![]() |
Citaat:
:eek: . Ik wil ook. |
een boxershort en een badjas
|
Felroze heupbroek Indian Rose <3
donkerblauw hemdje H&M donkerblauw strak blousje Hilfiger donkerblauwe instappers Hilfiger mat zilveren sieraden, haar in rommelknotje, geurtje Deep Red :) |
Je bent wel blij met die heupbroek ofniet Nuck ;)
Ik heb de moeite genomen om me aan te kleden aangezien ik vanmiddag naar de club toe MOET van m'n vader :rolleyes: > Superkort geruit jurkje, sisley > Wit blousje eronder, tommy hilfiger > Broche aan rechterkant met zo'n oud vrouwtje erop, H&M > Te donkere panty, echt hemaa > Platte zwarte schoentjes met ronde neus, bronx > Parelknopjes, parelkettinkje, amoramor, haar opgestoken maar dat haal ik eruit straks, het doet pijn :( > Afplakpleister, vandaag met een rood stepje > Bril, diesel |
- spijkerbroek. baggy. uitlopend.
- zwart colbertje - zilveren puntschoentjes met blauwe ster. :cool: - haar in een rommelzooitje |
voor al die meisjes met korte (zwarte of wat voor kleur) plooirokjes; HET IS WINTER (vannacht wordt het tegn -10)
en bovendien zijn jullie ook niet origineel wat ik aan heb zwart grijs gestreepte huis broek paarse trui die dezelfde kleur heeft als mn haar spaghetti hemdje ondergoed sokken boring, maar ben ook nog niet lang wakker en hoef gelukkig nog nergens heen |
Citaat:
als ik doorheb hoe die foto-upload-sjit werkt zal ik weleens een plaatje posten.. ontopic: - te groot donkerblauw replay shirt met rode mouwen - trainingsbroek adidas - geen schoeisel kheb vakantie en het ziet er naar uit dat ik vandaag niet buiten kom,dus dan mag het... |
|
spijkerbroek mango,
wit vestje met zwarte kralen enzo, ontzettend brede rode leren riem vd markt, pantoffeltjes, topje, |
Citaat:
|
witte onderbroek
witte sportbeha zwarte kniekousen met witte stippen gestreepte beenwarmers groen/petrol gestreepte heupbroek hemdje met bloemenopdruk shirtje met lange mouwen trui van Dropkick Murphy's spicegirl schoenen |
zwart/roze ondergoed
lichtblauwe spijkerbroek zwart truitje hoe saai. |
felblauw-donkerblauw strak rugbytruitje
donkerbruine suede riem echt heel cool :cool: lage spijkerbroek donkerbruine laarzen zilveren oorbellen, armband uit kreta van m'n scharrel gekregen :o, zilverkleurig glad horloge |
Donkerblauwe spijkerbroek
Wit vestje Rood topje Witte sokken |
shirtje met korte mouwen en lage hals
fluwelen truitje met ko(o)l 2 leggings beenwarmers wol gehaakt rokje plooiig rokje puntschoenen ik weet niet hoe de wasmachine werkt :( |
Citaat:
|
zwarte baggy broek
zwart ondegoed groen 'langemouwen' shirt daaroverheen geel shirtje skateschoenen zwart vest armwarmer |
- slippers
- korte broek - truitje :p |
Felgroene badjas en sloffen Benetton
En blauwe plekken onder mijn ogen (bij mn wallen) :mad: !! |
Sawna ziet er vandaag zo uit:
http://upload.dutch-ix.nl/picture/f4...b06c801266.jpg Zwart vest (wol) met zwart shirtje eronder. Zwarte stretch broek met wijde pijpen, en daaronder kisten. Haar in vlechten. yawaw. OJA, heb ook ondergoed e.d. aan :o |
Donkerblauwe trainingsbroek
wit shirtje felroze vestje roze geruite sokken |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens is het '3 dikke aso's'- verhaal leuker.. |
groen spagettibadjes hemdje
rood shirt bl. spijkerbroek haar in vlechten |
Vandaag zijn we aan het klussen..
Afgeragte diesel schoenen Standaard spijkerbroek H&M Grijze hooded top Rode bodywarmer gemeente groningen en handen onder het stuukwerk :bloos: |
chasin broek
h&m donkerblauw-zwart gestreepte longsleeve fubu petje |
-spijkerbroek
-gekreukelde blouse wit -voor de rest niets bijzonders |
Citaat:
|
paarse pyjama.
belachelijk maar warm. (y) |
broek met blauwe en witte streepjes
geel mad caddies t-shirt roze met zwarte sjaal |
Citaat:
|
Donkere spijkerbroek
zwart hemdje zwart/witte brede gestreepte blouse zwarte laarzen parels om, parelknopjes in, haar in rommelknotje Yeah naar Londen vandaag :cool: |
-zwart ondergoed hema
-zwart topje hema -knalroze trui vero moda -donkere heupbroek replay -zwarte laarsjes |
Citaat:
+deviantart check: omg jij kan echt wunderbar mooi tekenen :| |
Lichte spijkerbroek Indian Rose
Zwarte riem met grote gesp H&M Zwarte laarzen Bronx Zwart wit gestreept coltruitje zonder mouwen Zara Zwart vestje Marithé + Girbaud Witte wollen sjaal Bijenkorf Huiswerk en andere nuttige dingen dag. :| |
Ik word zo moe van dat aankleden elke dag :rolleyes:
> Replaybroek met grote engelse vlag & allerlei buttons, lekker alto (y) > Witte longsleeve, only (van m'n zus gejat) > Rose overslagvestje met amal glittertjes ed, h&m > Rose laarsjes, sasha > Geruitte sokken, echt hema Heb nog geen sieraden om, vind het wel goed zo :p |
Citaat:
Tutje! :p |
Citaat:
Echt waar. :( |
ondergoed
zwarte broek donkerbruin/grijze/witte streepjestrui tweety-sokken :cool: |
mijn vakantie-outfit:
zwarte joggingbroek, h&m grijze trui,gap sokken :o |
Beige ribbroek
Witte bloes Zwarte trui Grijze sjaal |
Bruin suede broques, beige chino rl, donkerblauw ribcord overhemd gaastra
|
Grijs colbertje
Bruin suede rokje Roze trui Roze panty Witte lange wollen sjaal Bruine laarzen |
Voetbal kleding. Kom net van training. :)
|
een witte longsleeve van J.C Raggs en een donker blauw ""baggy" jeans van replay. en natuurlijk boxer short, en sportsokken :)
|
Zwarte boxer,
Beetje vale spijkerbroek, Donkerblauw 'Calhound university' t-shirt, Donkerblauw/wit geblokt overhemd van tommy Niewe donkerbruin leren armband, wat ben ik toch ook een cowboy :cool: |
Lichtblauwe spijkerbroek Diesel
Donkerblauwe polo Diesel Met de labeltjes er nog aan.. Nieuwe klerenverkleedpartij :bloos: |
Jaa gooi maar een foto in de groep Ridder van je nieuwe kleertjes (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |