![]() |
Blote voeten
Grijze ribbroek ,die opgerold is,omdat hij onderaan de pijpen té kapot is. Zwart hippie truitje met bordeaux strook aan mouwen en rand en borduursels :rolleyes: Groen korte off shoulder trui Afrikaanse achtige ketting aan rechterpols Koordbandjes aan linker Ringen Ketting Haar opgestoken (morgen gaat het er af :( ) |
Lichte heupbroek Indian Rose
wit hemdje Hennes wit Pink Pony shirtje bruine leren riem parels om, parelknopjes in |
Zwarte trainigshose met wit streepje
Witte polo Blauw vestje Sporten :| |
nog hetzelfde als vanochtend :/
|
Instappers Gaastra
Jeans Replay Licht overhemd met grove lichtblauwe ruit TH Donkerblauwe longsleeve Gaastra |
Ik ga zo werken;
Vermodderde Ska vans, Donkere spijkerbroek low cut H&M, simpel grijs t-shirt, simpele grijze hoodie. |
asics
donkere heupspijkerbroek zwart hempje donkerblauwe SAIKO hoodie |
beetje baggy broek Nudie
Wit shirtje Lichtgeel vest H&M erop.. gosh, die zit like zó fijn :cool: |
carhartt beige broek
asics blauw carhartt shirt 2 zwarte carhartt vesten dit is ernstig |
*paars polootje
*daaroverheen me zwarte 'loser'shirt *me favo mannenspijkerbroekie :cool: *skisokken (brrrrr) |
gestreepte spijkerbroek [G-star]
zwart t-shirtje [bjorn borg] zwart vestje [H&M] en had zwarte puntschoenen aan. [bronx] |
- grijs vans t shirt
- heel erg lichte spijkerbroek reell - sokken |
NIKS! Mwuhaha!
:rolleyes: |
ikoook niets .wat toevallig. nu MOETEN we sex hebben. moet gewoon. kann iet anders. sorry. je gaat het wel leuk vinden.
|
Donkerblauwe trainingsbroek
Wit hemd Grijs adidas vest Sportschoenen Zwarte sokken en idem boxer Mp3 speler en koptelefoon |
Rode linnen broek TH
Blauwe korte polo TH Spijkerjasje Levi's |
zwart minirokje, van ribstof
all stars en donkergroene polo, zwarte met groene bikini, want ik ga dadenlijk zwemmen (wel binnen, buiten is het koud) :o |
zwarte vans
zwarte lompe broek rood hemdje rood/roze gestreept hemdje er overheen blauw jasje |
zwarte ribbroek
cure-shirt streepjes-ondergoed zwarte sokken lange zilverkleurige plastic kralenketting zilver horloge zwarte dreads in mn haar + 1 paarse en dat op een staart en kisten |
zwarte ribbroek
blauw vest roze truckerscap |
Citaat:
Zwarte wijde broek met vouw Zwart wit gestreept off-shoulder truitje Zwart fluwelen vestje Blauw zwarte kniekousen |
bordeaux joggingbroek
zwart hemdje helblauwe offshoulder wollen trui :s |
Wetsuit (Prolimit)
Lycra (Maui Magic) ^windsurf ik |
zwarte vest, polo, polsbandje, sokken, boxer
donkerblauwe jeans zilveren ring en wit armbandje van chickie legergroene jack |
- wit rokje, replay (rose label)
- witte longsleeve, benetton - wit wollen overslagvestje met geborduurde bloemen erop, onwijs truttig en ik voel me er absoluut niet fijn in maarja, van the barn - huidskleurige pantie, v&d - en zometeen > rode pumps, bronx (al heel oud, maar nog steeds draagbaar) vnvnd naar bruiloft van m'n neef.. |
roze lowlands shirtje
blauw-wit gestreepte spijkerbroek uit milaan donkergroene riem oranje/roze rokje blauwe vansjes roze met groene string(dé kleurencombi) :p |
Ik loop rond in een lila :s badjas.
|
nu alleen nog maar een joggingbroek.
ik ga me zo maar eens in mijn kledingkast verdiepen om te kijken wat er vanavond aangetrokken word... |
-Ronde baggy broek
-Een hempje met roze en zwarte strepen -En daarover een harige trui met caupuchon :rolleyes: of hoe je het schrijft -Allstars ; zwarte met vlammen -H&M ondergoed |
Baggy Jeans
Sokken Zwart shirtje Felgroene sjawl En een gaar hoofd |
Citaat:
|
- Baggy spijekrbroek H&M
- Wit shirtje - Blauw shirtje met "Kitty Litter" en het hoofdje van een schattig poesje er op :cool: - Oude blauwe All Stars - Zwart wit geruite clipriem - Geel/Legergroene meshcap H&M Geurtje: Boss Bottled - Hugo Boss |
Mijn donkerblauwe wijde pyama broek en een grijs t-shirtje.
|
Oude wijduitlopende spijkerbroek
Kruitvat shirt omg :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat je hetero was :o
|
T-shirt H&M.
Broek RL (zip loose). |
Citaat:
|
Dat lijkt me voor de volgende keer wel slim ja :D
|
Citaat:
Ik heb nu aan: Een oversized donkerblauwe badjas met capuchon van Bennetton. En een geel met groen gaas-achtige string met een plaatje van een palmboom erop. Ik had vandaag aan: Jeans van Maggie, lage schuine achterzakken + gaten. Pecan ponyskin riem van Cast Iron Wit hemdje Oranje wijd off-shoulder shirt Oranje All Stars Coupe: alle kanten op (dat is nu nog steeds zo trouwens) Sieraden: Horloge Fossil, leer + canvas polsbandje Cast Iron, Amulet-ketting Cast Iron. Geurtje: Ralph Zo. Tevreden? [edit]Ik vergeet mijn ondergoed gewoon:eek: : Een lichtoranje simpel microfibre setje.[/edit] |
Gister;
Allstars Donkere levi's type 1 riem (itsus) Shirt (itsus) Heute; Sloffen Baggy ripbroek (Oxbow) Shirt (Energie) |
rood/oranje badjas
ondergoed ben net wakker |
Gestreepte pyama ALDI :D
|
|
roze badjas
poes in nek als accessoire |
Spijkerbroek
Blauw oud t-shirt converse slippers tis weekeeeeeend |
gisteravond:
zwarte panty geitewollensokken hoge quicks veel te wijde broek geel shirtje met 3/4mouwen zwart shirtje zonder mouwen oranje trui met capuchon zwart colbertje grijs met blauwe sjaal :cool: |
Citaat:
|
Vandaag:
Linnen/denim Indian Rose Off-white leren riem Witte leren slippers met bloem Zwart hemdje Wit strak offshoulder shirtje met gat in taille Zwart sjaaltje om mijn haar gedeisd te houden Otazu-armband & ketting Horloge Fossil Zwarte undies C'est tout:cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |