![]() |
Ik vind Melchiot sowieso een dwarrel.
Bij Ajax ook al. Dan heb ik liever Heitinga, De Jong, Reiziger of zelfs Bosvelt op die positie. (n) Melchiot (n) |
Citaat:
|
Zoals het er nu uitziet(tv staat achter me) word het weer zo'n saaie Nederlandse oefenwedstrijd :(
|
0-0 :(
Had meer ingezeten. Verdediging stond goed, en in de 2e helft kwam er toch wel wat dreiging via Sneijder, Van Hoijdonk en zelfs Heitinga. :cool: Ik vond Frankrijk met uitzondering van de verdediging erg zwakjes. |
Ik vond het weer eens niet om aan te zien (n)
ik kijk echt nooit meer oefenduels :bloos: |
ik had de hoop op een goede wedstrijd na een half uurtje opgegeven...
|
Tja, de 2e helft begon veelbelovend maar toch zakte het weer in... :(
Kwam ook door die Fransen die niet bepaald hun best deden er nog een aantrekkelijke wedstrijd van te maken. Ik dacht dat ze altijd mooi voetbal speelden en altijd voor de winst gingen. Ik heb er vandaag absoluut nix van gezien. Van der Vaart en Makaay vielen me erg tegen. De rest heeft het wel goed gedaan vind ik. :) T was weer duidelijk een oefenduel... :| Belgie trouwens flink onderuit tegen Duitsland... |
* Gaap *
|
Citaat:
;) |
Citaat:
beide ;) |
Uitslagen/ programma interlands 30/31 maart
31/3/2004 23:49 dinsdag 30 maart Israël - Litouwen 2-1 (Pini Balili, Wahid) (Tal Ben-Haim, ed) Australië - Zuid-Afrika 1-0 (Bresciano) woensdag 31 maart Moldavië - Azerbeidzjan 2-1 Dadu (2) Goerbanov Malta - Finland 1-2 Mifsud Jeremenko, Litmanen Bulgarije - Rusland 2-2 Berbatov (2) Sichev (2) Estland - Noord-Ierland 0-1 Healy Macedonië - Oekraïne 1-0 Stavrevski Servië Montenegro - Noorwegen 0-1 Andresen Slovenië - Letland 0-1 Verpakovskis Kroatië - Turkije 2-2 Sokota, Srna Biryol, Atan Albanië - IJsland 2-1 Aliaj, Bushi Gudjohnsen Luxemburg - Bosnië Herzegovina 1-2 n.b. Mismimovic, Bolic Griekenland - Zwitserland 1-0 Tsartas Hongarije - Wales 1-2 Kenesei Koumas, Earnshaw Duitsland - België 3-0 Kuranyi, Hamann, Ballack Ierland - Tsjechië 2-1 Harte, Keane Baros Slowakije - Oostenrijk 1-1 Mintal Kollmann Polen - Verenigde Staten 0-1 Beasley Nederland - Frankrijk 0-0 Zweden - Engeland 1-0 Ibrahimovic Spanje - Denemarken 2-0 Morientes, Raúl Portugal - Italië 1-2 Nuno Valente Vieri, Miccoli Schotland - Roemenië 1-2 McFadden Chivu, Pancu ------------- Het is wat onoverzichtelijk, maar ik heb geen zin om het overzichtelijk te maken :). |
Belgie 3-0 verloren hehe :D
Heb niet veel gezien van Nederland-Frankrijk, maja Nederland en oefenwedstrijden, dat betekent dus een gelijk spel zoals ik al eerder zei... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |