![]() |
Ik ben het behoorlijk eens met Bush op de meeste fronten, ik denk dat als er geen oorlog begonnen was er nog meer sprake van terroristische aanslagen geweest zou zijn.
Maar het blijft een grappig plaatje :D http://members.lycos.nl/meijerkoek/B...errekijker.jpg |
Echt, wat een boer is het toch ook
|
Citaat:
Als ik nu terugkijk, denk ik: dat je je dáár ooit zo druk om gemaakt heb. Maar ik bewaar ze wel. Zitten nog een paar leuke cartoons tussen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou voor Kerry gaan omdat de economie van de VS door Bush naar de klote is. Kerry zegt dit te gaan verbeteren dus ik zou hem een kans geven. Dat oorlogszuchtige ventje moet nu eens wegwezen uit het witte huis.
Ik zit de laatste paar weken veel honkbal te kijken op internet en dit komt van Amerikaanse televisiestations. Nu kwam ik vorige week een pro-Bush reclame tegen. het was dus gewoon grof. Alles wat Kerry gezegd had werd vreselijk afgezeken door een paar pro-Bush gasten. heel zwak om zo je campagne te moeten voeren. Op de man spelen. Ik weet wel dat dit niet de eerste is die het doet, maar het is zeer zwak |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou niet van deze manier van politiek voeren, maar misschien ben ik te idealistisch... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bewijs je dat voor jou niet zo een succesvolle carriere "in het verschiet" ligt, "ambtenaren leger" wordt aan elkaar geschreven slimmerd ;) |
Citaat:
HOE is baby-Bush op die universiteiten terechtgekomen? Omdat pappie-Bush het geld had om 'm naar de allerduurste en meest prestigieuze (sp?) universiteiten te sturen. Ook was pappie-Bush machtig genoeg om ervoor te zorgen dat baby-Bush er niet vanaf getrapt werd als ie weer eens dronken betrapt werd. Studie afgerond? Uiteindelijk wel ja.. en de cijfers? Een C gemiddeld. Dat zou hier een mager 6je zijn. Prachtcijfers voor iemand die de machtigste man ter wereld is, nietwaar? Hoe is baby-Bush Überhaupt president geworden? Laten we het er maar op houden dat het "best wel helpt" als je pappie zelf president is geweest, en je nog veel meer machtige mensen in je familie hebt zitten. (voor het complete verhaal verwijs ik graag naar het boek Stupid White Men van Michael Moore) Hoe slim is Bush? Slim genoeg om het toch al wankele imago van Amerika compleet om zeep te helpen, de haat jegens Amerika in het midden-Oosten alleen nog maar aan te wakkeren en de relatie met de Europese bondgenoten keer op keer op 't spel te zetten. |
Geen van beiden... allemaal afschieten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog steeds dezelfde verhoudingen?? (zo breng ik hopelijk meteen ook deze discussie weer tot leven...)
ook na het 'mishandelen-van-gevangenen-in-Irak-schandaal'? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoorde laatst ook een republikein opmerken dat hij republikein in hart en nieren is, maar bush stemmen, never... |
Ook al wint Kerry, ik denk dat hij dezelfde koers zal volgen die Bush heeft ingeslagen.
|
Ik zou zonder meer op John Kerry stemmen. Een stem voor Nader is een stem voor Bush en dat lijkt me niet verstandig. Alhoewel ik mijn twijfels heb bij John Kerry, aangezien hij in eerste instantie akkoord is gegaan met de wet die het Bush mogelijk maakte Irak aan te vallen en hij dus boter op zijn hoofd heeft. Kerry is echter meer internationaal ingesteld, dus een bilateraaltje tussen Groot-Brittannië en de Verenigde Staten over het starten van een oorlog lijkt me onder Kerry minder waarschijnlijk dan onder Bush. Bovendien is Kerry voorstander van het Internationaal Strafhof, wat mij toch heel erg belangrijk lijkt. Ook de kans dat het Kyoto-protocol ondertekent wordt lijkt me onder Kerry groter dan onder Bush.
|
beide zijn in mijn ogen sukkel, dus ik zou niet eens stemmen :o (n)
|
"Half of the American people have never read a newspaper. Half never voted for President. One hopes it is the same half."
Gore Vidal "Anyone who is capable of getting themselves made President should on no account be allowed to do the job." Douglas Adams "Since a politician never believes what he says, he is quite surprised to be taken at his word." Charles De Gaulle |
Citaat:
|
Beide slecht inderdaad!!
Je kunt niet uit twee slechteriken kiezen. (n) |
Citaat:
|
Dit is dus een beetje een dilemma: kies je voor een pak slaag met een ijzeren staaf of een honkbalknuppel?
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens zou wel beter zijn als er maar weinig mensen naar de stembussen zouden gaan, want dat betekent dat weinig mensen vertrouwen in ze heeft, en weinig mensen achter hen staat. Het maakt wel uit of 30% van de Amerikanen op je heeft gestemd, en dat je daarom de verkiezingen hebt gewonnen of 70%.. Misschien dat ze daardoor hun programma dan ook kunnen aanpassen...(ben té optimistisch, denk ik) |
Het maakt geen fuck uit of ze met 70% of met 30% worden gekozen want het programma drukken ze er toch wel door, jij moet gewoon zorgen dat het programma dat je het minst tegenspreekt word doorgedrukt.
Niet stemmen is dom, want dan heb je helemaal geen invloed meer, en dan accepteer je elke denkbare situatie, niet stemmen geeft geen enkel signaal vind ik, alleen dat de mensen het allemaal blijkbaar geen flikker boeit wat er gebeurd. |
Met Bush ben ik het niet eens vanwege zijn pro Israel houding..Kerry idem dito...
Wie zou tussen deze twee schurken moeten winnen dan? |
Citaat:
|
i hope so... :)
|
Citaat:
Citaat:
|
ik heb al ff niets gehoord van Kerry...
ben benieuwd naar november (of was het oktober) -> verkiezingen! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik denk dat het weer een heel spannende verkiezingsstrijd zal worden, zoals vorige keer met Gore. MAAR alles kan direct omslagen, als morgen Bin Laden wordt gevonden en wordt terechtgesteld zal Bush zijn populariteit ongetwijfeld stijgen. Afwachten dus! :) |
Citaat:
Maar verder ben ik het met je eens. |
Citaat:
|
Bush, Kerry what's the difference?
|
Citaat:
|
Die Kerry vind ik ook maar een engerd maar hij is een democraat dus tja..
|
Beste van twee kwaden, Kerry dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk op Kerry omdat te proberen te voorkomen dat Bush een tweede termijn krijgt.
Al hoewel ik Kerry nou niet echt een sociaal boegbeeld vind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |