![]() |
euh, ik lees hier dat ik ga vechten ofzo? :| vage shit.
dat ik 'r wel van hou wil niet zeggen dat je 'r meteen van uit moet gaan. heb heel die shizzle niet gevolgd. ofzo. en lees ineens van alles whehe.. ah well.... ik ga joint flappen. |
Citaat:
maar mensen ik ben iig voor een meet in Amsterdam, Haarlem, Utrecht of Rotterdam. Dit ivm plekken waar ik kan slapen :D |
Citaat:
|
Maargoed.
Ik pleit voor R'dam, A'dam of Utrecht. Ook ivm slaapplaats. :p |
Citaat:
koedie (y) :cool: |
als fb moet ik ook wel komen
maar dan meot t wel op een redelijke dag/tijdstip/plaats zijn zet mij er maar bij |
ik ben voor utrecht of amsterdam
amsterdam voor de dichtbij en utrecht voor de voor meer mensen bereikbaar, centraal en zo. maar als er vrijwel alleen maar randstadters en OVers komen dan kunnen we net zo goed in amsterdam mieten. om een lang verhaal kort te maken, het boeit me geen reet |
Pfff. Het maakt mij eigenlijk niks uit want ik heb toch geen slaapplaats... (misschien Utrecht wel, maar A'dam is leuk ivm Vondelpark.) D' Haag en R'dam vind ik te duur :o
|
Ik zet mezelf ook wel erbij :)
-AePiE aka Bart - Haarlem -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka ? -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden En Glorybox, ik ken ook niemand. |
Citaat:
|
-AePiE aka Bart - Haarlem
-Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka ? -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout |
Citaat:
|
omfg Ivo gaat gemept worden door een naakte kerel, te cool
|
Citaat:
hou maar op trouwens, ze is toch al gebanned (even) (y) |
of heefyt ie zo'n heel stoer support your local 81/big red machine tshirt? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"zijn bike + spullen van hen"
|
Citaat:
|
Citaat:
oh en jij woont erg dicht bij mij |
Citaat:
|
alakabazi pats! een paprika in je neus! tien punten!
|
Je mag mij er onder voorbehoud bij zetten. Ligt er een beetje aan welke dag datum en plaats (ben ook OV gebruiker, moet t/m 9 juli door met stage) dus als ik niet kan moet ik helaas laten afweten, maar op zich wil ik wel ff langskomen als het echt zo gezellig gaat worden als ik vermoed :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil me er niks bij voorstellen :D |
Dan heb je de rest van de dag zure rotzooi/geur in je neus. :cool:
|
Citaat:
|
of een wedstrijdje komkommer-reetpeuren... wie hem er het verste inkrijgt mag de komkommers van de medekandidaten helemaal alleen opeten! (y)
|
Citaat:
maare vrijwilligers? |
Ik heb wel zin om langs te komen, het liefst in Leiden wat mij betreft want dan kan ik ergens slapen.. Wat we gaan doen ofzo maakt me niet uit, ik vind alles wel goed eigenlijk
|
En anders lach je em gewoon uit en vraag je vriendelijk of ie alsjeblieft even een leven wil gaan zoeken en daar iemand anders mee wil vervelen. Kunnen ze vaak helemaal niet tegen.
Maar goed... die cayenne... Triest... |
ik zeg: een fietspomp in d'r aarsch
|
ik kom niet,en dat heeft 2.5 reden:
1: ik heb nog niet de beschikking over een ov 2: ik heb geen beschikking over slaapplaats in andere steden 2.5: stel dat ik bij een vd forummers terecht zou kunnen,hoe verklaar ik dat aan ouders, "ja pap mam,ik ga me klem zuipen met mensen van internet en daarna ga k slapen bij iemand thuis die ik nog nooit irl ontmoet heb :| . dus ik wacht lekker even een paar maandjes op mijn ov+dan gaan er mensen die ik ken in amsterdam etc opo kamers dus dan zal het een stuk reeler worden om te gaan :) |
Citaat:
|
wanneer eigenlijk enzo gaat het plaatsvinden? :p
|
Citaat:
Ik zit in dezelfde situatie hoor :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou Ridder niet vertrouwen. :p
|
Citaat:
maar dan heb ik nog het probleem met mijn ouders,die laten me opzich wel vrij met dingen,zo lang het nog maar relatief in de buurt is,ik zal het er eens dezer dagen eens over hebben.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ivm naar school gaan vlakbij Eindhoven. ^^ |
hahaha, wattefak, mijn ouders laten me dus nooit bij een vreemde slaapies doentjes...
|
Citaat:
amen |
Citaat:
Mijn ouders boeit het niet zolang ik maar niet zwanger wordt :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |