Citaat:
charmedkiz schreef op 26-02-2004 @ 00:20:
En wie was het vorige kabinet dan wel niet?
Het is pas door dit nieuwe kabinet besproken en op papier gezet. Het vorige kabinet was merendeels tegen alle veranderingen die er nu gebeurt zijn. Ik zeg toch ook niet dat zel alles in 1 jaartje hebben gefikst ik zeg ze hebben meer gedaan dan veel andere partijen in 20 jaar en dat ze op de goede weg zijn. En als je goed hebt gelezen heb ik ook geschreven dat ze er nog lang niet zijn, er zijn nog steeds heel veel veranderingen nodig.
|
Je weet toch wel wat t vorige kabinet was? :|
Nee, er is mee begonnen door het vorige kabinet door t op papier te zetten, dit kabinet heeft het afgemaakt, besproken en uitgevoerd(en nog mee bezig)
Het vorige kabinet was echt niet tegen EU ofzo :s En over welke veranderingen heb je t dan allemaal waar ze tege waren? Je moet niet zomaar alles gaan veranderen ten koste van alles, dat is waar ze tegen waren en wat nu dreigt te gebeuren met bijv. Cyprus.
Ik ontken ook niet dat ze niet veel hebben gedaan, ik zeg alleen dat ze grotendeels aan het uitvoeren zijn en in mindere mate aan het bedenken, want zo een plan voor al deze hervormingen doe je dus niet in 1 jaar.
En idd, ze zijn op de goede weg, maar ze zijn er nog lang niet nee.
|