![]() |
ik droeg vroeger strakke broeken.... Zegt genoeg lijkt me
|
Hele wijde shirts
strakke broeken (alsof ik mager ben en dat kan hebben) geruite tuinbroek cavello's Ik de brugklas was ik echt walgelijk, en dan vond ik het gek dat al die knappe jongens niet verliefd op me waren... Over nagellak gesproken, ik had vroeger forumgele nagellak, heel vies, of je ei op je nagels hebt... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig niks..... Ik ga altijd keurig gekleed.... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei toch dat de Lee Towers-look hot was. |
- ik had mags.
- ik had dé geruite cars spijkerbroek. - ik had een cavello trainingspak :o :o (maar die droeg ik na 2 weken al niet meer, omdat het toen niet meer 'stoer' was :D ) - ik had een lapjesbroek ofzo. |
Een nauwaansluitende broek met hondjes op en zwarte schoenen eronder met een zool van 2 à 3 cm (die schoenen waren toen ferm in de mode) :o . Was toen net 12 jaar (1e middelbaar). Toen ik 13 was vond ik het foutste dat ik ooit gekocht had een felblauwe broek met hokjes en wijduitlopende pijpen. Het heeft lang geduurd vooraleer ik ze nog eens wou aandoen, maar ik verzeker je het jaar erna wou ik ze iedere week aan :D (was toen echt in de mode en ik vond ze zo hip, vind ze nog steeds hip eruitzien als ik naar foto's kijk, kan er alleen niet meer in :bloos: ).
|
Als brug was ik echt tof.
Ik had n zwarte legging met onderaan de pijpen n bontje met zebra print. Hieronder droeg ik van die lompe klomp-adidasjes. |
Op de basisschool droeg ik bijna alleen maar tuinbroeken en verschrikkelijke haarbanden..
edit: ook nog een lelijk bolle zwarte lakjas en een blauwe waxjas. ik had ook nog plateauzolen :$ en voor mijn mags schaam ik met niet eens :P |
Citaat:
Nee, dit ging echt om van die broeken met het kruis tussen de knieën...Fubu, Mecca enz. hehe :D :o |
|
Ik had de meest vreselijke leggingen. Oranje en geel en zo.
En rond m'n 7e heb ik een walgelijke wortelbroek gehad. Hmm waarschijnlijk nog wel meer maar misschien heb ik dat wel geblockt. ;) |
Een joggingpak met Pocahontas erop...
En ja die droeg ik ook naar school :| |
T-shirts met tweety erop, een enorm lelijk trainingspak die ik ook gewoon naar school aandeed.
De rest heb ik denk ik uit mijn hoofd verbannen, want op het moment kan ik verder niks meer bedenken. |
bah vroeger toen ik klein was deed me moeder me van die walgelijke gordijnenjurken aan..
nja zo noem ik ze dan (n) *trauma* (n) |
Erg veel eigenlijk.... :o
Een witte Lion King trui, een paarse trui met Speedy (? dat Unicefmuisje), veel leggings met lelijke patronen, rode brede lakschoenen met gekleurde driehoekjes, tuinbroeken, enz. |
Citaat:
|
uh.. ik weet nix
|
IK had ook van die spicegirl schoenen.. zwarte met een zool van hier tot tokio, zwart met wit gestreept.. ach ja stiekem zijn ze best cool
|
Citaat:
en ik ben ook heel cool geweest, in groep 7 met mn aussie :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik relax in het weekeind nog steeds in m'n 0ldskool overzeas, Jimmy eat world t-shirt, en adidas vestje :o
|
niks mis met jimmy eat world :cool:
|
bert en ernie tshirt op de middelbare school (n)
|
Oja en toen ik 13 was wou ik zooo graag een krijtstreepbroek..
en wat koop ik? De meest walgelijke die er bestaat. Hij was echt ontiegelijk lelijk. |
Citaat:
Zonee,ach. |
Ik was fouter dan fout..:D:D
* spice girl schoenen * spice girl t-shirt * 'spinnenpakje' bestaande uit een hemdje, broek met spinnenwebbenprint :o * leggings * groene geruite broek die te kort was gecombineerd met een groene trui met een bloem erop...heb ik op de schoolfoto in de brugklas aan :bloos: oh, ik zag er echt vreselijk uit vroeger :D:D:D |
wtf zijn cavello's?
|
Citaat:
|
ik eh.. had een legging met groen/wit/paarse vlindertjes erop die ik echt GEWELDIG, maar mijn moeder gelukkig verschrikkelijk vond, waardoor ik het gelukkig niet al te vaak aan had :p
Verder wilde ik ALTIJD jongens kleren aan. In groep 7 had ik een groene camouflage broek, knalrood haar, altijd een pet op en zo wijd mogelijke truien waardoor mijn toch al niet zo slanke figuur nog alleen maar vierkanter werd :p En oh ja.. ik wilde altijd heel graag een Kappa trainingspak :bloos: |
Citaat:
|
Een shirt met zo'n jointraket met LEGALIZED erbij.. :s
|
tuinbroeken van pilot system, hele grote wijde truien (van coolcat)
tshirts met paarden erop. maargoed, dat is uit een ver verleden wat ik zo rond mijn 12e droeg. te erg dus. |
In groep 8 was ik naar een concert van Five geweest en had daar een t-shirt gekocht, wat was ik er trots op :D
|
geweldige sportschoenen van nike heel lang geleden :( eerrug
|
Trauma's, laten we 't d'r maar niet over hebben...
NAja, ik had geen smaak, m'n ouders hadden geen smaak... zegt al genoeg :( |
Citaat:
|
Citaat:
was denk ik ong 5 jaar geleden.. |
Citaat:
|
Ik heb nooit echt schokkende dingen gedragen volgens mij...ik weet nog die bruine gebreide trui met een ijsbeer en die roze met witte gympen (mét diamantjes, zo die vond ik mooi zeg).
Ik droeg eigenlijk meestal gewoon een spijkerbroek met een t-shirt van mijn broer, ik ging nooit met de mode mee dus ik droeg geen mags of andere vage dingen...thank god... |
een korn trui
|
plateauzolen ja...
en ik had een oranje wortelbroek (hoe toepasselijk) en wat verder ook in dit topic is gezegd maar dan B-merk want de rest was te duur...ofzo... |
Ik was niet uit jurken te sláán :D op zich best grappig omdat er ook speciaal schoenen bij werden gemaakt waarvan ik de kleuren zelf uit mocht zoeken. Ik liep er dagelijks dus nogal eh.. roze bij.. Denk: jurkje met pofmouwen en supergrote strik (á la assepoester etc) met roze/paarse schoenen eronder :S Ik geloof dat het nu al een stuk beter gaat :D hahaha echt erg...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |