![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Max
|
(=Leonoor)
dan: Paul Alexander, roepnaam: Sander nu: Leonie Kristine Kan er allebei gedeeltelijk mee door (hoewel P.A. als voorletters toch wel vreemd wat staat...). Mijn zusjes (dit is de nick van één van hen) hadden allebei Julian Alexander (roepnaam Julian) geheten, als ze een jongen waren geweest (J.A. ook leuk ;)). |
Citaat:
|
Max :D Hondennaam...
|
als ik een jongetje geweest zou zijn dan zou ik Menno geheten hebben.
|
Als ik een jongen was geweest, had ik Paul geheten! :eek: Ik ben allang blij dat ik een meisje ben! :) (y)
Ripper ;) |
Mijn ouders waren niet zo origineel geloof ik met Sebastiaan in de tijd (mijn moeder heeft het van de tv-serie Brightshead Revisited, waren er meer ouders die daarnaar keken)
|
Ik heet Jolanda en zou Mark heten als ik een jongentje was geweest, mijn ouders kunnen blijkbaar niks leuks verzinnen.
|
nu Petri
als jongen Casper |
Nienke :rolleyes:
|
Tim
|
Eva-Jolien
|
Sander
|
jelle
|
Citaat:
|
nu anieke
anders jop of jelle |
Citaat:
|
Maarten...
|
Axel... :confused:
|
Bijzonder origineel: Sander (ik heet San(dra))
|
tommie, ik vind hem wel okee
|
Citaat:
Mn broertje zou trouwens Charlotte geheten hebben, mn nichtje heet nu zo (mn oom en tante wisten dat niet). Mn broertje heet nu Jerom |
Floris.
Ik vind Eva een veel mooiere naam. |
Ik heet Rocky en ik wil niet weten hoe ik had geheten als ik een meisje was
|
Ik heet Atalay en ik weet niet hoe ik had geheten als ik een meisje was, aangezien daar nooit echt over is nagedacht(schijnt)
|
nu Sanne en als ik een jongen was zou ik Niels heten....
|
Nu: Kamilla
Als ik een jongetje was: Kasper Vind Kamilla toch wat origineler. :o |
Ik heet nu: Marleen (mijn vader wilde me eerst Nikita noemen, ben blij dat ze voor Marleen gekozen hebben)
als ik een jongetje geweest was: Adriaan (en zo heet m'n kleine broertje nu) |
ik heet nu: Sarah
als ik een jongen geweest was: Simon |
nu robin
als meiske joelle en das met puntjes op de eerste e maar dat toestenbord wil niet :mad: |
whahaha.. dat zou echt een ramp zijn geweest voor mij..!
Ik heet nu Kaja, en als jongen zou ik *Gal* heten.. :eek: Nou spreek je het in m'n land van herkomst ( :cool: ) uit als 'Gaal' (met een zachte g ;) ) maar in Nederland zou ik er zooooo gepest mee zijn: of ik zou de hele tijd 'gal' worden genoemd, of misschien zelfs 'geil' ofzo. :D Mja ben toch wel blij dat ik een meisje ben. Kaja spreek je tenminste overal hetzelfde uit. (Ok dan heb je natuurlijk nog wel m'n achternaam, maar dat is dan minder erg..) |
Jan Jaap -> aargh. Toch maar blij dak een meisje ben
|
als ik een meisje zou zijn ----------> michelle
(nu Stefan) |
Ik heet; Floor
als ik een jongen was; Pim |
Dieter :( :confused:
Ik heet Didi :confused: |
Weten hier ook mensen wat de doopnamen zouden zijn als je van het andere geslacht was? Ik namelijk niet.
|
ik had florian geheten :(
|
[QUOTE]Piet_P schreef op 26-06-2003 @ 15:29:
[B]nu robin als meiske joelle coole namen alletwee!!! |
Citaat:
|
zowel jongens als meisjes naam lagen nog nit klaar voor mij
|
als ik een jongen was.. jelmer...hmm... bennik toch blij dat ik een meisje ben! (johanneke-niet dat ikdaar nou zo trots om ben..)
xx vampire |
Syger...
|
Jeroen of Stefan
|
Ik heet Frans en als ik een jongentje was had ik nog steeds Frans geheten..
|
gert :rolleyes:
|
willem (n) :D
|
ik had Dennis geheten :o
|
Rick en als tweede keuze Derrick :o (als je het zo schrijft) ben ik toch blij dat ik een meisje ben
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |