![]() |
Citaat:
|
Fout op een zeer prettige manier.
|
Citaat:
|
Vreselijk(n)
|
Zó fout en blij dat het best een leuk nummer is :cool:
|
Citaat:
|
Ik vind het zo'n briljant nummer (die van O-Zone dan) dat ik en nog 2 andere gasten het in de Lichtfabriek (in Haarlem) tijdens het nieuwjaarsgala gaan opvoeren. Ik nodig iedereen uit om dat te gaan aanschouwen :D
|
voor mij is de grap er nu af. ik heb dat nummer 2 dagen lang in mn hoofd gehad, en ik ben het spuug en spuugZAT
stom nummer, stomme clip. bah |
Citaat:
|
het origineel van haiducci is nog wel ok..
maar o-zone is echt vreselijk. |
- Haiducci vs. Gabry Ponte- issie wel leuk dan die van O-zone. Tis dan niet zo zeikerig
Maar die versie van Edwin Evers is echt top!!! (y) (y) (y) Duitsers hier, Duitsers daar, overal, ist jaar klaahaar. .... ... Ja de zomer, komt er al weer an, en de oosterburen, kommen met de ca-ra-van, met de cam-per en de su-ruf-plank... :cool: :D |
Citaat:
Verder ongelooflijk crap en waarschijnlijk de nieuwe zomerhit. Ik houd mijn hart vast. |
De vertaling staat nota bene hier in hetzelfde topic :rolleyes:
|
Ik vind het leuk , heb nog ergens wat oudere nummers van hun, lekker roemeense foute house :cool:
't taaltje is geweldig.. |
Citaat:
dan ga ikke maar es ff zoeke en jullie foto's geve ;) :p :D |
Citaat:
jahjah ik zei ut toch foto's van O-zone :p :D klikke!!! ze heten: (zie de foto op de eerste pagina van dit topic in volgorde van hoe ze staan) - Arsenie ( 20 jaar ) - Dan (25 jaar ) - Radu (ook 25 jaar ) en dat was ut wel een beetje wat k kon vinde (er was wel meer maar da was in ut roemeens en da kan k niej :p ) |
|
Cult wat ik je blief.
|
Briljante clip, briljant nummer (y) gaaf op dezelfde manier als Jody Bernal gaaf is.
|
Ik kan er so lekkah op danseeeee!
|
Ik luister 'm nu :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
die van haiduci vink leuker....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
ik vind het lekker fout :) en die versie van evers is stommm!!! bweh...(ik luister verplicht 538 op mn werk) |
Zo fout dat het leuk is.
|
Citaat:
|
ik vind de re-mixes ervan beter.
4: O-zone 3: Haiducci 2: Edwin Evers 1: Dj Alligator |
het nummer is kut de clip is kut en die gasten zijn al helemaal kut
zwaar kansloos bagger. ik hoop dat ze zichzelf heel erg serieus nemen want dan zijn ze helemaal fucking *bliep* van de pot gerukt |
Goddelijk joh, lekker kinderlijk aanstekelijk melodietje, '95-beat, onverstaanbare onklanken, dikke clip.
|
Citaat:
zoek maar naar ozone, dan krijg je een lijstje en daar staat ookd e engelse versie bij verder: lol-nummer gewoon zo homo, maar zo geweldig...:D clip is ook tof (maar despre tine is leuker :$) |
helemaal (n)
|
Ik loop al de godganse week "maajaahie, maajahoooo, maajaahoohoo" te zingen. En ik krijg er nog steeds geen genoeg van :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan balan heeft mooie ogen :eek: |
Ik vind dat liedje leuk!
|
Zo fout:D
Ge-wel-dig(y) :cool: Ik hou van dat soort zooi :o |
OMFG :o . Hoe hebben ze dit ooit kunnen bedenken. 2 jaar geleden de Ketchup song :confused: :confused: :confused: . Hoe kom je erop. Met teksten die niets betekenen, en mensen die er een vertaling achter gaan zoeken. Dat liedje van vorig jaar weet ik niet meer :bloos:. Maar volgens mij wil ik het niet eens weten. En nu deze bull-shit. Houd het dan nooit op :confused: ???
Mja zo denk ik er ongeveer over... |
Ben net terug uit Spanje en in de clubs in Benidorm werd het he-le-maal grijs gedraaid! Maar vind het een geweldig nummer, omdat het vrolijk is, je er lekker op kan dansen en iedereen meteen de dansvloer opgaat als het nummer gedraaid wordt! Heb er goede herinneringen aan!
|
het is gewoon TE erg, ik moet echt zo lachen als ik die clip zie he.
ze zien er echt vies uit met die kleding, en zo'n open blouse zeker zodat ze met hun handjes bij elkaar onder de kleding kunnen graaien....blehhh |
ik word er zooooooooooo gek van
:eek: |
in 1 woord: FAGGY
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |