![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, het is dus duidelijk voor eens en altijd ;)
|
Citaat:
Ajax-'fans' hebben geen verstand van voetbal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me duidelijk: Gabor Babos. Hoewel Gentenaar ook verschikkelijk goed is. (y)
|
goed,
Ik heb lobont nog niet veel aan het werk gezien, maar wat hij tegen Club brugge allemaal uitspookte in de champions league had meer weg van een vliegenvanger dan van een goede doelman. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, en daar de blunders van Lobont is een deel van het seizoen van Ajax mislukt (het Europese deel)
|
ik blijf gabor babos de beste keeper vinden...en dat zal ik komend seizoen waarschijnlijk ook zo vinden..... hij pakte echt weer punten voor NAC het afgelopen seizoen.... tegen psv bijvoorbeeld en tegen RKC... twente......
Bij bogdan lobont vinnik da anders... oke, hij heeft niet zoveel tegendoelpunten, maar da kom vooral door de rest van het elftal en daarom vind ik da babos gewoon absoluut de beste was dit jaar... en anders Ponk wel! ook een keeper met veel sterke punten... |
dat keepertje van Faroer deed het ook best goed... ;)
|
maarten is de beste!!!!! :) (y)
|
Lobont en Aerts vind ik allebij goede keepers.
Lobont heeft het in de competitie heel aardig gedaan, maar helaas maakte hij fouten in Brugge. Aerts is ook een puike doelman, maar het is niet echt een persoonlijkheid. Zoetebier, Lodewijks en Waterreus zijn ook eredivisie waardige keepers, maar ze zijn over hun top heen. Vooral bij Waterreus was dit duidelijk zichtbaar. Ook Zoetebier was aan het begin van dit jaar niet top. Maarten Steekelenburg is een groot tallent. Met een aantal jaar zal hij ongetwijfeld onder de lat staan in Oranje. Ik heb hem tegen Twente gezien voor de beker en toen maakte hij geen sterke indruk. Ook in de winsterstop tegen Heracles viel hij me erg tegen. Verder moet ik zeggen dat hij in de andere wedstrijden die ik hem heb zien spelen voor de competitie, wél een goede indruk vond achterlaten. Hij begint steeds beter te spelen. Maar hij heeft te weinig laten zien om de beste te zijn. Als ik dan over de beste spreek, dan heb ik het over de keeper van NAC. Die heeft alles. Hij heeft zijn lengte mee, gaat goed met zijn verdediging om, heeft een goede traptechniek en is een geweldige lijnkeeper. Tegen Vitesse zag ik hem een aantal wereld reddingen maken. Alle wedstrijden tegen Twente (AC en HCE) maakte hij een zeer sterke indruk. Deze jongen is een echte punten-pakker voor zijn club! Met afstand de beste, Gabor Babos!! Helaas dat zelfs hij een aantal schoonheidsfoutjes maakte dit jaar... |
Citaat:
Met zn mooie Wibra muts :D |
Citaat:
Had zo'n vermoeden dat hij een bank wou overvallen na de wedstrijd ofzo. :o |
heb ponk reden heeft alle penalties gestopt!
|
Gentenaar, lijkt me duidelijk... NEC draaide een slecht seizoen, maar Gentenaar keept nog steeds op niveau... Houdt er veel penalty's uit, heeft ongelofelijke reflexen (remember, vd Vaart?) en bereikt binnen no time elke hoek van het doel, zonder problemen.
Probleem was gewoon de dekking dit jaar, waardoor spelers makkelijk vrijkwamen in het strafschopgebied en hoe goed je als keeper dan ook bent, die acties blijven zeer moeilijk te keepen. 1 Op 1 was hij erg sterk en de situaties waar hij vorig jaar goed keepte, daar keepte hij nu zelfs nog beter. Jammer alleen dat er bij vlagen gewoon een amateuristische verdediging voor hem stond, met zeer veel onprofessionele fouten. Als dit seizoen een beter draaiend team om hem heen had gestaan, had hij nu de overstap kunnen maken naar een topclub. Maar jah, dat zat er weer niet in... Hij is trouwens ook tweede geworden in het nationaal klassement beste speler, volgens mij kwam hij een half puntje tekort... Zegt genoeg, denk ik... |
Ik vind Stekelenburg. Hij is goed ingevallen voor ajax toen lobont blessure had
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |