![]() |
Citaat:
|
Ilse DeLange - Clean Up
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
nieuwste cd trouwes: Europe - 1982-1992 |
Citaat:
|
hate breed - perseverance
en blood for blood - revenge on society ik heb ze besteld alleen ze moeten nog komen (morgen hoop ik) |
Tool - Lateralus
|
Citaat:
|
Bløf - Omarm
Youp Van 'T Hek - Spelen Met Je Leven |
:) De nieuwe van Coldplay... echt een geweldig mooi album, zeker als je een goeie stereo hebt...
Nieuwste singel: "Old Boys" van Flemming & Birgit --> een supernummer met een superclip!! (y) |
audio bullys - ego war
vorige week via internet gekocht maar ik moet nog eventjes wachten want hij's nog niet binnen :( |
Citaat:
|
Citaat:
:) dat, dus. |
mijnes is de nieuwste Radiohead, "Hail to the Thief"
|
ooh die.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
the faint - danse macabre
|
zie avatar
|
Chimaira - Pass Out Of Existence
Victim - Incumbent |
nerf herder - nerf herder (eindelijk niet meer op bandje)
no comply - your life is your direction |
ben vandaag weer een stapje verder gekomen met het compleet maken van mn pantera verzameling :)
PANTERA - WALK (MCD) heersch! |
Type o Negative - Life is Killing me
damn...... wat een gave plaat ze hebben me echt overgehaald op Waldrock ik had er weinig van verwacht, maar ik was zo gecharmeerd van het optreden dat ik me niet meer kon bedwingen om de cd te kopen ....wil je de cd gaan halen..... is om 21.00u de Metalmarket dicht! das pas gaaf (y) ach ja..... dan maar voor 5 euro meer bij de plato gekocht |
Citaat:
|
Citaat:
en hoe is de kwaliteit? laat t me weten aub! :) |
Citaat:
far beyond live (1993 geloof ik) goede kwaliteit wel. kan ze voor je fikken? |
Citaat:
kan ik ze ook kopen? ;) |
Citaat:
maar je kan wel een hoesje erbij krijgen:P |
:D
wat mag dat kosten/? |
iron maiden - seventh son of a seventh son
manowar - triumph of steel ik had even een HEAVY METAAAAAAAAL bui.... |
Citaat:
The Mr T Experience is echt een geweldige band, en de zanger die ook de nummers schrijft is een geniale schrijver!! Goeie pop nummers kom je niet zo vaak tegen. Screeching Weasel is dan wat snellere en rauwere pop-punk afgewisseld met hele poppy "whoa-oh" kreten en veel back-up vocalen. In hun begin periode was het meer poppy hardcore, maar dat veranderde met de jaren meer in pop-punk, beter, alhoewel hun hardcore periode ook niet verkeerd was. The Queers briljante poppy teksten, minder goed als Dr. Frank (MTX) maar zeker gers! Lieve love songs afgewisseld met liedjes waar ze mensen of dingen in afkraken... in de trant van The Beach Boys wat het wel een lekker fris effect geeft! Groovie Ghoulies (een 2 vrouw, 1 man formatie) een van de meest hardwerkende pop-punk bands van tegenwoordig, ze hebben geweldige nummers gemaakt. Hun teksten gaan veelal over monsters en meiden. The Spazzys is een geweldige all-girl band uit Australie, ze maken geniale schattige pop-punk nummers in de trant van de vroegere Donnas en de Ramones. Peabodys is de grappigste band die je ooit zal horen, een kerel die zingt als een kleuter, met een goede back beat en buzzende gitaren. The Breakaways is een geweldige surfpop-punk band! Ze hebben 1 EP uitgebracht, die zo geniaal is! Fris en poppy!! Die bands zijn alles behalve saai! Voor de rest zijn er nog wel wat toffe pop-punk bandjes, maar er zit ook veel crap tussen, maar dat heb je bij elke genre wel. hmmm.... ik had gewoon zin om te typen... |
Citaat:
|
tool - opiate
|
Citaat:
Ik heb The Mr. T Experience nooit live mogen meemaken :'( |
jack off jill - clear hearts gray flowers
|
Staind - 14 Shades of Gray
HIM - Love Metal Beide de Limited Edition :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
normaal betaal je voor LE's dezelfde prijs, en als de LE op vinyl is uitgebracht is ie meestal 2 a 3 dollar goedkoper...
|
The Mars Volta - De-loused in the Comatorium
|
Van mij ook en is ie geniaal of is ie geniaal iemow? :D
On a sidenote: Net als afi een limited pers van 10.000. Daar lach je je toch rot om! |
craig's brother - homecomming
|
Thom Yorke - Outside The Bends
Biffy Clyro - The Vertigo of Bliss |
Korn - Follow The Leader
die had ik al op lp, maar wegens gebrek aan lp-rom draai ik hem nooit. Nu voor 10 pleuro op de kop getikt, voor de collectie. |
REM - new adventures in Hi-fi
|
ik had dr 2 tegenlijk:
papa roach - infest papa roach - lovehatetragedy |
Radiohead - Hail To The Thief (Special Edition)
Lag net in de brievenbus. |
Killswitch Engage - Killswitch Engage, oftewel de selftitled
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |