Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Zou jij liever iemand vermoorden of vermoord worden? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=603442)

Machiavelli 24-09-2003 16:48

Citaat:

Che Guevara schreef op 24-09-2003 @ 17:46:
Had je gehoopt dat ik serieus zou ingaan op zo'n flauwe opmerking?
Nee, eigenlijk had ik nergens op gerekend.

Strictly Aimee 24-09-2003 18:23

het valt me op dat er meisjes zijn die zeggen dat ze liever vermoord willen worden, maar er bijna geen jongens zijn die dat zeggen. Misschien houden jongens meer van zichzelf :D , of ze hebben een kleiner schulgevoel..

zelf zou ik denk ik toch iemand vermoorden, maar dat hangt er totaal vanaf wat voor persoon. als het een kind is, dan zou ik liever zelf vermoord worden. is het een onguur type, of een bejaarde, dan kies ik toch voor mezelf.

Canine 13 24-09-2003 18:24

Ik zou eerder iemand anders vermoorden dan zelf vermoord worden.

Paranoide 24-09-2003 20:46

Iemand vermoorden. Lijkt me niet bijster moeilijk, zolang ik diegene maar niet ken.

Jordi 24-09-2003 22:03

Ik zou echt nooit iemand in koele bloede kunnen vermoorden, maar als het noodweer is, misschien.
Mijn eerste impuls toen ik dit las was: vermoord me maar. Maarja, het lijkt me eigenlijk ook niet zo waarschijnlijk dat ik me zomaar laat vermoorden als ik de kans heb dat te voorkomen (op het moment zelf).
Ik zou in ieder geval niet naar iemand toegaan om hem af te maken, maar als iemand dat wel bij mij doet, dan maak ik hem misschien toch wel af, hoewel de kans mij groter lijkt dat ik hem uitschakel, maar laat leven.

Maar goed, waarschijnlijk kan ik niet met het schuldgevoel leven, dus misschien is het toch maar beter als iemand mij dan (liefst zonder dat ik het echt merk) vermoordt.

fosje 24-09-2003 22:40

iemand vermoorden, kun je altijd nog kiezen voor de andere optie :D

checko 25-09-2003 07:30

iemand vermoorden....... hoewel dat ook niet bepaald een goed gevoel geeft...
Maar bedoel je met ' iemand vermoorden' , ook bijvoorbeeld iemand onbewust doodrijden en dergelijke?? Of echt doelbewust moorden?? Daar zit ook nog wel een verschil in....terwijl het toch beide moord is... :confused:

melkpakje 26-09-2003 14:05

iemand vermoorden...ligt er wel aan wie natuurlijk.

sas_andrea 26-09-2003 19:06

iemand vermoorden, maar dan natuurlijk wel iemand die het bij wijzew van spreken verdiend. dus niet een lieve huisvrouw ofzo, maar een vieze kinderverkrachter oid.

wel moeilijke vraag btw... want aan de andere kant is vermoord worden ook een "goede"keus aangezien jij dan geen schuldgevoelens hoeft te hebben oid. maar als we Char (paranormaal persoon, heeft een show op rtl 4 geloof ik) moeten geloven leven de geesten om ons heen en krijgen we dat gevoel alsnog.

Go 27-09-2003 10:56

Geen van beide. Maar als ik toch moet kiezen dan vermoord ik wel iemand, maar dan wel iemand die het enigzins 'verdiend' heeft, zoals Ditroux of zo'n iemand.

Surjirro 27-09-2003 11:12

Moorden, zonder opgepakt te worden natuurlijk :p

Remqo 27-09-2003 13:35

vermoord worden,... mja hoe?
snel en pijnloos of langzaam en pijnlijk.

als ik dan zou mogen kiezen, kies ik eerder voor een snelle pijnloze dood, dan ik een ander om zeep moet helpen.

maar als alleen de optie langzaam en pijnlijk open staat, dan pleeg ik liever een moord

Chimera 27-09-2003 14:52

Hehehe, grappig, al die hypochriete mensen die roepen dat ze liever vermoord worden. Nou sorry, maar je wil tot zelfbehoud kun je niet zo maar uitschakelen. Je zult, tenzij het een erg dierbaar iemand is, altijd voor jezelf kiezen.

sans plomb 27-09-2003 14:58

jahoor :eek:

ik wil ijs

FireCracker 27-09-2003 14:58

vermoord worden... but make it quick :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.