![]() |
731
|
Bij ons ligt er bij je eerste examen volgens mij een briefje op je tafel met daarop je naam en je examennummer.
|
Hmm als het hetzelfde nummer is als bij je tentamens ben ik 62..
|
709
|
ik heb al het hele jaar nummer H2023.
ik snap jullie cijfertjes niet zo:s. wat een verschil. |
Citaat:
Bij mij stond het bovenaan mn SE-eindcijferlijst, misschien bij jou ook wel. En anders waarschijlijk ook op het tafeltje waar je straks aan zit, bij ons zetten ze er vanalles op, naam, examennummer, leerjaar, wat je wilt drinken :D het is niet per definitie zo dat je je examennummer weet voordat je begint, hoeft ook niet. |
Wij hebben geen nummers, gewoon zitten waar je wilt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos: ik heb nr 14
|
Ik ben nummer 4001
|
Citaat:
|
;) 19 ;)
|
wat heb je er nou aan om hier je examennummer te posten ???
:confused: |
Citaat:
hie hie!! nou misschien kom je iemand tegen die naast je gaat zitten :D (dan moet ie natuurlijk wel bij je op school zitten en zelfde niveau (havo/vwo) doen..>! |
Citaat:
|
Citaat:
alleen lijkt het me onmogelijk dat je examen doet zonder examennummer... heb ook nog nergens gehoord dat je dat zelf mag uitzoeken? dan had ik wel 13 :evil: genomen ipv 16! |
ik heb 498 :)
maar wij hebben hem ookal het heel jaar, en moetsten hem ook op het blaadjes van de se's zetten. en met de se's hadden wij het nummer oko op de tafel staan. wij maakten onze se's in de gymzaal...om er al vast aan te wenne hoe het is met het exmamen.. was best grappig... |
bij mij staat er op zo'n blad op het mededelingenbord dat ik nummer 6G22 ben ..... --> 22 dus ;)
|
Bij ons staat het examennummer gewoon met je naam etc. op je tafeltje geplakt.. lief hea.. :D
|
Citaat:
|
Ik heb nummer 115. Bij ons staat ons examennummer altijd tijdens de tentamens op zo'n klein papiertje. Maar het staat ook in de PTA en zo'n boekje over de examens.
|
Nog steeds geen nummer en er is ook niets over gezegd!
|
Citaat:
ik heb nummer 16, ik hoop dat ik een beetje aan de kant zit, anders hoor ik al die zuchtende mensen en tikkende rekenmachines om me heen ;) |
200
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nummer 112066 geloof ik, maar dit lijkt me wel heel raar aangezien bijna iedereen hier een nummer onder de 100 heeft?! :s
|
Citaat:
|
ehm, ik heb het gister nog gezien, maar het boekje licht beneden.
het is, dacht ik 21... maar het kan ook 24 zijn :s |
Citaat:
|
Citaat:
H21 dus ;) |
Ik ben er nu achter dat mijn examennummer 100627 is :)
|
Citaat:
bij mij stond t op een blaadje, met daarbij alle vakken waar ik CSE voor had, met wat ik wilde drinken...... bij jou niet? |
Citaat:
|
Ik heb nummer 100 :D mooi getal en lekker makkelijk te onthouden!! :D
|
10 :d
|
307 :cool:
|
605.
En we hebben een vaste plek. |
013 :d
|
Het was vorig jaar, maar ik weet 'm nog precies: 00008 :D
|
003
Wij hebben ook een vaste plek, en op je tafel zit je naamsticker met examennummer en de vakken waarin je examen doet. |
Ik ben gekozen tot nummer; 238 :D
|
Ik ben nummer 1! :D
|
13 :D tis dat ik niet bijgelovig ben...
|
Wij hebben geen vaste plek, maar op de tafel ligt een kaartje met je naam en examennummer erop en wat je wilt drinken, 's ochtends en 's middags!
Ik ben nummer 440... |
Jeetje... vorig jaar was ik 99, van de 100 :D
Maar dit jaar... ik zou het niet weten, ben erg weinig op school :bloos: |
22. Feest. :p
|
ik heb nog geen nummer :confused:
|
54 :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |