![]() |
een zwarte wijd-uitlopende broek, btje 'glij'-stof
zwarte longsleeve zwart t-shirt met: Marijuana University Institute For Higher Learning men grijze adidasse men horloge meer nie |
lblauw overhemd Van Gils
|
Skatebroek zwart vestje rood vestje zwart verknipt shirtje string boxer bh sokken
|
powerpuff sokken zwarte gympjes beige broek met wat vag e touwtjes eraan 'backtothefifties' t-shirtje grijs vestje haar in staart :)
|
uh... ff kijke hoah
kenny sokken, grijze osiris zwarte ribbroek met uitlopende pijpen zwart 3/4 truitje grijze spencer :eek: hare: omhoog met zwarte haarband make-up: zwarte ogen spike-ketting, kralen-armbandjes en mijn ringen |
witte converse
adidas sportsokken sportbroekje van hummel als boxer spijkerbroek van fubu wit t-shirt witte polo van nike |
wit longsleeve shirtje Armani Jeans
wit polootje Lacoste erover lichtblauw/beige/wit (naja van alles) 7/8 geruite broek Miss Sixty iets feller blauw leren riempje witte instappertjes Esprit donkerblauwe trui RL om mn schouders Haar in staartje...mja verder niks bijzonders... edit: hmpf mijn avatar is nie duidelijk :( |
* Zwarte wijd-uitlopende broek.
* Wit shirtje. * Zwart shirtje eroverheen. * Zwart ondergoed. * Zwarte schoenen. * Zwart hoedje. Ik heb een baaldag. :( |
lichtblauw overhemd Bancroft
Rood-wit gestreepte das Brooks' Brothers jasje bruine ribfluwelen broek :cool: Ben bezig met een foto opdracht voor CKV.. Foto's van mezelf maken.. en misschien post ik ze :p |
Citaat:
* Spijker-drie-kwarts-rok-ding. * Zwart hemdje. * Felgeel vestje. * Regenboogriem. * Haar heel goed verborgen onder het zwarte hoedje. * zwarte sneaker-dingen. |
-omgekleed-
bootschoenen Timberland zwarte sokken spijkerbroek g-star classic donkerblauw wit t-shirt lichtblauwe ivy oxford Gant beige bodywarmer napapijri rood petje Polo Ik zal wel even kijken voor een webcam-shotje... |
* knalrode broek met een beetje wijduitlopende pijpen tot op de enkels van Only
* wit truitje met lange mouwen H&M * wit/beige/lichtgrijs-achtige suede laarzen met platte zool (hele mooie (nieuwe) beetje moeilijk te omschrijven) van Bronx * wit ondergoed * pantykousjes * haar met en speld losjes opgestoken * lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara * horloge |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb jasje utigetrokken en een donkergroen-donkerblauwe Barbarian Rugby aangetrokken..
|
saai, zelfde als gisteren (broek en bloesje), maar vestje is vervangen door door wit truitje (mango)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee ik moet ff zoeken, ik had er wel 2, maar die ben ik kwijt :o Maar misschien, als ik de foto's die ik vandaag gemaakt heb geslaagt vind, post ik ze.. kleine warrebol van me :D Jij geeft het begrip 'nonchalante-net-uit-bed-effect' een nieuwe betekenis! :cool: |
Citaat:
En ik kan nou niet zeggen dat ik blij ben met dat noncha-effect, eigenlijk. :D EN POSTEN JIJ! |
Citaat:
Am I right... |
nou ok dan...
spijker skatebroek, zwart truitje met 3/4 mouwen, truitje korte mouwen met metal en rock erop eroverheen, daaroverheen tijdelijk ff slpiknot-trui, (had het koud), fietsketting aan me broek :confused: , en gebruikelijke armbandjes en ringen enzow... |
uuh... zwarte rok, zwarte netpanty kousen, en zwarte trui
haren en make-up nog nie gedaan... ik = saai en lui vandaag |
Citaat:
Hahahaha das zeker positief! Ik vind't er echt vet uitzien! En tja, ik moet die foto's eerst op de computer hebben he.. geduld is een schone zaak. Citaat:
Typisch dat je dan niet onhouden hebt dat er een lekker wijf naast me zat :p:D |
broek
polo enz |
Citaat:
Ik herriner me diezelfde foto, maar dan met een groot wit ei, op de plek waar het hoofd van Max hoorde te zitten :D :p |
Citaat:
|
dat was wel een jammere foto ja :D
kan je geen ongelijk geven :p |
Pyamabroek en nachthemd die alles behalve matchen en een gare ochtendjas. Geeft mijn gemoedstoestand aardig weer moe'k zeggen :(
|
zilverkleurige wijdebroek
blauw vestje met lichtblauwe strepen en rood sterretje erop (beetje vreemde omschrijving maar goed :) ) donkerrood ondergoed zwarte sokken maakop-nix haar-uhm ik heb het al gekamd maar verder nog nix meej gedaan :) |
gele timbo's
roze/rood/oranje Burlingtons vale spijkerbroek Armani Jeans roze leren riem wit strak longsleeve truitje Armani getaiileerd wit/rose blousje Scapa d. blauwe v-hals trui Riverwoods omgeslagen lekker standaard vandaag ;) verder nog: roze-oranje kralenkettinkje hangdiamantjes parelarmbandje en Nomination armbandje haar in losse hoge staart |
een krijtstreepbroek met een coltrui van miss sixty
... en daarover me ochtendjas... want ik heb t koud :o |
grijze broek (zara)
wit bloesje met spaghettibandjes met rose streepjes (guess) wit/lichtrose geruit bloesje (bien bleu) wit shirtje erover (h&m) |
Citaat:
En geduld? Hmz.. :S *gebrek* |
Citaat:
:cool: tja moet je niet zo'n collage posten he... Creatief is m'n 2de naam :rolleyes: Maar ik kan wel mooie foto's maken (koninginnedag) toch!? Ok niet chatten.. anyways, heb je MSN? :D |
lage schoenen van converse
sportsokken van adidas sportbroekje van umbro als boxer tuinbroek van sean john wit t-shirt witte polo van nike rode trui van tommy |
groen met bruin/grijsachtig schoenen van globe
grijze broek van jnco zwart tshirt psycho |
Donkerblauwe Dieselbroek (pikant detail: omgslagen :D)
lichtgele polo (waar je overigens niets van ziet) lichtblauwe polo Bien Bleu blauwe Oililyshawl zwart ondergoed blauwe enkelsokjes nep-Clarks-schoenen :D |
Citaat:
Ohja: pollie_pollewop@hotmail.com *whoehoe* |
een boxershort, woah :]
donkerblauwe sokken, woah :] een donkerblauwe beetje wijde ribbroek met 2 witte strepen op de zijkant, woah :] een zwart deftones shirt, woah :] daaroverheen een grijze beetje-piratenbloes-achtig ding, woah :] een donkerblauw-met-bordeauxrode-en-dunne-gele-streepjes-stropdas, woah :] haar in een staartje, wieuw :] nagels zwart, wieuw :] spikehalsband en polsband, respectievelijk 1 en 2 rijen, wieuw :] Leve de vrolijkheid :) *trekt afgetrapte grijze-met-krijtjes-ondergetekende o'neil gympsgoendingen aan* :] |
Plien heeft aan:
* Zwarte broek. * Grijs-zwart-wit-gestreept-blousje met pofmouwtjes. * Zwart ondergoed. * Zwarte sneakers. * Zwarte haarband in. * Spijkerjasje. * Lichtblauw horloge. Dat was't wel.. *voelt zich saai* |
- wijde spijkerbroek
- snoopy string - rode bh - blousje met korte mouwtjes, wit met rode streepjes (y) - witte haarband - 2 rode jip en janneke speltjes om de haarband op zn plaats te houden - paarse sokken |
uhhm, even kijken...
paarse boxer Bjorn Borg zwarte sokken Hugo donkerblauwe pantalon Rl oranje t-shirt met opdruk ''clubkampioen 1999 etc. :o |
Citaat:
|
witte ck boxer...
ruitjes broek No Fear! (blauw, wit, licht groen) Fred perry T-shirt (ijsjes groen met vanille) |
een blauwe pyama broek, en een sex pistols shirt dat ik op 12 jarige leeftijd veell te groot gekocht had... charmant hé?
|
Dit is echt zo'n gelikte topic van: Hoeveel merkkleding heb jij?
|
Citaat:
Maar ik denk dat dit verschijnsel niet alleen voorkomt bij de 'kakkers' van het forum.. Ik denk dat ook sommige 'alto's' wel wat kledingstukken er bij verzinnen om nog 'gothic'er' of 'punkiger' over te komen... ontopic: Bruine ribfluwelen broek, ja ik heb 'm al 5 dagen aan ofzo ik weet't... Overhemd van Maisson de Bonnetrie huiswerk.. Ik wist niet eens dat dat bestond :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |