![]() |
aan tessa24: Als je ECHT bewust bent van wat je met je lichaam doet, zou je ook geen pillen slikken :)
Dat antie-alles gevoel, om het tegen te gaan zijn er bijvoorbeeld after-e pillen te krijgen bij de smartshop. Ikzelf doe het meestal net als EZBlade zegt, gewoon lekker gaan slapen, niet nog een dag wakker blijven. Voor het slapen gaan een after-e (of de goedkope variant, een DA-vitamine tablet (Y) ) en ´s avonds opstaan om iets te eten (en dan ook goed te eten, lekker sla, stukje vlees (ofzo), beetje rijst), beetje hangen voor de tv, beetje forummen, en dan weer lekker gaan slapen. Dit werkt tenminste voor mij errug goed :) |
naar zeehond 23: ja daar heb jij weer gelijk in ;) nou ik zal je advies eens proberen...
|
Citaat:
*blaast op vingers en wrijft ze over zijn borst* :rolleyes: duh :rolleyes: |
vergeet ie even mij te bedanken :(
|
xtc=droge bek
geen kroketten eten! heb het 1 keer gebruikt, en ik vond het niet zo erg aangenaam..het moment zelf wel maar de dag erachter was al iets minder :s |
Mijn tip: Niet te veel drinken te snel achter elkaar. Vooral geen meloenthee.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.aucklandfiji.org.nz/page_...cup_winner.jpg |
Citaat:
|
fuck yeah! :p
|
Met veel water speol je niet alleen alle zouten, vitaminen en mineralen weg maar verlaag je ook de concentratie werkzame stof.
Dat is dus zoiets als flinke toeters roken om lekker stoned te raken om gelijk daarop hele sloten koffie te drinken om lekker wakker te worden :confused: En als je n droge bek hebt kan je beter een beetje brood eten en fanta/sprite drinken. Koel je van af, voert mineralen, zouten, glucose en vitaminen aan en maakt je bek vochtig. Heb je veeel meer plezier van je avondje. |
Citaat:
|
Wie denk je dat er stiekum gequote werd in mijn vorige post dan ;)
|
Citaat:
Sloten koffie, is dat nieuw? |
Door eigen interpretatie erin te tweaken valt plagiaat iets minder op.
En daarnaast klinkt 'sloten' beter dan 'flinke bakken'. Want koffie dien je niet anders te drinken dan in flinke bakken. Echter wanneer je vele flink bakken wegwerkt veranderen deze bakken in hele sloten. |
Jammer dat er zoveel mensen zijn hier op dit forum die sommige onderwerpen lopen te verkloten door hun veel te aanwezige gedrag... maargoed.
Een boterham eten als je een pil hebt gehad is vaak niet zo makkelijk. Je kunt beter zo'n isotoon drankje drinken dat helpt echt geweldig goed, of melk. |
dan zou ik voor melk gaan en die boterhem mee!
|
Citaat:
|
Uhm.. Nee eigenlijk niet. Ik weet dat het dodelijk kan zijn maarja de echte feiten...
|
Citaat:
En dat terwijl het antwoord op de vraag en aanvullende defenities op watervergiftiging al gegeven waren. Btw, als je normaal gesproken een iso-drankje al vies vind (dat geldt voor mij en velen met mij) dan is t als je wazg bent al helegaar niks. |
Citaat:
ja? Maak es af :D |
Citaat:
|
ik ook van jou
|
Citaat:
|
Citaat:
Hahahaha, en ík voelde me aangesproken :D Een beetje respect voor Zeehond hoor, Hij heeft net zijn traumatische ervaringen uit Pieterburen verwerkt, dus geef em een beetje krediet :p |
Citaat:
|
nee cha0s, life style is echt meer voor jou ja :p
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Maar op zich hebben ze wel een punt. Want echt veel serieuze topics komen hier niet meer voorbij :(. En dat dit topic verneukt word kan ik me nog in vinden het is een up van wiv hoeveel maanden terug en dat ie nog niet gesloten is is mij eigenlijk een groot raadsel :confused:
Edit: Een half jaar terug dus :P. |
jongens, chatten over ruzie mag ergens anders. Open er speciaal een topic voor, maar dan wel waar het hoort.
Als je over mentaliteit op fora wil praten moet je geloof ik op BZ zijn... Hier gaat het over XTC. En Griller: trek je niet teveel van zeehond aan. Hij is het boefje van D&A zeg maar. Hij is nooit serieus, dus nemen wij hem nooit serieus... ;) |
heyheyhey, ik kan best serieus zijn! Als het echt moet, maar kom op, een up van een half jaar geleden die ook nogeens geupt is dooe een doelloze post... Dan kan ik het niet laten!
|
en tja als zeehond weg is, ben ik er om het van em over te nemen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |