![]() |
Citaat:
zondag 6 Juli zaterdag 12 zondag 13 |
Citaat:
umm wel grappige verhalen maar als je die wilt wteen mag je pm en |
Citaat:
Maar het was gewoon gezellig hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
...; ): stad maakt me opzich niet uit
********: stad maakt me weinig uit Leonoor: Rotterdam dan kom ik 95% zeker Daanje_0705: Rotterdam of Den Haag HS (kom ws niet naar Utrecht of Amsterdam) duscrib : alleen amsterdam Quiana: Rotterdam of Den Haag HS Pff, ik ga met m'n vriend (en z'n vader :p) zeilen, weet alleen niet wanneer ed. Maar goed, aangezien ik nog een hoop moet doen in de vakantie, zou dat toch al niet superlang zijn.. :S Maar goed, neem gewoon de makkelijkste datum, als die er is kijk ik wel of ik kan.. |
Citaat:
|
Citaat:
Is iedereen het daar mee eens en is Rotterdam dan de definitieve plek? |
EDIT: ik ga pas de 18e
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[edit] definitief? als het echt niet anders kan lijken wijzigingen me evt. nog mogelijk?[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
12 juli is voor mij wel (y) denk ik.. |
@ dyfuscia, volgens de NS reisplanner gaatie niet over Amsterdam :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jessiej en klootzak vs eend enzo |
Citaat:
|
Is het dan een goed plan even een nieuw topic te openen met de voorlopige plaats en datum (lijkt me niet handig daar nog lang over te discussiëren want het kan toch nooit naar iedereens wens) in de eerste post zodat men zich aan kan gaan melden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohnee :(
op de 12e gaat er geen trein naar Den Haag :( dus dan zou ik niet mee kunne :( |
Den Helder niet over A'dam/Schiphol naar Rotterdam is ong. 2.20u.
Den Helder wel over A'dam/Schiphol naar Rotterdam is ong. 2.36u. |
Citaat:
|
dy, stel dat ik eerst naar Amsterdam reis, en dan met jou kortingspas verder reis naar Den Haag, stap je dan op Centraal of schiphol op?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus dan ff centraal proberen, als ik je daar dan zie? |
Citaat:
|
Citaat:
centraal is ongeveer even ver als schiphol |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij geeft de hele tijd dit aan:
Let op ! Datum valt niet binnen de geldigheid van de dienstregeling zou een van jullie het volgend willen checken: retour Amsterdam (+ kosten zonder kortingskaart, 2e klas) dan Amsterdam - Rotterdam(retour, met korting op kaart van dy, 2e klas) dan moet het dus in etappes, maar dat geeft niet. wie wil even voor mij kijken? |
Citaat:
En je kunt 'via' aanvinken, dan kan het wel in één keer. ;) Ik kijk wel ff. |
Citaat:
ach als je maar gewoon een beetje meedoet zolang je maar neit zoals mathfreak bent.. (hij heeft de hele meeting dus geen worod gezegd en maar gwoon erbij gestaan) |
Citaat:
Allemaal ongezellige mensen.. :p ;) Tuurlijk ben je gezellig. ;) :) |
Citaat:
amsterdam- rotterdam cs = 12.10 samen= 31.30 |
den helder- rotterdam cs zonder omweg = ook 30,30
|
@...; ): Den Helder - Amsterdam: 19,20
A'dam - R'dam met korting: 12,10 Als het goed is. Je had gelijk met etappe's ivm kortingskaart, sorry. ;) |
Citaat:
|
Dan ook meteen maar een tijd prikken? Kan ie in de meetingmanager.. toch?
13:00? |
Citaat:
|
Citaat:
@********: niet mee doen, das nou net het probleem, ik ben niet (meer) zo van de meedoenerij...die periode heb ik gehad. (Wat klinkt dat oud. ;)) Ik sta er ook altijd bij en kijk er naar. :p |
Citaat:
*mag ik hem in de mm zetten?* :D (Moet ik het wel goed doen, niet zo als vorige keer... :o :D) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |