![]() |
(F)(L) TiM IK hOU eG SupR Veel VanN Je Eg HeEl Me LevE! (f)(l)
|
MSN Plus is een zegen.
Alleen maar namen als "Tias", "Joost", "Maartje". Maar verder (wie is er nou nog online op dit tijdstip) is de ergste naam uh. "(*)J-LO(*) It's no big thing", maar dat ben ik zelf. Erg toch, ik kan me nog zo herinneren dat ik mij voornam níet teksten uit liedjes enzo in mijn naam te zetten. Maar ik ben ook weinig principieel, merk ik al. |
Ik heb er een bloedhekel aan als mensen "echt" als "egt" schrijven, of woorden zo erg afkorten dat je het niet meer kunt lezen, of echt alles doen om woorden korter te maken. Zoveel moeite is het uittypen van een woord toch niet?
|
Ik heb er helemaal een bloedhekel aan als mensen elke 3 seconde van naam veranderen en dan niet hun eigen naam erin zetten.. dus dan moet je elke keer op dat aanmelddingetje klikken om te kijken wie het nou weer is.. Als het gewoon Pim - "breezertekst" is dan zie je meteen dat het pino is en dan hoef je niet te klikke..
|
Citaat:
|
... :rolleyes:
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
|
haaaaaaaaaaaaaaaaa djoel enik allebij nieuwe kleertjuhs (bijna het zelfde) :p:p:pdaardoor ben ik lekker die 2 vergeten
(n) (n) (n) .. Irritant~! |
Citaat:
|
`·.,¸¸,..·´¯`·.·-----» Iris ya «----- ·.·´¯`··.,¸¸,.·´ klatsen ???? masters of.... haha of niet tintin
|
Citaat:
|
http://www.xs4all.nl/~primuz/b/MSN.jpg
Ik heb n beschaafd lijstje... zonder eigenlijk echt veel irritante namen :) |
Citaat:
|
Citaat:
echt irritant :| |
Citaat:
Ellen heef twel een irritante naam :o :p |
Citaat:
|
kies zelf maar uit:
http://pic5.picturetrail.com/VOL91/2...7/49989918.jpg toch een vrij hoog BrEeZaHh gehalte :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(L)(K)lord insane(L)(K)(W)love charel(L)jou 4 altijd(L)(K)8o(W)internal[666](L)(K)over 2 wkjes 16!!(L)(K)
(das dus n msn naam van een jongen) :confused: :s |
Haha, erg. 666 :evil: Hahah. Maargoed:
@nn3 /\/\@rl1 :rolleyes: En die van mn nichtje van 8, die heeft alleen maar smilies en shit in haar naam staan.. Haha, best schattig eigenlijk. :o |
k heb er zoveel..
(l) heartbeat's racin (l)/*/ tempt me, drive me, taste me/*/... K zien je gèrn schat (k) R.d.d.m.d.bajo.&.hebe.k.is zeer rctnl, mstrbf en vooral rslmtgl! Die van mì waal hè Robin! YEAH! een heel ei voor dè H van H! en nog vele andere.. |
Citaat:
http://talon.ath.cx/bla/msn.JPG |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn nichtje van 12 heet "weg met de beha, pure natuur!!"
hahah dikke lol :D |
Dat MSNplus is inderdaad ideaal voor irritante namen.
|
(n) (L)(L)(L)FOREVER YOURS(L)never wanna lose you(L)20APRIL N JAAR MET MN SWEETY(L)(L)
(n) (L)(L)(L)(L)MY (L) 4YOu IS REAL AND WILL NEVER STOP(K)(K)20 APRIL 1 JAAR MET SWEED(L)(L)(F) (n) {sara..}---->(K)(L)(#)(R)HARMEN..wrom doe je zo vaag!?!?!(K)(L)(#)(R)Laura je bent un sgat!!!!(K)(L)(#)(R)<------{Sara..} teveel tekentjes en dingetje en hoofdletters en geslijm :eek: |
Mijn mannetje is echt sexy in pak!!!!!!>Milos, niet store , ben bezig met me school !
|
Al die breezah figuren heb ik er een tijd geleden allemaal afgekicked, want ik werd er licht aangebrand van dat die figuren elke 5 minuten hun naam veranderden en mij ook nog eens aanspraken als ik op bezet of afwezig stond.
De meest irri van het moment is: Loontjuh (8) Dit kan geen toeval zijn..! (8) =[ Vond t gezellig gisteren! ]= Sorry Loon.. ;) |
-...:::
en de rest van de tekens die die breezerchick gebruikt kan ik niet op mijn toetsenbord vinden :bloos: |
Citaat:
|
het valt mee vandaag:
Dizzy Devi-boioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioioio ioioioioioioioing dat is de ergste |
Irritante-namen-bezitters zijn natuurlijk allang verwijderd
uit mijn msn. :cool: |
Citaat:
|
Alle Breezah-namen :p
En ik zie nog 1 naam staan: "Nananananananananana" etc. alleen erin, slaat ook nergens op! :rolleyes: |
Een vriend van mijn broer heeft echt een irritante MSNnaam :s Vol rare tekentjes en lamme tekstjes enzo..
|
Citaat:
|
jammer dat ik msn net uit heb gezet. Heel jammer.
|
(y)(n)<:o):p:O:D:S(h):$:@:(:)
|
(¯`·._.·-=->[$W33T¥ L4|_|TJ3]<-=-·._.·´¯)StAtUzZ=FlIeFd....HoPeLoOs->GeShOpT!2PaAr ScHoEnEn-ShIrT+BrOeK!:'(:'(WaNdA KrEuPeL:'(:'(
|
verslijt je banden,niet je ziel:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:Dsuga suga how I get some flo:D *Yeah is een leuk liedje en breakinout ook(K) haaaaaaaaaaaaaaaaa djoel enik allebij nieuwe kleertjuhs (bijna het zelfde):P:P:Pdaardoor ben ik lekker die 2 vergeten he' ja sommige mensen weten wat ze moeten typen en andere nie Genoeg irritante namen.. |
:[:[/\/i(oLe»---> (||) // 1000 Words - Yuna // ^^ (#) (||)»--->Final Fantasy X-2<---« (||)
en: :[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[:[ *zucht* |
ikkie, dikkie dik en paulus de boskabouter....
heel lief meisje, maar van die naam kan ik om de een of andere reden hels worden |
Ik heb er hier ook een, maar ik kan het niet eens lezen :o
Kan iemand mij vertellen wat hier in 'normaal Nederlands' staat? 4lex / *571||_|\/|42y>|3*/ -ofzo- |
..~*+*~..MiSzDaYnE..~*+*~..PwWeEk HeLeMaAl VeRnEuKt:( ---> BIJNA JARIG:D
*zoekt kotssmiley* |
|)@|\|ië][..Ik HeP eEn SiTe SaMeN mEt ToMmIe WiL jE aLsJeBlIeFt StEmMuH
en dan het site adresje |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |