![]() |
Citaat:
|
ok ik houd van metal....maar dit slaat neregns op...oki et valt mee.......maar het is te druk......te veel van verandering in muziek......en zijn stem is te 1 toonig....2 stemmen trouwens weet niet of hij zelf de tweede stem doet....maar in iedergeval..de tekst is trouwens ook niks......ze hebben geen goede stem voor dit....vind ik persoonlijk
|
Citaat:
metal? omfg hahahahahahahahaha, meiske, grow up, learn. (en ja, kan ik dat ook eens n keer zeggen) |
Citaat:
1,2,3 |
Metal hahahhaha. Hoe stom kun je zijn......maargoed die citaten kwamen van de nofx site. Dus ja niet erg betrouwbaar he.....nerd.
|
Citaat:
|
Hou je bek nou maar. Hoe kinderachtig kun je zijn. Nog niet geloven gewoon. Check de interviews maar op hun site. Je kunt er komen via fatwreckchords.com(ofzo) url weet ik niet.
|
Citaat:
In een rechtzaak zoekt de officier van justitie toch ook geen bewijsmateriaal op voor de advocaat van de verdachte. :o |
Ja whatever
|
Citaat:
|
Idd. Ik ben uitgeluld met jou. Zeikerd.
|
Citaat:
|
Nee ik laat je links liggen kerel. There's a difference...
|
Citaat:
|
Als die illusie jou een gelukkiger mens maakt. :)
|
Het ontkennen van de situatie is een vorm van gebrek :o
|
anders hou je gewoon je bek, met je kut avatar.
|
Citaat:
|
Citaat:
loser |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat jij geen zin hebt gooi je met ziektes... En jij bent nou ook niet bepaald iemand die z'n ongelijk toegeeft... de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet... :rolleyes: |
Citaat:
Deadnation wil geen feiten geven, scheit aan hem. Hij is zich niet eens bewust van de definitie van een feit, en als hij niet naar behoren normaal doet dan kan ie mijn reet likken. |
Dude ga nog even een half uurtje aan je ziggy lopen floaten, misschien dat je daar vrolijker van wordt want aan dit ongelofelijke kankerhumeur heeft niemand wat. Man man man. Lekker kinderachtig ook "Laten we rechtzaakje spelen! Dan ben ik de officier van justitie". Dude als je het niet gelooft ga je daar maar kijken voor je jezelf nog harder voor lul zet door dingen te roepen die gewoonweg niet waar zijn. Iedereen weet dat het zo is en als je nog ff zo doorgaat ben je voor de komende 10 jaar niet meer serieus te nemen. Haha.
|
Citaat:
|
Citaat:
en hoe zie je dat? |
Citaat:
|
Citaat:
nee, okay, dan weet ik dat.. ach, ik zet me nog NET niet zo voor lul als jij, btw, wil je erover praten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat jij wil. Wij gaan je het niet staan aandragen want het is erg vermakelijk te zien hoe je de fout in blijft gaan wat dit punt betreft.
|
Oja.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha. Remember wat ik van je foto vond...
|
op mij, bedoel ik he.
|
Haha. Daar red je je mooi uit!
|
goed he?
|
Ehm, Floataziggygast, die 85 in je nick, slaat die op je geboortejaar? Weet je zeker dat het niet 95 is?
DeadNation heeft gewoon gelijk dude, ook wat betreft je avatar. Ik bedoel, SITDOD is zoveel beter dan Perseverance, al is het alleen maar om Jamey af en toe eens zijn bek houdt om de muziek het werk te laten doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
P.S, ik ben cool met mijn slayer avatar :o
|
Citaat:
|
Citaat:
- Als je "ten eerste" zegt moet er ook een ten tweede komen. Je blijft dommer worden dude! - God maakt geen spelling-, noch grammatica fouten |
Citaat:
2. Met betrekking tot kan wel. |
Met betrekking tot kan inderdaad. Een mening hebben met betrekking tot iets is echter krommer dan een banaan. En nee ik ga geen bewijs voor je opzoeken. Ik ga gewoon lachen als je het hierna nog steeds fout doet.
|
Citaat:
|
Een discussie tussen 2 complete retards
altijd lachen om te zien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |