![]() |
100
Citaat:
|
Citaat:
wel jammer dat je niet kunt komen |
Citaat:
Ik kon je toch moeilijk in je eentje laten kletsen zonder iets terug te zeggen? ;) Dat is ook zo raar. |
Wie wil mij even iets oppeppends zeggen zodat ik weer zin krijg om naar de meeting te gaan?
(Het is niet zo dat de zin me is vergaan omwille van jullie, maar, mja, kweetniet..:| ) Edit: Ik geloof dat ik er erg tegenop zie :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leo, je pmbox zit vol. :mad: ;)
|
Bluh, ik voel me echt niet goed, lijkt wel of ik weer pfeiffer heb ofzo (of nog steeds, dat zal het zijn).
Ben wel van plan om te komen want ik laat me niet meer tegenhouden door die stomme ziekte. (oeh slechte instelling). Ik twijfel nog of ik uit Groningen kom of dat ik een dag eerder al met de trein naar mijn vriend in Bussum ga. Waarschijnlijk dat laatste, want na een lange treinreis trek ik het vast niet. Ik ga er gewoon voor... |
Citaat:
p.s Vanwaar de ":confused:" ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het reizen met de trein, de weersvoorspelling, onbekende stad, groepsangst, eigenlijk heel uiteenlopende dingen :s |
Citaat:
|
@ aragnabite
- omdat ik je nu van msn ken en je graag irl wil ontmoeten - omdat je een lief persoontje bent - omdat je goed post - omdat ik altijd wel goed met je kan praten - gewoon omdat jij het bent ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben raar, maar misschien merk je dat dan niet :D :p Vast niet ;) :p Maar zal lief zijn dus niet bijten dus het is veilig bij mij :D *grinnik* |
Citaat:
|
Citaat:
maar jij mag driemaal raden waar ik volgend jaar ga wonen!!! woon jij daar toevallig ook dan kunnen we ff een one-to-one meeting houden ;) |
Nou, als ik even een heel wijs praatje mag houden. Ik denk dat iedereen zichzelf wel over een drempel moet gooien.
Het is ook gewoon doodeng, zeker voor diegenen die nog nooit een meeting hebben gehad. Het is een keuze die je maakt. Je doet het niet en baalt dat je het hebt gemist. Of je doet het wel en je hebt een hoop spanning maar daarna hopelijk een fijne dag. De keuze is aan jezelf. Alles is prima, iedereen loopt erbij zoals diegene dat zelf wil en natuurlijk wordt iedereen geaccepteerd zoals diegene is. :) (Dit is eigenlijk speciaal voor Laura, maar ook voor iedereen die zich aangesproken voelt.) |
stiekem zou ik ook wel willen
|
Citaat:
|
Citaat:
Help me even mijn geheugen opfrissen. :o |
Citaat:
|
|
Citaat:
En 't is zaterdag al he? Jeetje, wat gaat dat snel! Ik kan twee treinen nemen: Alphen - Utrecht van 12.23 - 12.52 uur Gouda - Utrecht van 12.39 - 13.01 uur Iemand die in één van die treinen zit? |
@ redhair, idd gewoon komen!
sorry Balance, ik zit niet bij je in de trein ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heee... Denk ik braaf te zijn, zie ik dat de forumbazen net zo hard blijven doorspammen! :nono:
:D |
Citaat:
verheug me echt op de meeting.. kan ik iedereen zien en jou ook eindelijk weer eens! |
Citaat:
dat gezag waar dreen het over had, kunnen ze nu cker vergeten!!! :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem er één (of twee of ...) eerder, denk ik. |
Citaat:
maar hoezo ga je over Gouda dan? |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht dat je eerst de trein Rotterdam - Gouda nam en daarna Gouda - Utrecht. En dat leek me vrij zonde als er ook een directe verbinding van Rotterdam naar Utrecht is. Maar dat ís dus de directe verbinding. :D:o |
Citaat:
|
Citaat:
Dan neem ik nl één van die twee wel. :p Hoe rijdt de trein van Rotterdam naar Arnhem dan...? Vliegt ie van Rotterdam naar Gouda en rijdt ie dan weer verder? Of bedoelen ze dat je eerst naar Gouda (of Utrecht) moet en dan vanaf daar de trein naar Arnhem oid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer dat ik niet kan komen. :(
|