![]() |
Uit het plaatje dat onder mijn naam staat zullen de meesten wel op kunnen maken waar mijn politieke voorkeur ligt. Wat jammer toch dat ik nog een aantal jaartjes moet wachten.
|
Ik zou christen unie stemmen, goede partij met principes. (y)
De lijsttrekker is ook een goed politicus. jammergenoeg mag ik nog niet stemmen, maar de volgende verkiezingen ben ik 18 dus mag dan wel. |
Citaat:
|
Citaat:
215 miljard Eurootjes! Hetgeen ongeveer 9,8 miljard Euro aan rente per jaar kost, overigens. |
Ik zou dus nu echt niet weten op wie ik moet stemmen. Door de laatste verkiezingen ben ik volledig gedesorienteerd. Ik acht het in ieder geval minder waarschijnlijk dat ik op een linkse partij zal stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou SP stemmen. Qua ideeën komt de SP nog steeds het meest met mij overeen, en Jan Marijnissen is voor mij nog altijd de beste in de oppositie. Het komt misschien een beetje 'beste stuurman aan wal'-achtig over, maar het is gewoon je taak als oppositiepartij om keihard tegen het kabinetsbeleid in te gaan (en zeker als het slecht kabinetsbeleid is). Jan Marijnissen is daar m.i. het beste in.
Ik zal dan overigens niet op Marijnissen zelf stemmen, want hij krijgt al genoeg stemmen. Ik zou waarschijnlijk gaan voor Arda Gerkens (woorvoerder openbaar vervoer), omdat het OV-beleid me (als hobbyïst) erg aan het hart gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb verder niks tegen op een staatsschuld, zolang er maar vooruitgang inzit. En die zit er nu niet in en bij een linksere coalitie wel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vvd
|
Citaat:
|
Citaat:
WHAHAHAH een miljard per persoon??? :D:D:D waar heb je wiskunde geleerd? |
Citaat:
|
VVD bij gebrek aan keuze.
|
Citaat:
Het is zo'n € 13.400 per persoon. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ iedereen: staatsschuld is iets van alle tijden. Een staatschuld kan hoog of minder hoog zijn, maar er heeft nog nooit een staat bestaan zonder enige vorm van schulden.
|
Citaat:
Anyway, hoewel dit kabinet steeds maar roept dat links alleen aan nu denkt zitten ze daar toch aardig verkeerd te denken. Links denkt wel degelijk vooruit, maar stelt andere prioriteiten. Liever op milieu dan op economie, liever op sociale waarden dan op geld. Maar dat hoeft niet te betekenen dat de staatsschuld onder links alleen maar oploopt (kijk maar naar de historische feiten) en zeker niet dat die bij rechts minder wordt. |
l00k 4t VVD!!!1 th3y 0wn j00!!!! vvd g0t r3wt 0n 4ll 0f j00 b0x0r!! h4w!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1337 is 1337, gansta is niet 1337 |
Citaat:
|
Citaat:
maar jij begon |
CDA, want ik heb dat gesprek van Donner en Joost Eerdmans van de LPF in de eerste kamer over Pim Fortuin gezien. Zelden heb ik zo gelachen. O ja, de rest van CDA is ook zeer goed. Jammer dan onze linkse media ze zo in de zeik zet.
|
D66. Wel opvallend dat hier de VVD de grootste is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welk argument. Ik heb geen idee waar je het over hebt. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook al heb ik de stemgerechte leeftijd nog niet bereikt, ik zou toch graag een klikje willen noteren voor D'66
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |