![]() |
mn scooter heeft een hele andere kleur dan ik verwachtte :eek:
sterker nog, dan dat ik had besteld :eek: maar ach ik heb mn certificaat gehaald, en ik heb mn scoot |
Citaat:
Congrats, btw |
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb nu een oranje-rode ik noem hem: Mijn Wortel :) ach hij is nog niet eens zo lelijk |
Citaat:
|
hij staat niet op de yamaha site...
|
Citaat:
Ooh.. een illegale kleur :cool: :p |
Citaat:
|
Ik was bij mn grammaticaproefwerk van frans het driehoekje vergeten waarin de volgorde van de persoonlijke voornaamwoorden is aangegeven. :eek: :D
gelukkig was de lerares zo aardig het even voor te zeggen :o |
Mijn examen geschiedenis.
(N) |
Ik had Duits :rolleyes:
|
beetje gestrees voor deadline van opdracht, maar dat ging nét goed ofzo :o
|
Wel ten eerste moest ik midden mijn examen héél erg dringend naar het toilet, als gevolg liep ik door een zaal met zo'n 200 man met mijn leraar Nederlands achter me aan naar de toiletten, ik was nog meer geschrokken toen hij voor m'n deur stond toen ik uit het toilet kwam, dacht dat hij tenminste in de studiezaal zou blijven staan.
Mijn mondeling trok op niets, we moesten 2 uur wachten vooraleer we binnenmochten en ik sloeg alles door elkaar. Als laatste ben ik zooooo moe dat ik daarnet op msn helemaal uitgelaten tegen de ex van mijn beste vriend ben beginnen praten zoals tegen mijn beste vriendin omdat ik dacht dat het een goede vriendin was (e-mail adres lijkt zo goed op elkaar). Iedereen helemaal geschokt vooral mijn beste vriend omdat hij dacht dat ik haar eens goed de les wou spellen. Ik voel mij enorm stom op dit moment :o . |
Beetje humeurig, that's all.
|
economie examen,
maar al mn examens gaan mis, dus dit is geen verandering.. :s |
nou, ik was van plan wiskunde te gaan oefenen omdat ik dinsdag examen heb enzo, maar toen kwam daar toch een bui van misselijkheid om de hoek kijken. dus nu heb ik niets gedaan :s
|
Weer 'es te laat naar bed gegaan... (en ja, dat was vandaag:p)
|
Ik bedacht me vandaag pas dat ik best wat meer tijd in de Japanse studentes had kunnen steken. Ik nam hun aanwezigheid enorm voor lief :(
|
'k Was vanochtend weer te laat op school, dat was de vierde keer van deze week. ^_^
|
Citaat:
Hoe vaak heb je al moeten corveeën?:o |
Teveel :|
|
Citaat:
|
Vandaag ging eigenlijk nix fout... :o
|
Citaat:
|
Het opzoeken van iemand in het ziekenhuis, ik ben twee keer op en neer gelopen omdat zo'n stomme secretaresse een 'd' in de achternaam van de op te zoeken persoon was vergeten.(n)
En daarom kwam ik een uur te laat op m'n werk. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Mja, en nu maakt het geen zier meer uit of ik nu wel of niet kom (uni):D |
Citaat:
"Heb jij wel een briefje bij je?" - "Nee, eigenlijk niet." "Moet je die niet gaan halen dan?" - "Zou kunnen." "Doe dat maar dan, en haal er gelijk maar twee." En als je twee keer een briefje bij de concierge moet halen, moet je de volgende ochtend om 8 uur op school komen. (n) |
Citaat:
|
De selectietraining.
Maar dat had ik al wel verwacht. |
Citaat:
Dat briefjes gedoe is echt vervelend. (Nu is te laat komen lekker geen probleem :) ) |
Citaat:
Citaat:
|
ik was 10 minuten te laat op school..
ik had niet door dat mn benzine op was :bloos: maargoed ik had het nog tot de benzine pomp gehald, maar het lukte me niet om te tanken :bloos: en toen werd ik nog uitgelachen om er ook... :( |
Citaat:
Een hàckeytrutje op een scooter. :eek: |
Citaat:
MAG IK |
Je wordt hier ook uitgelachen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm oke, lullig, is dat niet allemaal standaard dan :s
|
Citaat:
naja hij rijd :| |
Citaat:
|
en aan gezien jij toch geen sc00terchica bent maar gewoon een hockeymeisje dat naar school moet is dat het enige dat telt ;)
|
Hét minpunt van scooters...
|
Citaat:
maar ik word gelukkig ook ingehaald als ik 50 rijd, door chico's en chica's die 2 keer zo hard gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
op school komen en er dan pas achter komen dat je het eerste uur vrij bent (n)
|
:/ vrijwel alles :) word tijd dat ik ga slapen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |