![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, tuurlijk niet. Dat is achterlijk.
|
Nee, waarom?
|
Nee, maar ik kwam gisteren langs Sterrenwijk. Altijd lachen daar rond wedstrijden van Nederland. :D:
http://nu.nl/rubriek.jsp?n=330324&c=700 |
Nee. Gelukkig niet zeg.
|
ja.... en ik schaam me diep
|
Citaat:
|
ik ben voor het land, waarvan de supporters zich het debielst verkleden, en het meest mollen als hooligan zijnde :)
|
Citaat:
|
Citaat:
dan ben ik namelijk sowieso voor engeland. beckham zonder shirtje <3 ja ik ben een typisch meisje |
Nee, uit principe niet. Uiteraard ben ik vandaag wel de eerste de beste Leidse volksbuurt (de Kooi) ingefietst en heb daar mogen genieten van dit hoogstaand stukje cultuur.
|
Citaat:
Al die lelijke vlaggetjes in mijn tuin en buurt. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn buurman heeft heel de voortuin en zijn huis vol hangen met oranje vlaggetjes en Nederlandse vlaggen. Dat is niet grappig :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een pannenkoeken, die mensen die vlaggetjes aan hun huis hangen en dan gezellig met zn allen Nederland gaan kijken. Nederland heeft totaal geen nationaal elftal, spelers die willen vechten voor hun land zijn er niet en ik snap dan ook niet wat de mensen bezielt om alles wat ook maar een beetje oranje is de tuin in te gooien.
|
Nederland gaat er na één ronde al uit, let maar op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij ons in de straat hebben ze het ook niet, maar ik vind het altijd wel mooi. De hele straat achter Nederland.
HUP HOLLAND HUP :p (y) |
NEE
|
nederlands elftal zuigt :|
|
Net alsof het ook helpt dat je je vlaggetjes hebt hangen. :s
En volgens mij klopt het ook niet, vlaggetjes hang je uit als je iets te vieren hebt, er valt nu toch niets te vieren? |
Gelukkig niet. :cool:
|
Ik heb mijn opa ervan kunnen weerhouden en ben nu brandpijlen aan het klaarmaken om ze strax in alle huizen met vlaggetjes te schieten oranje is trouwens écht een lelijke kleur!
|
Citaat:
de mensen die dat ontkennen zijn dom.. de supporters met de vlaggetjes dus.. |
Citaat:
|
Nee doe ik niet aan, kijk wel de wedstrijden maar van Duitsland verliezen ze iig en van tsjecie misschien ookwel zo slecht ze zijn.
|
Citaat:
|
eh nou nee, en in de buurt gelukkig ook nog niet, maar dat zal binnenkort wel komen.
|
Citaat:
|
Psssttt...Nederland verliest!
|
Citaat:
|
Gister in IJmuiden heb ik een huis gezien dat was helemaal ingepakt in van dat oranje folie :D
|
Citaat:
|
maar wie gaat er dan wel winnen?
|
Frankrijk, j'espère.
|
frans is stom.. ik heb het ook laten vallen (omdat ik het niet kon :bloos: )
ik ga nog steeds voor engeland denk ik |
Engeland is slecht.
|
ja.. maar ze zijn wel leuk.
de supporters ook enzo |
Nou geweldige supporters, weleens van Daniel Nivel gehoord?
|
nee.. maar ze mollen alles en drinken veel
en daar gaat het toch om bij het voetbal? |
Ze mollen ook Franse politieagenten die daardoor levenslang verlamd zijn. :rolleyes:
|
tsja das wel lullig...
maar dat heeft neit zoveel meer met het voetbal te maken he ik heb trouwens de 'pace' vlag uithangen :) |
Volgens mij zijn we nu een te chatty duo bea. :nono:
|
Hoor ik hier gechat? Jeroen, je wilde Quiana nog wel werk uit handen nemen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |