![]() |
Citaat:
@ Mark: kut nu wordt het opeens wel heel jammer om niet te gaan :( Alec empire, das toch die gast van Atari teenage riot:eek:(y) toch ff kijken of ik echt niet kan gaan :cool: |
Morgen is het al :cool: (y)
|
Fuck shit piss.
Ik heb niemand om mee te gaan :( |
Niet huilen Exo, iedereen bowed al voor je:cool:
Ik als Local-Hero ben d'r ook met nog wat tuff-guys;) |
arg.
ik ga vrijdag naar utrecht maar heb geen geld om donderdag ook te gaan :( :| |
fuck die shit ik ga gewoon
king ging jij nou nog? |
Na enig nadenken over wat de naam nu weer was, en waar:
fuckfuck, wat is het voos om een Belg te zijn. RAAAH! |
euh?
|
*huiwl* :mad:
|
eh kan helaas dus niet gaan:( :*(
GVD! :mad: |
Ik dacht trouwens dat KMFDM stond voor "Kill Mother Fucking Depeche Mode".
|
Motherfuckers, wat was dat even vet zeg(y)
Ook het voorprogramma , Panic DHR, was lekker noisy bezig:cool: Setlist bestond uit een mix van Attack! en WW3 nr's. Hier en daar een klassiekertje als DIY en A Drug Against War er tussendoor. Er werd zeer strak gespeeld en Lucia en Hodgson trokken de meeste aandacht naar zich toe. Verder waren ze naar mijn mening iets te statisch qua bewegingen, maar het publiek ging aardig d'rin op en er kwam halverwege een heuse pit(y):) Nee het was het wachten waard(y) |
hehe vet:D
pitte op KMFDM, kan het nog vetter:D |
Citaat:
't was trouwens kickass (y) :cool: de nieuwe nummers kwamen iets minder uit de verf vonnik maar vooral de ouwe nrs (Drug Against War \m/) waren zeer vet |
Citaat:
|
Citaat:
jammer dat ik niet kon, had wel gewild :( |
erm ben alleen gegaan maar heb mark-hero wel ff gesproken en er was ook nog een soort van vriend van me
oh en ik heb kandyrat ook gezien :cool: |
Citaat:
het was erg leuk, maar vooral de oude nrs waren idd cool (y) nog een fotootje (heb ook over die camera bij me :o ...) voor de geinteresseerden... : http://img78.photobucket.com/albums/...4-07-15-04.jpg :) |
Coole foto(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |