![]() |
ontbijtje op bed.
Aangezien ik de oudste van 5 kinderen ben zal ik ook verder nog ff iets moet verzinnen. Mijn vader laat dat lekker aan mij over. Meestal krijg ik wat geld en moet ik wat voor mijn zusjes ( 7 &8) kopen dan kunnen zij dat geven. Ik en broertje( 15) en zusje (14) moeten zelf iets betalen. Wordt denk ik kleinigheidje, en dagje relaxed voor haar. Owja en ik moet 2 kadootjes kopen( gescheiden ouders, papa die hertrouwd) |
Een gekleide asbak :cool: :p
|
Een ketting, als ik verder nog iets leuks tegen kom koop ik nog wel iets erbij, zie nog wel.
|
Ik denk pafrum ofzo. Iets dat ik ook kan gebruiken iig :o
|
wij vieren het niet, tsjakka, mijn uber katholieke familie viert uitbundig de Heilige communie van mijn zusje aanwezigheid verplicht :s
|
Niets, had ze mij maar niet uit huis moeten zetten :o
|
volgens mij zitten wij met moederdag in Londen en ik heb nog geen idee wat ik haar ga geven.
|
Wanneer is moederdag? M'n moeder is vaak in de buurt van moederdag jarig, dus ze houdt er niet zo van om dan nog een keer iets te geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
9 mei dus |
ik weet nog niet wat ik mijn moeder ga geven.
Ze heeft (zoals altijd) een hele verlanglijst maar die heb ik nog niet bekeken. |
bloemetje :)
|
Citaat:
|
Vroeger maakten we op school altijd iets. Nu is het gewoon ontbijt op bed met een kaart met iets liefs erin ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |