![]() |
geeneen, knappe jongen die mij bang krijgt met een film :D
|
toen ik op mn 8e/9e It had gezien vond ik m behoorlijk eng
Maar ik had ook alleen het 1e deel gezien Als ik de film had afgekeken (dus inclusief het einde met die lijpe spin) had ik m probably een stuk minder eng gevonden, want jezus wat een kuteinde laatst heb ik de ring gezien (amerikaanse en japanse) en ik vind de amerikaanse wel tamelijk eng. Niet op hte moment zelf, maar als je een beetje stoned bent en eraan gaat terugdenken: ai ai aii |
Citaat:
Gek genoeg kan is bassie als uitzondering tolereren. :confused: |
Citaat:
|
Ha the ring, daar schiet me nog wat van te binnen van toen we die in de bioscoop keken:
Hadden ze net die band gekeken en mijn vriendin en ik waren van plan naar elkaar te bellen via mobiel, zodat sommigen in de zaal zich de pleuris zouden schrikken. Dat hebben we uiteindelijk toch niet gedaan, want misschien dat er dan mensen boos zouden worden ofzo, maar het idee was wel geinig. ;) |
Ik vind mensen met mobiele telefoons in de bioscoop niet grappig. :mad:
edit: en al helemaal niet eng! :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zelf ook een schurfthekel aan mensen die met mobieltjes tijdens de film aan het bellen zijn, maar goed uitzonderingen zijn er en daarnaast heb ik toch al niet zo'n hoge pet op van mijzelf... :rolleyes: :) |
Of wat nog erger is: sms'en. En al helemaal als ze een kleurenbeeldscherm hebben ( :confused: )
|
Citaat:
ONTOPIC: Iemand wilde the thing zien. Ik moet zeggen dat het wel een klassiekertje is, dus verwacht niet al te goeie special effects. Maar voor die tijd was het wel heel wat en ik vond het verhaal wel origineel dat ze op de noordpool (of antarctica -weet ik niet meer) zaten en het begon met die vent die die hond wilde neerschieten. De scenes die mij het meest bijblijven zijn die met dat hoofd wat pootjes krijgt en m gaat peren (meer kan ik er niet over vertellen zonder te spoilen) en die van de reanimatie :) |
Citaat:
Verder: Stanley Kubrick's The Shining, John Carpenter's The Thing, George A Romero's Dawn of the Dead, Hideo Nakata's Ringu, William Friedkin's The Excorcist, Dario Argento's Susperia, Tobe Hooper's The Texas Chain Saw Massacre, Alfred Hitchcock's Psycho. Is het toeval dat er van al deze films twee versies zijn of komen? |
goed lijstje juice. psycho natuurlijk.. morons
|
Citaat:
|
Hmm...
Vrijdag de Exorcist gekeken. Nahh... Tijdens de film moest ik eigenlijk wel lachen (behalve dat stukje -zoals eerder genoemd- dat ze op handen en voeten de trap af loopt... ohh! Dat was eeecht vaag eng!) Maar 's nachts in bed... Ik kon er echt niet van slapen! De heletijd ging mijn bed op en neer en keek dat enge gezicht van die duivel en ook van dat meisje mij aan... Het wordt elke avond een beetje minder... Volgende week hoop ik dat slapen weer fijn en rustgevend is! Want ik ga zo laat mogelijk naar bed en sta zo vroeg mogelijk op, bwuhhh, de heletijd draait iemand zijn hoofd 360 graden rond....... Verder vond ik the blair witch project echt belachelijk saai... en seven, silence of the lambs en red dragon erg goed... maaer niet eng. Overigens wordt ik als ik alleen thuis ben toch wel bang. Al is het een julia roberts-film.... Ik ben wat dat betreft wel echt een miet! |
Waarom zijn er zoveel die Ringu enger vinden dan The Ring, terwijl The Ring echt overduidelijk beter is (wat niet veel gebeurt, dat een Amerikaanse remake beter is)?
|
Spice Girls the Movie :eek:
|
Ik was vreoger ook altijd bang voor clowns :o :o
|
Citaat:
Ernest saves Christmas en Annie :mad: |
Citaat:
|
Vraag het niet aan mij heb er niet echt verstand van :D
|
Citaat:
Tja, het feit dat de Japanse versie velen malen beter is zit deze hele vraag wat tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige goede aan Ringu is het idee. Japan was eerst en origineel, als Hollywood die namaakt, pech voor Japan want The Ring IS beter. |
Citaat:
|
Citaat:
Vanwaar ook al die scenès in het ziekenhuis en steeds herinnerd worden aan Samara. Het doet zoveel aan kracht in. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vond je zeker de remake van "Texas Chainsaw Massacre" ook beter dan het origineel? Of niet? |
Citaat:
He? Wat!? Zeg heeft die film dus nou ALWEER hetzelfde scenario als deel 1 en 2? :p |
Ik heb trauma's gehad van Don't look now... wat een kutfilm is dat zeg! Vooral dat einde is niet leuk...
|
Citaat:
|
Ik weet nog dat ik als jochie van 8 ofzo IT keek. We waren op vakantie in een huisje ergens middenin de bossen... ik geloof dat ik een week lang overal clowns heb gezien. :o :D
Nu heb ik 'm overigens op DVD en vind ik 'm vooral grappig. :D |
Citaat:
|
Over een stel dat net hun dochtertje veloren heeft (ze is verdronken) en daarom gaan ze naar Venetië en daar denkt die man steeds dat hij dat dochtertje ziet.
|
Citaat:
overigens vind ik films waarin de dreiging heerst, en niet weet wat er op de loer ligt o.i.d., enger dan de explicietere films. |
Ik vind films met een zekere duistere sfeer altijd wel wat hebben. Is een specifieke sfeer die je niet zo vaak ziet met van die krasserige tekens in zwart wit en letters in fonttype roughedge. Ben ik tegen gekomen in:
Seven The cube 1 Hellraiser (maar dan meer die giger stijl) The ring Darkcity (een beetje; vooral die kringeltjes die je in het begin ziet) Ik vraag mij af wie dat soort sferen ook (y) vindt. |
IT, vroeger dan, vooral die reuzespin :eek: :bloos:
(wat bezielde me, met mn poppen/clown-fobie :/) |
VRoeger waren kinderen wel heel bang voor clowns en poppen! Volgens mij nu nog steeds :o :o
|
Citaat:
the sixth sense vond ik eigenlijk wel eng, maar die film is ook wel weer heel erg mooi. |
Ik kan ABSOLUUT NIET tegen geestfilms en ik snap ook niet waarom ik dr dan ook heenkijk af en toe, mjaa...
Van "The Others" heb ik nog steeds nachtmerries (die oude man en vrouw en dat meisjuh *brr*) en van "What Lies Beneath" heb ik ook 3 weken niet kunnen slapuh. :bloos: |
Citaat:
|
Het is altijd wel grappig als je met z n alle (zeker meisjes ) aan het gillen bent :D :D :D
|
Ik heb ook IT gezien toen ik klein was, ik dacht ook 8 ofzo. Pff.. nog maanden nachtmerries van gehad.
Laatste film die ik echt eng vond was The Ring. |
Blairwitch Project, maar eigenlijk alleen de eerste keer dat ik hem zag.
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige film die mij ooit nachtmerries heeft bezorgd is The Exorcist (ja mensen, zo schrijf je dat dus :P) |
En oja: The Thing is leuk(y)
Vooral dat hoofd met poten:D |
IT! Die vond ik echt zo eng, ik was echt een tijdje bang in de badkamer!
|
geen twijfel mogelijk: Sneeuwwitje en de zeven dwergen...
|
Ik vond het laatste stukje van Final destenation zeer onverwacht (dat ze onder de bus komt). En ik strok daar erg van.
De film Texas Chasing (schrijf ik dat goed?) {met die kettingzaag} had ook nare momenten brrr. Maar Blair Witch is toch het engst. |
Citaat:
Of de originele versie, The Texas Chain Saw Massacre (Chain en Saw los van elkaar), die staat in mijn lijstje van engste films. Remake vond ik niks. |
Remake is meestal niks!! :(
|
Ze zeggen altijd dat the exorcist zo eng moet zijn, maar dat vond ik dus helemaal niet, zelfs niet toen ik hem in mijn eentje midden in de nacht zag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |