![]() |
Significant Other
legaal :| |
Ik schaam me nergens voor qua muzieksmaak. Ik heb Spice Girls, ik heb Backstreet Boys, Diana Ross, Blondie, Abba... Boeiend!!!
|
Gisteravond met wat vrienden Hollands Hakkuh 2 gedraaid, succes gegarandeerd :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Limp Bizkit - Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavoured Water :o SLEEEEEEECHT (n) Het begin van hun ondergang laat maar zeggen... moet je maar eens naar het volgende album kijken :s 5 remixen van My Way en 3 van Nookie :s
Citaat:
|
five en de spice girls, maar dan is mama van de spice girl nog wel een mooi nummer maar de rest zuigt, en ook kinderen voor kinderen maar dat is soms ook nog wel leuk ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry dat ik niet 1 post maak. |
eentje: 2 Unlimited - No Limits. Hoewel die eigenlijk ook gewoon gruwelijk vet is. :D
|
Ik heb cd's van de spice girls en aqua enzo :D
Maar die ik laatst heb gekocht , Christina Aguilera :o |
ik heb nog een cd van anouk ergens liggen
die eerste...eh, weet niet hoe die heet dat vind ik trouwens erger dan het feit dat ik ook nog die eerste cd van de spice girls heb en een stuk of 3 van de backstreetboys, heheh |
|
shiiiiiiit, DIE HEB IK OOK NOG! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aqua :rolleyes: maarja, dat was toen ook populair he...
i'm a barbie girl, in a barbie world... oja en Captain Jack, echt erg als k er zo aan denk! http://www.eurodancehits.com/jack.gif |
Niet echt cd's maar wel in bezit:
Jacques Herb - Manuela Corrie & de Rekels - huilen is voor jou te laat een gedeelte van het Hazes reportoire Marianne Rosenberg - Ich bin wie du een gedeelte van het Luv reportoire Willeke Alberti - Telkens weer etc. ik weet het fout fout fout, maar het heeft gewoon zo'n verdomd lekker meebrulgehalte en me er echt voor schamen doe ik eigenlijk ook niet, eigenlijk is het een stukje algemene ontwikkeling |
*trekt la open
*zoekt onder lege hoesjes en vind: -eminem - slim shady lp -sonic dance power 5 -mega body beats -now dance hits96 vol2 -jump for joy -tmf hitzone 6 -HAKKUH op klompen -party party -yabba-dabba-dance! 6 |
Ik heb een prachtige trance cd gedownload gister....
maar eigenlijk isie best lijp... |
The Kelly Family HAHAHAHAHA
:p |
Linkin Park, Reanimation. Maar die verstop ik altijd.
|
be amazed:
ik heb zowel de oude cd van chistina aguilera als de cd van de spice girls! *jahaa* ook heb ik de cd van toybox (hee die heb ik gekregen) en nog meer singles als captain jack en eeh nou ja cher ook nog! Maar het zijn allemaal oude cd's die ik kreeg toen ik nou eeh 10, 11 was. tegenwoordig heb ik: nirvana, deftones, eeh letters to cleo, amy studt, evanescence, en nog veel meer gemixte. ow en ik hou wel van rockmuziek en zo maar ik vind stripped (de nieuwe van christina) een goeie cd. zo. lachen maar. |
Het beste van Corry - Corry Konings
Middle of Nowhere- Hanson Een CD van The Dark Raver |
het debuut van ratm is eigenlijk het enige wat buiten mijn, voor de rest metalen, collectie valt.
maar die luister ik dan ook nooit. hebben? 7,50 incl p&p |
ik heb ergens ver achterin diep in de kast ligt nog een cd van five en ik heb het album van anothony kamerling zelfs nog :confused:
|
Die eerste van Christina Aguilera :o (n)
|
Ik heb een cd van Ricky Martin :bloos: (ik heb er gelukkig geen cent aan uitgegeven, dus dat scheelt)
en uiteraard de Backstreet boys, en N'sync. en uhm...oja, mijn eerste cd ooit! pipi langkous houseversie!! :cool: |
Ik schaam me voor geen enkele van mijn cd's, ooit zal ik er wel van genoten hebben. Niks mis met genieten :) .
Ik heb wel een aantal cd's die absoluut niet in mijn collectie lijken te passen. Het meeste is metal (zo goed als alle soorten buiten death en black en een fractie gothic), alternatief. En daartussen staat dan ook Norah Jones, Diana Krall, sheryl crow, heather nova,... Heel groot verschil met de andere kost dus. Maar schamen....why? Nu ja, ik heb wel geen ricky martin's, britney spears of whatever dertussen steken, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft :p |
Citaat:
|
Solid Harmonie
Aqua Mega top 100 ofzoiets Backstreetboys En die ene van c'est la viehiiiehie. :o Oja mijn eerste cd: Aaron Carter :cool: |
ik heb nog wel wat no sweat, knuffelrock en weet ik meer wat voor onzin (bsb, spice girls)
maar zijn wel huis cds en ooh ja, ik heb ook hakkuh bar singeltje :o :bloos: |
Puff Daddy - No Way Out
Puff Daddy - Forever (2 keer geluisterd ofzo) :o en Mr. Bean greatest hits |
het ergste wat ik in mijn bezit heb is een CD van The Offspring, Americana nog wel!!!!!!!! :bloos: :nono:
|
de eerste 3 cd's van de bsb, die zijn nog cool ook :cool: :D
|
Urbanus - soort the best of... kon het nie laten
|
ik vond laatst een lp van michel fugain, geen idee wat voor muziek hij maakt maar het had de gayste voorkant ooit.
|
Al mijn non/nu-metal heb ik inmiddels de deur uitgedaan.
Mijn collectie bestaat slechts uit black, death en enkele thrash-metal. Hoewel, ik heb nog ergens een The Offspring - Americana CD liggen. En wat stoere Thunderdome Hardcore, gekregen van DJ Dano himself :P Ik was namelijk bevriend met zijn zoon, en daarnaast was die muziek hip heh? :P |
Citaat:
't Zal mij niet zoveel boeien... ik doe er alleen niks meer mee. Kopen, iemand? :) |
Toybox :P (1 van mn eerste CD's)
|
Waarom zou je je moeten schamen voor Billy Idol??? Die gast is geniaal! Rebel Yell, WAT een nummer!
Cd's waar ik me volgens anderen voor moet schamen: Pink - misundaztood Sugababes - hole in the head single Justin Timberlake - Justified Sean Paul - dutty rock Beyonce Vanessa Carlton Lil Kim - hardcore Lil Kim - notorious K.I.M. ennuh nog wel meer denk ik... |
Real Hardcore 3
Synthesizer Greatest Hits 2. Ik zal eens kijken wat ik nog meer aan rotzooi heb liggen. <3 |
hanson :s
|
Citaat:
|
De single "Pennezakkenrock" van 7 jaar terug, PLUS karaoke-versie
|
Ik heb een hele verzameling "foute" cd's :o
- Steps - S Club 7 - Alle cd's van de backstreet boys - N Sync - Spice Girls - Justin timberlake - K-otic - ABBA - singletje van Hanson - 5 singletjes van Backstreet Boys - singletje van Arnhems Gewijs - the braxtons Heb ik nu gewonnen? :rolleyes: |
Citaat:
En het begint echt op elkaar te lijken en voor mij is het ook veel te soft geworden :cool: |
Citaat:
|
Ik heb ook nog een single van Steps met de danspasjes van de videoclip er in uitgelegd!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |