![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
vallah bila
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o ach, k zeg tegen elke turk vallah bila. die lui zeggen dat zelf ook te pas en te onpas ( en minstens 10x per minuut) voordat iemand reageert: nee, k heb geen hekel aan turken :) |
suck topic is dit op zich
:( |
Citaat:
|
wallah bileh is gewoon universeel, je kan het tegen elke moslim zeggen. Ik gebruik het nu ook, omdat ze altijd zeggen "Zeg wallah?!" als je iets vertelt en ze geloven het niet. Dan zeg ik gewoon wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwallah om ze te overtuigen. :D
|
'jij bendt zo lelijk, ik ga niet eens naar je kijken en dus ook niet luisteren'
'ach rot toch op met die gore kop' 'je dacht toch niet dat ik jou wou neuken?' HAHAHA dat is echt lachen, en van die jonge grietjes kijken je dan echt aan met zo'n zielige blik, en dan uitlachen met al je vrienden, echt cool |
Citaat:
Dus kruip uit je schulp en wees meer aanwezig op school, dat zal wss meer helpen. |
Citaat:
Volgens mij is t Arabisch, maar goed :D vallah billah was in mijn basisschooltijd erg in de mode :cool: :D |
Citaat:
Marokkanen zeggen t vaker volgens mij :o vallah billah wordt vaak gezegd als je iets zweert bij Allah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moeder krijgt groepskorting bij de MaC!
|
Citaat:
bestaat dat dan nog? :p |
hey...de meeste van jullie opmerking zijn egt leuk!! :D alhoewel de meeste wel errug flauw zijn..!! ;)
ik weet er zelf op het moment geen maarja... XxxX melissa |
Talk to the finger, because your face ain't worth the hand! :rolleyes:
|
Mag ik vragen wat de lol der van is om iemand te dissen?
1. sommige hebben lompe opmerkingen omdat ze zelf zo onzekker als de pest zijn... En dan maak jij der nog een lompe opmerking over heen en dan word die gene alleen maar onzekerder... 2. wat schiet je der nou mee op alleen maar zonder van je tijd./... ( nie zeuren over me spellings fouten kan der ook niks aan doen dat ik dislecties ben) en nee idd ik weet nie eens hoe ik Dat schrijf en trouwens ben zelf ook vaak zat afgezeke of wat dan ook.. van af dat ik 5 ben en ben nu bijna 17 en ben nog niet hellemaal over dat minderwaardigheids complex af... aleen maar omdat een stel etters graag iemand woude dissen |
Citaat:
off-topic: 1. Je ziet r zeer schattig uit als je n ijsje vasthoudt ;) 2. hou je bek met je interpunctie :p |
Halleloeja peen en uien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg altijd....yeah fuck you too!
best wel triest eik |
Wat wordt er precies verstaan onder dissen?
Als het mensen irriteren zonder reden is, daar doe ik niet aan. Verder als iemand vervelend doet tegen jou, moet je geen standaard opmerkingen plaatsen. Dat maakt toch geen indruk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat zal wel komen omdat ik wel respect heb voor andermans gevoelens |
wij zeggen dat altijd gewoon: ach.. tiet in je neus..
maar dat komt niet al te intelligent over, dus het is niet aan te raden... :rolleyes: ;) Citaat:
Citaat:
(dat was een erg lange en grammaticaal niet kloppende zin... :o) |
Ik wil altijd nog een keertje tegen een klasgenoot van mij zeggen (als zij iets verteld, interesseert echt niemand dat).
Zij zegt iets over t weekend. Ik: 'Ja, nou en?' Niet echt spannend ofzo.. :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
persoon x [ elle lang verhaal]
jij": Sorry, wat zei je? 'Talk to mah ass, face to face" God wat breezer |
Citaat:
Ja okej.. Ma veel mensen gebruiken dissen om gewoon iemand de grond in te trappen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |