![]() |
Nou, dit Topic is nu niet meer van toepassing,
jammer hoor, echt zonde, leek me juist wel leuk, om in spanning de uitslag van de aankomende verkiezingen te horen, als ik de dader ooit zie dan grgrgr> woedend ben ik op 'm Zou het misschien een einzelgänger zijn geweest? Deze man is de afschuwelijkste man die in mijn leven is voorgekomen..... Schiet de echte criminelen dood, niet zo'n man die alles op alles zet en zijn best deed om problemen in Nederland te signaleren en te verwoorden en voor oplossingen streed, Media + dader: bedankt voor het ruineren van Nederland> schande> sluit dit topic maar, want dankzij deze kl"t" man uit Harderwijk is alles voorbij> afschuwelijke tragedie voor het volk> ik leef mee met alle aanhangers die momenteel rouwen... |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=82110 http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=82308 |
Citaat:
Dan heb jij verschrikkelijk veel geluk. Want wat heeft deze man jou aangedaan?? |
bla bla pim is een kale lul ik ben voor balkenende
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'to hate' betekend niet 'haten', alleen maar 'ik houd absoluut niet van' :) Maar daar hebben Nederlanders nogal eens moeite mee. Ik hoop nu dat Balkenende premier word, hij is degene die me het meeste aanspreekt (en sprak). aar da's vooral omdat je anders moet kiezen uit Melkert of Dijkstal :eek: :( . En dan een coalitie met GL, PvdA en CU. |
Zo'n coalitie maakt helaas weinig kans, lijkt me ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
doe ff normaal ja. nou hij dood is.:mad: |
Citaat:
|
ieder een kan zeggen>(schrijven) wat ie wil maar het was gewoon duidelijk dat balkenende pim fortuyn aan het na aapen was´´manier van spreken en schrijven zijn in de laatste tij compleet gekopieerd
|
Beter goed na-ge-aapd dan slecht verzonnen!!!!
En zo moet je het maar zien, er wordt tenminste rekening gehouden met zijn standpunten, ik denk dat Fortuyn en Balkenende ongeveer evenveel stemmen zullen krijgen. |
ik denk dat Balkenende zekr waar gaat maken wat hij zegt, zo eerlijk is hij wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |