![]() |
Ghegheghe - had gelijk
Hmm - lacht vals Gaat goed met verhaal Gaat goed met strijd Bijna terug Gelukkig maar Voel me goed Echt zo dom - wow :D:D Hahaaa! Bedenkt allemaal valse dingen Boos en vrolijk Heeft het helemaal uitgevogeld nu Het gaat nog steeds goed :) |
eten
kutvent misselijk topic dicht..--> dacht k al klote |
vol
muggenbulten jeuk acda en de munnik warm ze luisteren mag ook wel eens toch wel het is schijn denk ik of hoop ik het? |
moe
huilen waarom moet ik nou weer daarover nadenken?! aanranding :( alleen zijn is niet goed ik moet praten am mag niet! mag niet! mag niet! 35 doden bij bomaanslag zat ik daar maar bij pff ik wil niet meer maar het moet! |
terug van vakantie
pfffffffffffffff wat doe ik mezelf steeds aan waarom maak ik het mezelf niet gewoon makkelijk??? hoe moet ik verder nu wat nu??? behoefte aan mensen om me heen maar niemand heeft tijd :( |
warm
klote computer gek mag niks weten BBQ morgen eten.. verjaardag eten.. help word gek ben gek am krassen zien schaam wat zeggen? vertrouwenspersoon opgelucht hoe vertellen of ff week wachten nog maar een half jaar :rolleyes: |
knallende ruzie
waarom ben ik niet in Italie gebleven??? wil niet meer zie t ff niet meer zitten waarom is iedereen op vakantie als je ze nodig hebt??? mis mn moeder |
zenuwachtig
energie wachten filosofisch afvragend eenling dromerig bewust makkelijk vertrouwen hoop toekomst vrij |
Moe
t gaat alweer beter Tournament was vet Gaypride vandaag was gezellig geen honger was dat maar vaker zo. houd je ook nooit aan je eigen beloftes. waarom nou? gaat nu mensen bellen. 2 om precies te zijn. daahaag |
m'n moeder erachter
boos eerlijk? waarom niet? kastje vrijdag weg :( oneerlijk mij kwijt? ik durfde t gwoon nie mam :( het spijt me teleurgesteld afgepakt g**verdomme spijt! domme ik waarom niet? bang moe zucht zwemmen gezellie knuffen zoenen hokje badje lachen het gaat nie alleen om dat 'khou gewoon van um bbq niet door m'n broer laat thuis uit eten mam en henk niet uit nja geeft niet loopt nie weg... ookal drijf je ons uitelkaar we zullen altijd elkaar terugvinden! |
Och tuurlijk
Had het kunnen verwachten Zalk t zetten? Nah - is wel heel vals :D Maar dat híj wel SMSt valt me reuze mee Zit hier goed Bah, geen antwoord mail Wilde weten wat ie er van vond Btje moe Zo naar bed nog maar een week - dan ben je weer thuis Eindelijk weer een vriend om me heen Hmm - morgen dr naar toe? Nee - dinsdag *happy* Geen last meer van alle anderen :) Gooit weg |
moe!
ik moet het vertellen ik kan het niet vertellen benauwd en druk op mijn borst :confused: doet pijn.. am nou dan ben ik toch niet lief! blegh! gadverdamme ik heb echt geen zin meer! ik wil naar j. toe kmoet huilen mag niet! *zucht* |
whaa, gaat het wel ok met je?
shit, wil der spreken was het fout wat ik gezien heb? moet ik actie ondernemen? morgen lekker weg weekje rust en luiheid laat slapen lekker alleen auto ruimte morgen take care iedereen! |
wil ontzettend graag weten wat ze ermee bedoelt.
ben ik het? wrom nou weer die onzekerheid... ik baal drvan.. dinsdag verjaardag. kapper geweest.. wrom weet ik het niet meer? nou ja, t komt wel goed:D ben blij:) witten? :p zo. ben bruin geworden...nou ja....roodbruin....of misschien toch ook wel een beetje heel erg veel rood......OKOK! ben gewoon verbrand! je moet door deuren lopen, en niet ertegenaan....gek kind:P:P:P:P |
Zien jullie nou wel dat ik niet de enige en die t met hele zinnen opschrijft??! :p :p :p :p :p
goed geslapen zwemmen ontzettend leuk zo dik verliefd ouders weg broer aan t werk Abdu ziek maar hij komt wel bij me :) Iris nog een weekje weg... Manon wel uit :*( Ik wil oohhkk!!! ook geen vuurwerk 4 mij :( Naja wel lekker bbqen! zin in! lezen weer meer hier willen zijn |
Citaat:
heel veel plezier!!! Strand Warm Gezellig Afscheid Zenuwachtig |
Onvoldaan
opgesloten dood pijn wil weg geen uitweg waarom kan ik geen afstand nemen aan iemand waar ik mijn gevoelens uit Fuck... |
afvallen
wil eten verward door ex vakantie tegenopzien tegen zoveel dingen mis vrienden wil afvallen |
Wat een rust
Vos gezien Bomen Overal bomen Boom boom boom boom boom...... met takken ;) Hypocriet mensje zitten pesten Voelt zich al wat beter Zoooo kwaad Nog steeds zo kwaad Gelukkig niet daar heen Zoo blij dat ik er niet heen hoef Gaat vader pesten ;) |
t gaat al iets beter
waarom praat ie nu niet tegen me? zolang kan dat toch niet duren met zn boekenlijst? zin om te shoppen morgen foto's wegbrengen morgen rolletje moet nog vol HIJ IS OFFLINE INEENS!!!!!!!!!!! (zonder gedag te zeggen of wat dan ook :( :( ) |
BBQ
geen zin meer vrienden raar lullig alleen niks waard klote ben gek :( |
waneer gaan we nou eten??
zin in wat Abdu hier geweest... vervelen nu kmisjedirectalsjewegbent! raar afscheid wegdrukken :( sorry beetje chaggie ligt nie aan jou :( |
tuurlijk
ach ga heen bedoelde het toch goed? mnou, ik geef in dit geval toch dingetje gelijk. ben bruiner geworden braderie suckte. verloren met Darten.*7-1:|* gekke jongen. ga mn vakantie lekker niet laten verpesten! Gekke Emmely gefeliciteerd! Hanneke gebeld, de muts zit al in Ierland. volgende week maar weer proberen. wel, niet, wel, niet, wel, niet, wel, niet..... ach, zoek het ook maar uit....ga jezelf in de weg zitten. |
Suus.
Tweeling. Sneekweek. Seks. Nicolette. Kanker. School. Agenda. Druk. Verdrietig. Gemis. |
huilen
*zucht* denken gaat echt helemaal fout waarom?! AjSO Ferry hmpf! waarom mailt ie nou niet terug? waarom sta ik te liegen? ik ben gewoon niet flieft geloof ik blegh! kut gevoel naja dan maar een muziekje opzetten :) |
ruzie
grote ruzie om nix ze doet gemeen tr*t maar ik kan niet boos zijn maar wil zo graag kl*tedag voel me echt slecht morgen weer afleiding (8)No woman, no cry toch wel...of toch niet.... ingewikkeld vaag aftersun pijn nah 'boeie' wie wie wie is er online geen A., wel E., geen D., gelukkig geen J. jeuk vrolijke muziek mschn helpt het |
moe, eenzaam, maar toch redelijk happy :)
|
klote!!
voel me zo kut waarom?? heb geen idee teveel gegeten kut janken lucht op? kan het niet B!! k heb je GDV nodig lees die mailtjes nou snel dan kan k het eindelijk vertellen morgen zwemmen litekens help vrienden kwijt? :( :'( haat dodelijk ongeluk maak niets meer uit GDV voel me zo klote... :( |
grote problemen
medelijden kan niks eraan doen mis loes wil loes kan loes niet zien morgen weer kut werk kut baas ik wil wat geen idee wat geen slaap wil helpen mooi nummer vind mezelf knap sorry ik vind het ben bang voor een obsessie |
ze hebben gewonnen...toch nog...
moet nou echt eens wat gaan veranderen. misschien moet ik me eens gaan omkleden.. moet nog steeds kadootje hebben moeilijkmoeilijk.. verrek bijna jarig wat ook weer betekent dak weer bijna naar school moet... BLUH! bijna terug leuk smsje, Lotje:P:P *kijkt naar lucht* |
blegh!
ik wil echt huilen hmpfl! ik wil zoveel vertellen 't gaat niet ksnap het zelf niet meer wanneer ga ik nou huilen?! nu mag het niet straks kan het niet nooit kan het! kben het echt totaal zat! bang waarvoor? dit echt-super-eng gevoel is :( hmpfl! |
'Weet je?'
'Nou?' 'Het spijt me' :) |
HUIS!!!
Stomme sukkels, hoe kun je nu binnen een week beslissen of je ergens wilt gaan wonen als je het nog nooit gezien hebt. En hoe wil je het gezien hebben voor die week om is als je de volgende dag op vakantie gaat en die mensen niet eens thuis zijn?! :confused: (<- heleboel steekwoorden achter elkaar ;)) POEZEN Moet ze een hele week missen... :( Hopelijk wordt er goed voor gezorgd... VAKANTIE Ben ik wel aan toe... Hopelijk houden we een beetje dit weer...ietsje koeler mag wel. BUREN Beter een goede buur, dan een verre vriend. ;) In dit geval sowieso! ;) :) |
Citaat:
Hup, zorgen in de kast, sleutel bij mij, en Leo in het vliegtuig. ;) :) En nu ga ik ècht slapen. |
Citaat:
Citaat:
|
mw jeroen
hij veel verteld daar directe vraag... oops antwoord? sorry egoist maar mij krijg je toch niet meer down |
Citaat:
Citaat:
goed, nu even mn eigen steekwoorden trug van vakantie!!!!!!!!!!!! heb steekwoordentopic geleesd. volg het niej helemaal. *ga maar ff bellen ofzo denk ik ;) *whahaha, ga ik eg, escaleert de heleboel hier *lacht, maar tis eigenlijk niej grappig.* leuk man, over een weer haatverklaringen geven ;) * bruin!!! bert visscher!! vliegen!! warm!! Morrison!! ;) *grijnst heel breed* mjah gaat verder allemaal heel goed. moet foto's laten afdrukken staan nog 10 op ut rolletje zusje gelijk huis uit ge-bonjourd ;) verveel me compu met msn doet het niej *grrrrrr* Portugal!! whaaaa!! Oad-bus middenin de woestijn hittegolf bah ;) zwemmen ofzo denk ik mail trug kind! ;) ik wil weer naar school, ben ik nu vreemd? verveel me dood nergens zin in ga gezellig in me eentje een ijsje in de stad eten, is dat zielig? ;) bah-bye |
- Wendy is weg hier en ik zie dat topic pas nu het dicht is :(
- lekker geshopt gister, en het is echt weer voor mn nieuwe kleren - vandaag maar naar de bieb dan, zeulen met 30 boeken - warm - nog steeds snipverkouden van de airco - kriebels in mn neus - morgen weer terug naar mn moeder |
gister
(y) 's nachts thuis (n) kut dom 3 pijnstillers dat hielp slecht dom :( wendy weg? wat heb k nu weer gemist? topic al gesloten.. :( warm zwemmen verjaardag morgen houten zwemmen geen zin waar heb k nog zin in? waaahhhhhh, word gek *stopt maar, komt toch niks zinnig uit* :( |
Hmm, ijs, heerlijk
Wouter Depressief Opgevrolijkt Khoop dat het wat beter zal gaan met hem Krijg nou wat PM! Btje triestige bui vandaag Wel heerlijke quiche Stomme film - download nou gewoon! Hmm, goed boek Voel me toch wel oke :) |
Hongur!!!!
zit onder de muggenbulten :( When I see you, I wanna hold you.. That's how I know it's true..... *hm, is mooierig liedje* snapt er niets meer van ga ook niet om uitleg meer vragen hoor moet nou zelf maar eens komen Steek geen aandacht in mensen wanneer je weet dat je geen aandacht terug krijgt. Is naar stad geweest Wil nog cabaretvideo's ;) Heb al nieuwe friendsvideoband *thnx voor idee mies ;) * Das koewl! :D Geen ijsje gehad *afkickverschijnselen van 2.5 week geen vivaldi-ijs ;) * Ga morgen vast weer de hele dag niets doen ;) of lezen ofzo computer doet het toch niet *ik begin slap te lullen* *grijnst* maar ik ben wel vrolijk tralalalalala, iemand nog zin om wat te doen ?? ;) |
alleen
verlaten ik moedeloos eenzaam moe moe in hoofd ziek gestressed bloed dood jij ik alleen agressief hyperactief lelijk onzeker ik gebruikt misbruikt vies alleen :o ik ademhaling... buiten lucht donker alleen :o bang bloed stoeprand dood :) tot zo ver mijn gedicht :o mjuh...steekwoorden dus :( |
Gwen, gaat het?
[Edit: en een cyberknuf van Wendy, en doe er ook maar één van mij bij] |
Wendy?
jeej ik lees alles nu pas :o meissie toch lang geleden ff pauze tussen mij en A :( :( :( :( Zo klote waarom nou irriteren? missen houden van jah...IK HOU VAN JE! :( :( :( zonder jou? nooit! zwemmen gezellig band lek :( auto plakken eten douchen tv slapen vroeg lopen werk niet zwemmen :( met buurjongen bah naja lezen dan maar nee toch maar forum ARGGHH naja broodjes foto's mooi :) A, ikmisjezo! |
tralalalala
snappur niets van boeit me ook totaal niet als ze het niet wil zeggen dan toch lekker niet ga dur ook niet meer mee zitten laat me humeur niet verpesten door zoiets zoek het even lekker uit. dat gezeik ben ik nu meer dan zat de groeten aaaarrrggghhhhh ik heb een koopziekte! red mij van deze ondergang ;) |
tampons
au schoon gevoel veel te warm pfff Wendy nu echt weg :( nog bedankt voor de meetingfoto als je het toch nog leest leuke foto's ook de vakantiefoto's zijn mooi al gescand nieuwe kleren lekker bij mn tante logeren buikpijn vanavond weer naar mn moeder mis haar nog maar drie en halve week vakantie wel weer zin in school moet nog schoolspullen kopen |
maandverband
waar ligt t?????? whaaaahhhh warm shitrokje vanaaf weer wel zin in daarna rokje gelijk uit voel me gelukkig eindelijk al n maand nu ik erover nadenk :D :D :D :D |
AAAH! IEDEREEN IS ONGESTELD!!! :D
hehe voel me weer wat beter beetje opgeruimd Oprah is wel ontspannend eigenlijk nog steeds niets gehoord is hij nou boos? Ik heb gvd niets gedaan! hij doet het toch zelf stomme ideeën ik snap het wel maar dan nog *schop* niet zo hard hoor... ben niet boos meer wel teleurgesteld wat heb je zo nou aan vriendschap? dombo *spank* ook niet zo hard hoor :D Nouja, ik zie morgen wel weer... |
kutmenstruatie :mad: :o
kutkoppijn :( zo alleen.. ik wil iemand. :( blah wanneer isset avond? kutzon zin in winter =] zin in school zin in ijs zin in milkshake blaaaaaaaaaaaah :( |
Citaat:
*grijnst* viel mij ook al op :D :D :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |