![]() |
waarom noemt trouwens niemand the grey race als favoriet, das ook echt een vet album
|
Citaat:
|
Yo Yo
Wij gaan er ook heen!! 2x kaartjes al sinds vorige week zat. binnen! Let's Rock! The Grey Race.... Punk Rock Songs The New America |
kvind het nieuwe album toch wel heel cool hoor
en het live album en stranger than fiction en en en en alles |
Citaat:
|
als we dan toch gaan vertellen welk album het leukst is.. ik vind process of belief het vetst
|
Citaat:
En ik ga ook heen. En deze keer wel 'hoi' tegen je zeggen. |
Citaat:
zal ik dan ook praten? |
hier bloeit iets
|
Citaat:
ik bedoel: nieuwste album ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die hadd'n d'n Duitsers. |
gelukkig zijn er treinen en auto's :)
|
Hm, het lijkt er op dat het nog niet uitverkocht is.
|
Citaat:
vind je het gek, voor 20 euro... |
Citaat:
ga oude albums van ze luisteren |
zeker wel goede band :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
groningen-tilburg; ik heb het 1 keer eerder gedaan, maar het is een pokke end, dus laat maar
|
groningen-tilburg... ach een paar uurtjes en je bent er al :P
gewoon gezellig maken in de trein of auto, klaar :P |
Ik heb m'n kaartje al. Gaafste albums?
How could hell be any worse? De 2 eps. Suffer No Control Against the grain Nieuwe shit is eveneens gaaf. Anyways het word een divefestijn. |
wordt
ik heb ook kaartjes |
Zal wel een tour zijn om aandacht op hun spul te vestigen, zoals de DVD de rereleases en het nieuwe album.
Maar tis flink relaxt dat ze komen en ik inmiddels kaartjes heb. Ze komen trouwens ook op Rock am Ring. |
moet maar :bloos:
|
Wordt me toch iets te duur, concert + trein zijn al €50,-...
|
ik denk dat ik nu toch ns n kaartje moet halen eigenlijk
|
Citaat:
have fun! :P |
Citaat:
maar je hebt gelijk Deadnation, dat zijn gewoon hun beste albums. The Process Of Believe vind ik ook goed. |
Citaat:
|
Citaat:
mn favo BR albums zijn trouwes...suffer, no control en recipe for hate denk ik, nouja en how could be any worse is alleen al super omdat fuck armageddon this is hell erop staat |
hey artus, heb jij slsk?
|
niet meer
hoezo |
Ik vind Against the Grain toch wel het beste album van BR. Wat een fucking goede manier om het album te beginnen met Modern Man.
Muziekaal niet mijn favoriete nummer, maar wat de tekst betreft (y) . Jammer dat ze in de Atlantic Records periode wat mindere albums hebben afgeleverd. Ik vind Stranger than Fiction nog steengoed, maar daarna wordt het stukken minder. Komt natuurlijk door de afwezigheid van Mr. Brett. Maar nu is hij gelukkig terug. Ik hoop trouwens dat hij wel meedoet aan het optreden in 013. Soms skipped hij wat shows omdat hij te druk is met Epitaph. Beter nu niet. |
Citaat:
against the grain vond ik eigenlijk niet eens zo'n geweldig album. er stonden zeker een paar geweldige nummers op (modern man, anasthesia, flat earth society, against the grain, god song etc.), maar het album was echt te lang. 17 nummers is boring, zeker als de helft ook nog s van mindere kwaliteit is (misey and famine, quality or quantity, entropy, blenderhead enz.). maakt het natuurlijk lang geen slecht album, maar no control en suffer waren gewoon van begin tot eind echt goed, recipe for hate vond ik ook echt top de atlanticperiode tsja, stranger than fiction hadden ze eerst utigebracht op epitaph geloof ik en kort daarna nog een keer op atlantic. the grey race vind ik wel een goed album. no substance was...anders, maar ook niet echt slecht. the new america vind ik denk ik t minste coole album van bad religion. process of belief was wel weer goed, maar ook niet echt geweldig bleh lang verhaal |
omdat ik die niet te verkrijgen cd wel van je wilde downloaden...
maar hoezo komt die brett niet mee, wie zingt er dan? het is juist die stem die BR zo vet maakt |
greg graffin is de zanger dude
|
Mr. Brett doet gewoon rhythm guitar, eerste back ups en schrijft flink goede songs. Hij heeft bv 21st century digital boy geschreven (Against the Grain en Stranger than Fiction).
|
ah.......dus het boeit helemaal niet dat die kerel wel of niet komt
|
Citaat:
|
Ik ga dit weekend maar es een kaartje halen :)
Gaafste album: No Control , d0h! :) |
Citaat:
|
Woensdag kaarten halen !!! En dan savonds eerst naar Reel Big Fish...
|
Citaat:
2. Recipe for hate is eerst op epi uitgebracht en daarna op Atlantic/sony |
Citaat:
|
Citaat:
2. ik dacht dat t stranger than fiction was, maar ja ik zal t wel fout hebben |
waarom hebben die knakkers eigenlijk 21st Century Boy op twee verschillende albums gezet?
|
Citaat:
Klopt dat Recipe for Hate eerst op Epitaph was gereleased. Against the Grain is overall juist flink sterk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |