![]() |
James Bond Goldeneye was een van de gaafste titels op de N64. Zou wel gaaf zijn als daar een vervolg opkwam op de PC of PS2.
|
wat is 007 nightfire dan?
|
Citaat:
|
Maar het is wel een vervolg ... hoe rot ie ook is ... ;)
maar ja ... ik denk dat jullie over nightfire hetzelfde denk dan als bij een van mijn favorieten ... Flashback ... er moet maar es een vervolg op komen dat het beter doet dan hoet oerlelijke fade to black ... =) |
Citaat:
meteen toen ik deze topictitel zag moest ik al meteen aan ROTT denken, wat een machtig spel was dat zeg :) .. ROTT was vooral vet om het hoge gore gehalte en de ogen ed die je door het beeld zag vliegen , en natuurlijk allemaal die heatseakers, drunken missles and sow on.. damn those where the days.. :) |
Toonstruck
|
Niet zo heel oud, maar een vervolg op de Gabriel Knight serie zou wel geweldig zijn.
|
i second that. gabriel knight 2 was zo vet, gk3 eventjes gespeeld maar, maar ergerde me aan de cameravoering :(
|
Citaat:
Pas nog het origineel gespeeld. Hehe wat ziet dat d'r vreselijk slecht uit :o . Maar gameplay was gewoon wél cool. Alles wat jij zei + jumppads. Die dingen rockten..hele level doorspringen en met die raketten raggen. Heerlijk. Dus gewoon hard rijp voor een vervolg. |
Citaat:
It's worth it :) ( IMDB is handig trouwens (Y) ) |
Citaat:
|
Bomberman
|
Fatal Racing
Airborne Ranger Blue Force Golden Axe Brutal Sports Football |
Master of Magic
Speel het nog. :) |
Citaat:
Hoe krijg jij hem goed spelend en met geluid in xp? |
Door een PIFje te maken. Digitaal geluid werkt, maar geluid (midi) echter niet, dat is erg jammer want MoM heeft leuke geluidjes. :(
Anyways: http://aow.heavengames.com/cgi-bin/f...t&f=6,2632,,60 Naar beneden scrollen bij die lange tekst. Dat doen. DOSBox werkt ook, maar is vééls te traag. En kleuren zijn f*cked up. :( |
Citaat:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOO! Dat spel was de meest geniale racegame na Destrucion Derby :D |
Citaat:
Wat ik ook altijd leuk vond was dat wanneer je ROTT afsloot altijd die vragen zoals: press yess to drive your car off a cliff, en dat je dan ook zo hoorde dat er een auto een ravijn in reed :p . Maar ik denk dat er wel geen vervolg meer zal komen op het o zo vette ROTT :( . |
@gaapt :
Er is een vervolg op Supaplex, het heet niet zo, wel van dezelfde maker. Zal het even voor je zoeken @drool Er is natuurlijk SuperDune 2, nieuwe levels+units, en je kan je Sardaukar, Fremen en Mercenaries spelen. @degene die TIM noemde.. er bestáát al een TIM 2, 3 en 4 hoor... Wacky Wheels, dát eist nou een vervolg. Het is goed mogelijk om Civilization dermate te tweaken dat het werkt als Colonization trouwens (rules veranderen, scenariootje bouwen).. En er is Colonization for Windows |
Prince of Persia natuurlijk (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar als je een 2d versie bedoeld... |
Citaat:
|
Citaat:
*kwijlt bij de gedachte aan Fatal Racing* |
Fatal Racing heb ik nóóit leuk gevonden :|
Vond em irritant. |
Citaat:
BTW.. ik weet niet hoe Sands of Time is, maarre, Prince of Persia 3d was iig vet om te doen en kon je veel speelplezier aan beleven (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarre ... ik moet zeggen, ook al is het niet meer de PoP die we kennen, ik vind het een mega vet spel ... niet zeiken ... spelen ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:o Zizin was inderdaad een heerlijke slipbak. Maar ik reed zelf persoonlijk toch liever met de Mission Motors |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Megapede was ook cool, al zal geen een van jullie dat kennen denk ik :).
Soort spaceinvaders waarbij je met een vliegtuigje een grote rups aan stukken moest schieten. Die bestond uit allemaal losse stukjes. Soms had je ook spinnen er tussendoor. Het spel zelf was erg simpel en niet veel bijzonders, maar het zat vol met vage geluiden en leipe muziekjes :D |
Transport Tycoon al genoemd? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar inderdaad, een vervolg lijkt me wel leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelda Zelda Zelda!!!!!!
|
Citaat:
|
Defender of the crown, en dan niet een remake zoals laatst is uitgekomen. Verder een nieuw spel van Koei zou geweldig wezen, die maakten altijd van die supermooie strategie games waarin je landen moest veroveren. Of Sam & Max Hit the Road.
|
Shadowrun (voor snes)
moet soort van deus ex2 worden alleen cooler [= |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |