![]() |
muse is cool ja... 6 november (y)
|
ik ben daar ook dan, 6 november... ben wel benieuwd enzo... maarja, wel jammer dat het in ahoy is...
|
Citaat:
en is soms te zacht ben benieuwd of dat 6 nov. ook zo is |
Is Cave In de support act?
|
Citaat:
ja godver :mad: |
Citaat:
godsamme, ik wil ze alleen in concert zien |
neh nehhhh! :p
|
ik vind muse niet zo goed meer. maar dat is misschien ook omdat mijn moeder het goed vind en die cd heeft gekocht en naar ahoy gaat. dat zegd al genoeg denk ik (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Muse is goed :) Ik wou ook graag naar het concert op 6 november, maar het mag weer niet van het ouderlijk front. Naja, dan maar Absolution blijven luisteren. Ben ik trouwens de enige die Endlessly niet mooi vindt :confused:
|
Citaat:
|
jij bent 2 jaar jonger hoor :rolleyes:
|
Jammer dat Ahoy kut is. En 6 november middenin mijn tentamenweek zit.
|
en ik ga lekkerrrr en ik heb zinnn lalalaaaa!
|
Citaat:
Ach ja, ik heb ze toch al eens gezien... |
Citaat:
|
mn topic is afgesloten, dus ik zal de discussie van daar hier even voortzetten, of tenminste even mijn reactie plaatsen op het geheel :)
escapism ben het met je eens over groeialbum enzo, ik vind absolution zeker een goede cd! ik denk dat het concert ervoor zorgt dat ik de cd langer blijf luisteren en geweldig blijf vinden, omdat ik meteen concert herinneringen erbij heb :) t zou namelijk wel zo kunnen zijn dat ik er op een gegeven moment op uitgekeken raak voor enig tijdje... |
jeej met dank aan sublime's geweldige tip heb ik toch nog een kaartje :D
messte kutte plaatsen volgens mij maar boeiend |
Vanavond een optreden van Muse bij Barend en van Dorp :)
Dit is trouwens de setlist van het concert van gisteren: Apocalypse Please Hysteria New Born Sing For Absolution Thoughts Of A Dying Atheist Citizen Erased Pïano Interlude Space Dementia Endlessly Feeling Good Butterflies And Hurricanes The Small Print Sunburn Muscle Museum Bliss Time Is Running Out Plug In Baby -------------- Blackout Stockholm Syndrome |
:)
|
woei, dat ziet er fijn uit!
alleen wil ik heeel graag unintended horen, als ik dat live hoor ga ik vast huilen :p |
ha, fijn. vanavond maar even kijken naar barend en van dorp dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
http://www.ahoy.nl/images/pic-plattegrond-new-1.jpg
ik zit vak Dm, hoe sucky :D |
Citaat:
|
Ok Muse is dus niet bij barend en van dorp, ze zeiden net dat ze met pech in frankrijk vastzitten :mad: :(
|
Citaat:
|
Citaat:
(ok tzijn wel echt vrij slechte plaatsen...:p maar zoals gezegd, beter slechte plaatsen dan geen plaaten) en ik heb geloof ik nu net muse bij b&vd gemist. nou ja. ach. |
Citaat:
zou ik me me een staanplaats toe kunnen lullen? iemand enig idee? :D zal wel niet :o |
het kwam niet dus je hebt niets gemist
|
Citaat:
|
muse is fat en ik baal HARD dat ik geen kaartjes hebt.. en word dat ene concert vrijdagavond nou uitgezonden op mtv?!
|
Citaat:
vanavond vanavond en ik ga niet:S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
over een kwartier vertrek ik :D
iedereen veel plezier... hopelijk zenden ze het uit op 3fm/mtv, kan ik nog even nagenieten... |
nu is iedereen bij muse, behalve ik :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er was toch duidelijk te horen: see you next year at Pinkpop... dus dat weten we dan ook weer....
|
het was vet. gewoon vet.
jammer dat bij cave in het geluid zo KUT was |
Citaat:
Welke nummers deden ze? Enzo. |
Citaat:
maar ik heb een beetje achter gestaan, kon het vet goed zien (y) als ik was gaan zitten op de plaats waar ik hoorde dan had ik bijna niks gezien. ook niet de supervette filmpjes die de muziek ondersteunen. en ze speelden volgens mij precies de set die hierboven al ergens staat. het was echt beukend. |
oh het was zo leukkk, en ik stond helemaal vooraan en ben nu blauw
en cave in was leuk jaa, alleen verstond ik het niet en het jochje was hip en muse al helemaal oeeehoeee |
*huil* :( :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |