![]() |
Need help...
Ik wil een nieuwe spits of een nieuwe vleugelverdediger... Ik heb in prenciepe genoeg geld... Maar ben niet van plan veel uit te geven... Ik train btw positie spel... Kijk ff naar mn stats om een oordeel te kunnen geven, wat ik nodig heb... http://195.149.159.156/Common/teamDe...?userID=273253 |
Citaat:
|
Citaat:
|
je mag me 2,5 sterren verdediger van 29 jaar kopen in redelijke vorm haalt ie 2.5 sterren
|
wie heeft er nog een goede middenvelder te koop?
|
ik heb ene vraagje
ik zit in divisie VIII en kreeg deze speler er standaard bij is dat normaal Mark Noppers 527 000 Euro, 25 jaar, goed in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: goed Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig (3.5 ster) |
Citaat:
Toralf Rhein 41 000 Euro, 27 jaar, slecht in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snelheid] Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: matig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig |
Citaat:
neej je krijgt meestal een paar redelijke spelers aan het begin maar jij heb TE VEEL geluk :D |
Citaat:
Of je kan hem te koop zetten voor 400 K te koop zetten :P;) |
ik had alleen maar klote spelers in het begin, maar ze hebbe op een of andere manier nog best veel geld opgeleverd :p
maar iemand anders nog een goede middenvelder |
Citaat:
dus te koop zetten dan heb ik helemaal een slecht team :S conditie trainen = vorm naar benee ik wil dat best doen maar pas als ik geen schulden meer heb |
Citaat:
|
Iemand interesse in een oefenwedstrijd volgende woensdag tegen een middelmatige ploeg uit de Belgische competitie? Kunnen we ineens Brugge - Ajax overdoen :cool:
|
Citaat:
Sponsoren: in de wolken Fanclub: 481 leden Supporters: dolgelukkig Deze week Inkomen.........................Uitgaven Kaartverkoop 62 671......Stadionkosten 6 028 Sponsorgeld 29 700.......Spelersloon 16 356 Voordeel 0......................Rente 11 405 Tijdelijk 180....................Tijdelijk 6 000 .......................................Personeel 10 500 .......................................Jeugdopleiding 10 000 met een thuis competitie wedstrijd erbij |
sorry hoor, imaar ik vind het eigenlijk best wel stom al kom je in zoveel schuld. Je heb waarschijnlijk gewoon nog spelers gekocht terwijl je al in de min stond Ik speel ook in v111 en als k nog zoveel kan besreden is mijn team ook veel beter dan nu.
|
nee hoor licht niet aan de spelers, maar ik was niet tevreden met mijn coach
en die dingen kosten tegenwoordig klauwen met geld |
Als je jeugdopleiding al 1 week matig is
en ik heb de hele tijd 20.000 p/w hoelang duurt het voordat ie op redelijk komt en wat voor soort spelers komen daaruit? |
Je moet maar net mazzel hebben met je jeugd. Mijn jeugd staat nu al 3weken op goed.
En vanaf het begin tot nu heb ik 1 x een redelijke spits van 17 (gaat vanaaf trouwens te koop ;)), een matige keeper en een speler met matig positiespel en verdedigen hebben. Tis gewoon een kwestie van geluk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je veel trainbare spelers hebt (die in het begin niet al te goed zijn), dan kan je beter een goede coach hebben, omdat ze dan sneller beter worden. |
Citaat:
|
ik heb allemaal van dat sort spelers, maar een goede coach is zo duur, dus ik laat het maar zitten
|
Oh mijn informatie trouwens:
Team: Pride of Bemmel Teambaas: Ketjing League: VII.545 Site: www.prideofbemmel.tk mag ik nu ook op de beginpagine? :bloos: :o |
Citaat:
morgen win ik met 5-0 :P die gozer is nog geen een keer ingelogd dit seizoen en heeft blijkbaar geen standaardopstelling of zoiets. Appeltje eitje dus :D |
ik heb morgen juist mijn eerste wedstrijd :o
|
Hoeveel kan ik voor deze speler krijgen:
Menno van Oers (14579573) 28 jaar, waardeloos vorm, gezond Een aangenaam persoon, die opvliegend is en oneerlijk. Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 39 000 Euro Loon: 1 060 Euro/week Eigenaar: MM Stars Waarschuwingen: 1 Conditie: redelijk Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos ik zet hem volgende week te koop, dan heeft ie bij conditie goed of uitstekend. Moet ik bij een bepaald bedrag beginnen of aanbieden voor 0 euro en ze dan gewoon laten overbieden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
mijn jeugdpull was weer eens, zoals altijd, bagger en is inmiddels ontslagen :( ik wil een keertje profiteren van m'n jeugdpull :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway, ik hoop dat benjamin feenstra genoten heeft van zijn ruime 21 seconden bij de club ik heb een geblesseerde reserve midenvelder kunnen verkopen 2003-12-14 Verkocht Geert van de Kraats aan AC Marshalls 50 000 Euro waarde: (57 000 Euro) Vastgestelde waarde: 22 000 Euro 6 weken gebleseerd daarom 22 000 waarde weer een zooi uit de schulden |
Citaat:
|
ja ik heb betere gezien
|
ik heb zelf nu ook met paint zitten kloten, maar wil wel een betere :o
|
WOOO...dit is me slechtste jeugdpull OOIT
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig |
ik ga ff een tryout voor M-star maken
komt er zo bij: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=563855 10 min werk |
Citaat:
wel mooi afgewerkt (y) maar ik vind het gewoon niet mooi..zo een niet club logo achtig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder wel mooi logo. (y) |
Citaat:
|
fuck daar gaat mijn training :(:(:( :mad:
Doordat er geen regen was voorspeld vandaag kwamen er veel fans, namelijk 21333 naar fc nerdalert Arena vandaag. nerdalert koos voor een strategische 3-4-2 formatie. De opstelling: Nuijens - Adolfsson, Zacho, Hopson - Vial, Nielsen, Rollin, Verbrugghe - Stridmar, Slotine. Attack begon de wedstrijd met een onbegrijpelijke 2-6-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Zimmer - Ayache, Haefner - Copinet, Gudgeon, van Heuckelum, Aapro, Gvozdenovic, Andersson - Simon, Olenstrand. |
waarom maak je dan ook zown opstelling?
|
Citaat:
|
:mad: :mad: Keeper geblesseerd........de ''beste'' keeper nu heeft waardeloos voor keepen :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |