![]() |
nog geen halfuur geleden met mn vriend:D
|
donderdag op vrijdagnacht met mijn "vriendje +". Dat is een jongen waarmee ik iets meer dan een half jaar geleden bijna iets had gekregen. Is niet doorgegaan (van beide kanten), maar we kunnen nog steeds supergoed met elkaar opschieten en voelen ons goed bij elkaar. Vandaar dat we vlagen hebben dat we opeens weer even aan elkaar verslaafd zijn:o.
Hoe was het? Het was leuk, en gezellig:D. Maar niet de beste sex ooit. Ik ga er sowieso mee ophouden, ik begin een andere jongen veel te leuk te vinden en kan dat niet met elkaar combineren (gevoel voor de één, sex met de ander). |
Citaat:
1 vriendje 1 extra minnaar en vrijdag had je ze beide, en geen van beide vind het erg. Prima! (Y) |
Citaat:
Nee, de jongen met wie ik donderdag/vrijdagnacht heb doorgebracht noem ik altijd mijn "vriendje +", omdat we wel vrienden zijn, maar ook wat meer dan dat. De jongen die ik nu leuk begin te vinden staat nog volledig buiten het verhaal (en mijn bed). En heb nu sowieso geen vriendje. Edit: heb mijn vorige post even een beetje aangepast zodat het wat duidelijker is;). |
Dat is al heel lang geleden!! Omdat ik vorige week op vakantie was en de week daarvoor heel veel moest werken.... Heb m'n vriend al een tijdje niet gezien. Ik denk dat het zo'n 2 weken terug is dat we het voor het laatst deden. En nu heb ik een gescheurde enkelband en dat vrijt toch wat lastiger... *grr* Maar goed, over een paar dagen zie ik 'm weer en dan wordt het wel weer feest, weet ik zeker ;)
|
En nu vanmiddag, toen we net wakker waren. Gisteren gaven we een feestje, en ik moest opstaan om één van de blijven-slapers uit te zwaaien, dus ik was wakker, en toen ik terugkwam, was hij ook wakker. Er waren nog meer gasten, dus we hadden niet veel tijd; alles bij elkaar heeft 't een halfuurtje geduurt, maar het was wel erg lekker:)
|
Als cyberseks ook meetelt, is mijn laatste keer verschoven naar vanmiddag.... ;)
|
Donderdag
Echt lief:o |
gistermiddag, heel eventjes maar. op zolder bij hem thuis.
|
Eergister. Goed, geil, lief en geweldig.
|
3 a 4 dagen terug..
met mn vriend, was erg lekker.. Maar daarna nog steeds veel pijn en branderig gevoel dus doen we rustig aan met seks. |
drie kwartier geleden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
twee dagen geleden. 4 uur lang en de volgende dag weer :> ze was wel schraal geworden :o
|
gisterochtend, 2 uur lang..
|
een paar uur geleden, was ff doggystyle beneden. mn ouders zijn er niet. duss ff doggy
|
Citaat:
ontopic: eh maand of 2 geleden, weet eigenlijk niet precies meer. |
Citaat:
|
2 weken geleden, met een meisje dat ik nie kende maar die wel seks wou in een kraakpand.....:cool:
was super lekker......ze is 4 keer klaargekomen en ik 3 keer:) s morgens nog een keertje....ochtend seks rules |
Citaat:
Wat een kuttopic trouwens :(:P |
-vanochtend, kort maar krachtig
|
Citaat:
Wat nu eigen keuze? Flikker toch op... Je loopt hier zielig te doen en te mauwen maar dit is toch iets wat je zelf op kan lossen |
Citaat:
|
3 mei 1962. Tijdens woodstock, in een eikenhouten Dixi.
|
gister in de trein
|
vrijdagnacht en zaterdagochtend in het kraakpand
|
5 mei... en zou nu en gisteren en weet ik veel wanneer ook seks hebben, ware het niet dat die klote examens er zijn en hij te ver weg woont..... :mad:
|
vanacht. Was alleen niet echt all the way, maar combi van handwerk en droogneuken.
|
Citaat:
|
12:30
|
vanacht
om een uur of 03:00 we waren al vanaf een uur elkaar aan het opgeilen met wat handwerk en droogneuken (wat ik een dom woord vind) en we waren heel erg opgewonden maar we stelden de sex steeds uit. was alleen maar orale sex maar de lekkerste die ik ooit heb gehad en volgens mij dacht hij ook hetzelfde. :cool: |
om 11 vanochtend (vluggertje) en het was twee weken geleden dus het was (y)
|
Nu 4 weken geleden..... :(
|
dinsdagavond. Echt heel lekker. Elkaar de hele avond beetje zitten opgeilen.
|
denk zaterdag ofzo met mijn vriendin
|
Zucht, als ik dit lees.... :(
Mijn laatste keer 20 maart 2004 met m´n ex. Was toen paar dagen uit dus ja.. dan heb je nog een bepaald zwak voor elkaar. |
Gisterenavond en deze morgen !! Was heel lief en zacht !! Pure liefde :)
|
lijkt wel jaren geleden.. maar is denk ik 2 weken geleden geweest...
|
gisteren avond nog. :)
we hebben lekker lang van elkaar genoten. :D (y) |
Zondag, ik weet er niet zo veel meer van :)
|
2 dagen terug, met mijn ex ... maandag weer, dan is ie jarig.. mooi verjaardagscadeau!
|
gisteravond.
Waaauw :eek: Lang geleden dat t zo lang en lekker was. :) |
vanochtend :rolleyes:
|
Citaat:
|
ondertussen al meer dan een week geleden.
INTERESSANT HMMMM? |
al 2 maanden geleden ongeveer :bloos:
misschien moet k m eens bellen :rolleyes: |
Maandag.. pinkstermaandag! Na pinkpop :)
|
Eergisteren, met mn ex, het was leuk, maar niet voor nog een keer...
Kwetst nogal veel om seks met je ex te hebben |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |