Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2004 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=76)
-   -   Spieken tijdens je examen! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=816405)

__ArjunRampal__ 21-05-2004 15:01

Bij economie mag er alles ingooien, klaar uit.

Mijn leraar economie *werkt* bij de CITO, dus hij weet wel van wanten. (y)

dwight88 21-05-2004 15:25

Citaat:

IjSbLoKiE schreef op 20-05-2004 @ 11:55 :
ja dat klopt wel... maar dat is zo simpel dat ik dat niet eens in me gr ga zetten :p
je hebt dr nog een paar he ;) ook met verandering van inkomen en kruiselinginse prijselasticiteit enzo.... denk dat ik ze er voor de zekerheid toch maar wel inzet. Vandaag proefexamen eco gemaakt zonder enige hulpmiddelen, 6,3 :cool:

Fantôme 21-05-2004 17:54

Citaat:

Acey schreef op 26-04-2004 @ 17:29 :
ik dacht dat er verplicht een duidelijk zichtbare, goed af te lezen, juist ingestelde klok in de examenzaal moet hangen

das iig wel het geval bij mij op school

owja... nou dan mogen ze wel eens beginnen met die klok in het ANW lokaal ;) (of zitten daar geen examenkandidaten?)
Acey, jij doet toch VWO?? heb je al examens gehad, en was het officieel bij ons op school?

desiree1986 22-05-2004 19:55

Spieken ga ik echt niet doen. Het risico om gepakt te worden en daardoor te zakken wil ik gewoon niet lopen. Spannend genoeg zonder dat gedoe..
Maar m'n GR ga ik wel gebruiken.. bij eco in ieder geval en bij wiskunde ook.. al hoef je bij wiskunde denk ik geen formules erin te zetten want je hebt de formulekaart.

Donald Duck 23-05-2004 20:01

als je echt wilt spieken op je examen moet je dat zeker doen, ik zal je niet tegen houden
maar mag ik dan wel weten waarom je dat in hemelsnaam wilt doen?? Leren is toch veel beter
Ik bedoel, als je later iets tegenkomt van wat je nu moet leren en dan weet je het niet, das toch niet handig. Dan kan je beter iets nu leren waarvan je later denkt van: Ja dat had ik eigenlijk niet hoeven leren, ik heb het nergens echt voor nodig dan dat je nu niet leert en spiekt bij je examen voor iets dat je later weldegelijk nodig blijkt te hebben

dwight88 23-05-2004 21:10

Citaat:

Donald Duck schreef op 23-05-2004 @ 21:01 :
als je echt wilt spieken op je examen moet je dat zeker doen, ik zal je niet tegen houden
maar mag ik dan wel weten waarom je dat in hemelsnaam wilt doen?? Leren is toch veel beter
Ik bedoel, als je later iets tegenkomt van wat je nu moet leren en dan weet je het niet, das toch niet handig. Dan kan je beter iets nu leren waarvan je later denkt van: Ja dat had ik eigenlijk niet hoeven leren, ik heb het nergens echt voor nodig dan dat je nu niet leert en spiekt bij je examen voor iets dat je later weldegelijk nodig blijkt te hebben

afgezien daarvan, 1 keer spieken en ze merken het, mag je de hele handel inleveren en oprotten. Zit je dr nog een jaar...... :eek:

Liews 23-05-2004 21:57

ik ga niet spieken hoor... alleen dan de dingen die ik in me gr heb.... maar dat mag.... k bedoel... k ga bijv niet dat hele belastingstelsel uit me knar leren... heb wel wat beters te doen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.