![]() |
super smash bros melee
|
Citaat:
|
Heroes III :D
|
MS Flight Simulator 2004.
Ik kreeg het vliegtuig niet van de grond, ik kon niet schieten/raketten afvuren en er zaten teveel knopjes in het spel. Niet echt mijn ding. ;) |
Citaat:
doet me denken aan: Nightmare 3d.. ook zooo ontiechelijk saai en triest spel... dat stamt ook uit dat tijdperk... BTW: Day of the tentacle 0wned :cool: .. Alleen bagger dat ik geen spraakgeluid hoor onder WinXP als ik het speel :( .. XP en ouwe gamepjes = (n) , miss toch maar weer es Win98 er ook opzetten .. :) |
Citaat:
nee het slechte is LEGO constuctor, ik zag het in de winkel liggen 5 euro, dacht aah op de goede oude tijd. Echt een *** spel. |
Citaat:
Ik vind flightsims over het algemeen heel erg zuigen |
Citaat:
|
Amsterdoom
De hele tijd dezelfde lompe vijanden en nog veel meer lompheid. |
Citaat:
|
Theme Hospital :o
|
Citaat:
|
Of dat ene racespel (tis al van een aantal jaren terug) waarbij het enige doel eigenlijk zoveel mogelijk voetgangers doodrijden was...de naam is me even ontschoten , maar het heeft wat stof doen opwaaien zeg!
|
Citaat:
|
|
Notepad... ik bedoel je kan wel typen en texten opslaan, er is verder niks, geen geheimen, ontgrendelbare functies, niks..
dat is de saaiste spel die ik ooit heeft gespeeld. |
Citaat:
|
dr00g :D
|
Citaat:
|
TheSims, is echt het saaiste wat ik ook heb gezien.. voor een beetje sensatie dat mensen elkaar op der kop slaan hoef ik geen spel te kope.. had je net zo goed naar big broter ofso kenne kijke waar ook geen ruk an was..
|
het allersaaiste super boringste spel= met alle zekerheid WWII normandie
|
Citaat:
Met al die hoofdjes die werden lek geprikt en dan weer wat normaal werden gepompt. En die radiators en die schoonmakers en die rustruimte met die biljarttafels en vage TVtjes en van die groene bankjes. En van die X-Ray gevallen en die spoedgevallen met die helikoptertjes en die patientjes met van die zwaailichten boven hun hoofd en die onzichtbare mannetjes met zo'n hoedje neus-bril-snor geval en een lange regenjas die weer goed werden na een drankje.. jaaa.. dat was mooi :p |
Citaat:
De onzichtbare mannetjes hadden alleen maar een hoed en een bril. (of hadden ze ook nog een wandelstok?) |
Wall Tycoon
|
Citaat:
|
Muppets Racing Adventure op PSX!
Zóóóóóóó onrealistisch en die graphics zijn ook flut |
Die heb ik tijden geleden bij een vriend gespeeld. Meesterlijke game :D
Zo dom en lomp dat het gewoon leuk wordt. En de filmpjes waren ook wel geinig :P |
The Sims + alle expensions (en ja ik heb ze allemaal gespeeld)
1 keertje leuk om uit te proberen daarna echt geen hol aan. |
Citaat:
Waarom speel je ze dan toch allemaal? |
Citaat:
Net zoals dat springen in Mario, dat kan nooit! |
Militato. een of andere gare game van een kloteuitgever. 10 GULDEN naar de donder :(
|
Counterstrike :evil:
|
painkiller :/
|
Simcity.:o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |