![]() |
...van je ruige kisten, die het zwaarste gedeelte zijn van jou gewicht.
wat resulteert in een klap-bord effect, je duwt Anti-Flag om, en hij klapt weer terug, dankzij zijn ruige schoeisels (y) |
Goh..jij bent slim:) Ik zou je echt nooit kunnen evenaren!
|
houwe zo (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"als je over foppunkers praat kan je niet "anti-flag" als naam hebben.."
Daar suggereer je wel degelijk dat anti-flag (of de aanhangers van die band) een nep-punkband is. |
Citaat:
|
1m80 en 63 kg hierzo!
Ik vind het erg grappig om de kleuteropmerkingen van Gary Craptalk te lezen, vooral een opmerking als 'waarom zou ik dat niet weten? voor jou misschien geen eitje, maar dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is.' - een klassieke basisschool opmerking ('pfff ik weet het heeeuuus wel, JIJ weet het gewoon niet he en daarom vraag je het aan mij!'). Anyway, Misfits rule, en hoewel die show in het patronaat natuurlijk niet van de echte Misfits was kan je je bijna geen betere coverband voorstellen. 3 fucking helden op een podium die dan Misfits, Ramones en Black Flag nrs spelen... alleen inderdaad veel te snel, en dat doet een nummer als 'Last Caress' natuurlijk niet echt eer aan (Teenagers From Mars, Hybrid Moments en nog vele andere classics ook niet). Maar damn, die show was gewoon supervet, ik was de volgende dag schor van het meeschreeuwen. Jerry Only is gewoon een coole, vriendelijke gast terwijl Glenn Danzig nogal een opgeblazen ego heeft (helaas, want wat heeft die dude een geniale stem, de Danzig albums draaien ook vaak hierzo). Maar goed, lang verhaal kort: Misfits rule. |
Wat een kleine ventjes komen hier allemaal :D
|
Agg....Ik ben nu eenmaal vredelievend he;)
|
en ik ben ruim 1.70
|
Citaat:
Ik geloof niet in true punk of foppunk hoe je het ook wilt noemen, ik denk dat het hele idee achter punk maar een beetje een flop is, ik luister wat ik dig, dig ik ze niet zal ik niet zeggen dat het nep is... |
Dat ik hier nog niet gereageerd heb :eek: Maar in ieder geval: de Misfits zijn geweldig. In Haarlem was het supergaaf alleen was het wel jammer dat er maar 1 echte Misfit was inderdaad. Maar het was gelukkig wel meteen de leukste. Ik ben verliefd op Jerry (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind scream! wel een leuk nummer
|
ik kan er weinig mee met die band
|
Dig Up her Bones = koel misfits zijn gewoon leuk voor op de zaterdag avond :)
|
Er is niks mis met gezonde arrogantie.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |