![]() |
Citaat:
|
in hasselt
|
Citaat:
|
Ik heb Dminor gezien, en Exaria. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet het 1000 procent zeker |
Citaat:
|
jah dat zou je wel willen weten he
gok eens |
Citaat:
PM maar anders krijg ik nog een ban... |
je kent mij wel denk ik
|
Forumkrant-alert!! Hasseltboy ontmoet vader voor het eerst op forum! :cool:
|
Citaat:
|
Weer fractuur (gek he, ze zit bij me op school)..
|
Citaat:
|
Mortishia een keer in Amsterdam
Red_and_Black/Gegennazis in Apeldoorn En ik zag laatst iemand fietsen die verdomd veel op Rijk_v leek |
Ik heb vandaag de dubbelganger van Zwoesj op school gespot :o
|
pinoow heb ik vandaag gezien geloof ik.. Waar op chool is een goeie. :o En Luego_407 ook geloof ik. Die zit ook bij ons op school.
|
*moonchild*. :p zomaar spontaan op de fiets. :D
|
Ja ik wel!!! EN die gene weet dat ook :p :p Ik fietste namelijk langs de winkelruiten en opeens zag ik daar faen fietsen.. gewoon UIT HET NIETS :rolleyes:
|
Citaat:
Ontopic: fractuur dus. En misschien die Luego_407 ook wel, onbewust. :p |
ik durf nou niet meer op straat te komen dadelijk zien ze me :bloos:
|
Citaat:
|
kwam woensdag Brutus tegen bij op weg naar het lagerhuis. Nou ja, hij kwam mij tegen, eigenlijk :o
|
Citaat:
|
Vandaag heb ik jeffrey gespott, lang geleden dat ik m gezien had :)
|
Oja! Zuig op het station :D
|
jah heb er wel veel gezien. Sigúr en King kwam ik met carnaval tegen
en zaterdag zag ik Ufke in de Altstadt en Oakleaf en ik was er met Testement en er waren er nog een paar van scholieren maar die kende ik niet :confused: |
Op muziekfestivals/concerten of de weg daar naar toe heb ik een aantal keer mensen gespot..
Chaos, Mindlezz, Freakjuh, Roxy, Escapism, EPD, Aepie + vriendinnetje en daar vriendinnetjes van waarvan ik de namen even kwijt ben, en nog wel meer volgens mij :) |
Citaat:
hahahaha ik vond al zo raar dat je me echt zo aankeek, ik d8 al van wtf heb ik iets fout gedaan ofzo? :p |
Citaat:
Maar we moeten gauw poffertjes gaan eten bij mr. cockers :o ;) |
ik weet dat wolterB ongeveer tegenover me woont op de UT-campus, maar kheb em nooit gezien
verder sowiezo niemand |
cHa0s geloof ik een keer in Rotterdam, ik was shoppen met ********** en hij kende hem nog van een meeting. Verder een hele zooi vrienden en klasgenoten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, een brief van mij is inderdaad wel eens in Metro geplaatst. Verder heb ik Glow weleens gespot, zelfs meer dan eens (en hij mij ook, aangezien we bij elkaar op de uni zitten). Bertbart dacht ik op de dag van de N&A-meeting in de trein naar Amsterdam te zien zitten, maar het kan ook gewoon een andere jongen met een soort hanekam en een te strak gestreept shirtje zijn geweest ;) |
Citaat:
|
Lucky bastard "_
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|