![]() |
chill
aphex twin verdrietig emiel waarom mijn schuld school verpest eenzaam alleen whaa nog 1 kans nee niet denken nooit hmm...wel wazig |
Citaat:
|
Zenuwachtig
Moe Verlangend naar |
verliefd :)
opgelaten passief muziek wakker anarchistisch niet |
Aangenomen voor vakantiewerk :cool: :cool: :) :)
Leuk dagje Luchtbed :D Broodje Gezellig hyper-kind lekker badje Heel veel succes kim! Bedankt nog voor je mailtje Zal aan je denken |
Citaat:
|
Misselijk
al 2 weken haast nix gegeten stomme tentamens ook.. :mad: nu eindelijk 8er de rug mah nog steeds misselijk... :( ben ook nog es verkouden... vanaaf verjaardag ben moe... kan nie meer... *zucht* alles doet pijn... |
boos
onmacht aansteller rustiger te boos? terecht? ego |
Werk wordt zwaarder en moeilijker zo, maar komt wel goed
Denk ik Hoop ik Voel me nog steeds raar... Weet het allemaal niet meer Antwoorden Zoek ze Vind ze Doe er iets mee Voel me nog steeds :(, maar begint weer beter te gaan Bui waait weer over Maar een beetje onweer gehad dus... Valt mee Kon erger |
moe
vrolijk bezorgt familieweekend gaat het goed? kweenie gewerkt :D *gromt* inpakken eten *grijnst* hm moe :) kom nou onli-hine!! |
Marij (niet echte naam)
verliefd moe verdrietig in de steek gelaten verward mooie wereld stomme mensen bijna vakantie proefwerkweek stomme klas mijn cavia vissen eten geven Marij verdrietig nutteloos geen zin ergens in Marij mijn zus school :( |
aandacht-aandacht-aandacht-aandacht-aandacht
nodig-nodig-nodig-nodig-nodig nu-nu-nu-nu-nu krijg het niej-krijg het niej-krijg het niej-krijg het niej-krijg het niej bah-bah-bah-bah-bah mjah-mjah-mjah-mjah-mjah sorry-sorry-sorry-sorry-sorry |
* mn eerste toets ging goed :)
* mn tweede toets ging slech :( * toetsweek * geen zin om te leren * morgen lekker een dagje alleen thuis |
Twijfelen
Spijt? Moeilijke keuzes Cijfers Geen doorzettingsvermogen Angst Spierpijn Maandag *zucht* |
kvoel me zo dom
ik wist niet dat ik zo stom kon zijn hoe heb ik dat ooit kunnen denken hoe heb ik ooit kunnen hopen nou is het alweer in de grond gestampt |
LEEG
niet ongelukkig niet gelukkig zwevend dik boos om het onrecht in de wereld, vandaag nog meer dan normaal |
verjaardag van me opa
was wel leuk vet veel geld gekregen (ikke :D ) (y) fiets kopen hihi supergaaf met Iris en Abdu wezen winkelen (y) morgen weer? nu toch geld zat wahaha parfum gekocht (y) vet lekker! cadeautje voor um? wel lief of gewoon trakteren? nu op msn wachten op mn lieverd leuke verjaardag gehad :) (y) Life's beautiful! Kleur; lichtblauw met tintjes lila erdoorheen |
kut
gisteravond verschrikkelijk kan niet erger ouders op vakantie lekker alleen thuis zelfmutialtie toch eens mee beginnen waarom leven? verliefd. |
net wakker
nog moe verjaardag was leuk vet melig nu heeel erg verkouden vanmiddag me kamer opruimen.... (n) |
moe, heel moe, gisteren was superleuk, lief, schattig, sms, gala, bijna diploma. :)
|
Gaat weer redelijk, weer ongeveer uit m'n dipje
Komt allemaal wel goed Kan ik weer 'normaal' gaan doen We'll see wat dit weekend zal brengen Waarom zijn gevoel en gedachten tegenstrijdig? Ik snap mijn omgeving wel, wil alleen dat zij mij ook snappen Etc Etc |
vieze kaugom
chagerijnig kutdag nu al? hele tijd moeten wachten slaapkop :o nou, reageer dan verdomme geld barbeque (of hoe je dat ook schrijft) vanavond wel zin in wel mooi weer dervoor? hoop t hehe, duurt lang gsus :mad: |
verveeld
zit aan pc vast terwijl ze daar niets te doen heeft niemand online will young is bezig mijn light aan het firen *zeg maar* bluh Lot weg, Vinc weg, anna online! bertje visscher schalt door kamer *slaat vlieg dood* vanaaf alleen thuis American Pie aanzetten. eindelijk wat te doen. simon & Garfunkel. wees blij dat je nog leeft, zeurpiet!! *grijnst* |
miserabel
nietig ondergeschikt |
moe
verveel me hier stom vakantie ik ben moe kwil weg ver weg bennut zat andere kant van het land is stom mist iedereen ziek bah bah bah bah bah nog eens bah kwil alleen nog maar naar huis |
zwemmen?
veel te koud brrr koud nu al blote voeten pw kmisje mailtje smsje Paula? mee? uit? Manon wel mee? saai Joel der ook? leuk dansen haha stampen en goed ook :D vakantie rapport 5 havo gaaf joh nooit gedacht dat ik t zou halen alleen 5je op frans moet kunnen toch? geen wiskunde meer (y) geen ckv meer werken zoeken geld maakt niet gelukkig maar tis leuk als je t hebt :D |
ouders op vakantie :D
vrolijk :D kater :( vanavond feest @ my place :D bier :D flierp :D |
gemengde gevoelens.
weet niet meer wat ik er mee moet doorvragen? alleen thuis geweest. vertel het vertel het niet vertel het vertel het niet nee, doe het niet. mailen would you know my name, if i saw you in heaven? okee. bibber gesprek |
no matter what they tell us
moe slecht geslapen draait door toch maar vertellen kan zo niet langer bang reactie?? dis moeilijk heeft ze niet enig idee?? blijft moeilijk smile, without a reason why to smile, cause life is beautiful steekwoorden? hm, okee dat moet dan maar moeilijk |
Moe maar voldaan :cool:
Rood :p Nieuwe schoenen (y) Bier over nieuwe schoenen :'( (n) Schadevergoeding voor schoenen :D (y) Toch wel leuk feestje gisteravond Geen leuke mensen op msn :( Nog veel te veel huiswerk :mad: Woensdag proefwerkweek :| Geen inspiratie meer voor nóg meer woorden... Ow, toch! Verliefd :) |
verkouden
heel erg.. warm rood morgen maar 1 uurtje.. CKV, dus wel relaxed.. mooi zow.. al 2 doosjes TIC-TAC op.... oeps.. |
Kamp
Groepje Kindjes Mama-dreen? Slapen Vuur Licht Tent Slaapzak Zon Verbrand :( Thuis Douche Schoon Koppijn MOE :o |
lui
leren blegh ben toch over :D herkansing :S JEROENJEROENJEROEN nog steeds fliefd... :) rugpijn ongesteld (n)(n) grumpfz muppet mupje zo terug |
en een paar minuten later is mijn humeur vreselijk omgeslagen
klote janken bah mag niet binnen houden niet vertellen slecht stomkop haat alweer terug bij af. |
Citaat:
sorry hoor... :( |
Citaat:
maar dat is wel de druppel. gewoon... nog eens word het duidelijk hoe taboe het eigenlijk is. |
help...
|
Moe en niet helemaal voldaan qua vandaag
Wel weer wat geleerd Moet sneller en vaster handelen Beter coordineren Hijs lievvvvvv Helemaal zwijmel Nog steeds Wordt alleen maar erger... *zucht* Irritante ik |
alleen
dromerig niemand nodig kastelen kruiden |
* leren
* leren * nog eens leren * de muziek bij de buren staat te hard * vandalisme * ik wil hier weg * morgen m&o toets * hij is niet online :( * mn broertje komt zo weer terug |
-moe
-waarom blijft ze nou liegen tegen me? -agja, toch maar weer vrolijk blijven -ow wel 4 dilemma's :( -gelukkig geen verveling meer -pfoe, nog 1 goede vriend over -complimentjes in psychmeeting-topic :) -en nou vragen of ik er heen mag :( |
-Druk!!
-Morgen ee roedel verslagen inleveren -Tentamens :s "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill (1874-1965) |
Citaat:
ik vind het namelijk een zeer goede / mooie uitspraak. |
Citaat:
Misschien hebben mensen er og wat aan ;) Lees de sig, die zegt alles :) "I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work." - Thomas Alva Edison (1847-1931) |
depri
alleen verliefd anne muziek ring radiohead i wanna rush to the stars dagboek fuck prozac |
hellup m'n hoofd overstroomd!
levensmoe nerveus *$#%! wil nie meer... in dubio-morgen wordt het beter? |
Citaat:
ik vond die ene erg goed. enne... naja, ik kan dát nu wel even gebruiken. (ik heb het zinnetje ook gekopieerd en op msn iemand laten lezen die het ook wel ff kon gebruiken misschien, maar erbij gezegd dat hij niet van mij was) |
moe
kan nie meer.. nog steeds verkouden... geen tentamens meer... tog heel erg moe mah nix gedaan pfff.. |
vaag
meisje slaap donderdag smashing pumpkins morgen bellen natuur geen mail |
oink oink oink *flipt*
bah bah bah moe verkouden ziekjes keelpijn *bibber* opruimen weer thuis fijn mooie muziek oink oink oink |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |