![]() |
ik keek net op de site van the oc, en volgens mij
Spoiler
gelukkig heb ik geen belangrijke dingen gelezen die ik nog niet wil weten.. |
Citaat:
Spoiler
? |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
om die laatste 3 zou eigenlijk geen spoiler hoeven :p |
Spoiler
|
Citaat:
Citaat:
|
|
de spoilers zijn niet echt spectaculair hoor...
|
waarom doet ie t nou niet?
|
huh hoe gebruik je spoiler? :rolleyes:
|
Zendt nog een andere zender t uit?
|
als je satteliet hebt wel
|
Citaat:
hmm ja, ik was op internet al gaan zoeken naar dat shirt, maar ik kon hem niet vinden :( Ooh, en die spoiler van mij kun je wel lezen denk ik. Hij verklapt niet echt iets over wat er nog gaat gebeuren, maar ik heb het toch maar in spoilers gezet :) Die van Common weet ik niet, die durf ik niet te lezen :p |
Citaat:
en dan dat laatste haakje aan het woord vast |
Citaat:
Ik vond 't zo cool. Ga 'm echt maken. |
Citaat:
Citaat:
nu krijgen we de nieuwe afleveringen toch?:) @heavinly; hoe ga je die maken dan?;o |
Daar ben ik nog niet helemaal uit. :D
http://img.photobucket.com/albums/v1...vinly/band.jpg Zoiets was het, ik kan alleen geen lettertype vinden wat lijkt op 't lettertype van de accoorden (terwijl ik dat zo leuk vindt). Maar je kan bij de Hema van dat papier kopen wat je op shirts kan strijken. 't Is dan niet zo stevig, maar ik wil 't wel. ;) |
ah, die hele adam brody site ligt er gewoon uit, daarom doet het plaatje het niet. als de site het weer doet doet het plaatje het dus ook weer
|
Citaat:
kdacht dat ze veel ouder was:| |
Weetje, wat ook een leuk wtje is;)
De acteur die Seth speelt, date in het echt met de actrice die Summer heet! hehe........leuk:) edit: maar hij is van 1979 :eek: :( |
Het laatste wtje van lil:
Ryan heet in het echt geen Benjamin McKenzie, maar Ben Schenkman:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en adam brody 25.. volgens mij had ik dat van Marissa al eens eerder gezien, ze is echt de enige acteur/actrice in zo'n serie die zo ongeveer haar eigen leeftijd speelt :) |
nouja, maar een jaar of twee jonger :p
|
onee 3, want dit is natuurlijk van vorig jaar
|
ze is toch 16 in de serie? en in het echt 18 :) volgens mij heb ik nog nooit iemand gezien in zo'n serie waarvan de leeftijden dichter bij elkaar liggen :)
|
ja das waar
maar toch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de rest is idd ouder :) |
ik heb er nu al drie keer na gekeken. Wat een onrealistische show. Zoals de meeste trouwens. Niet echt grappig, alleen drama. Het is echt zo een serie voor tienermeisjes die geloven in romantiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
en die beweert 15 december 1979 typfoutje kan altijd natuurlijk, maarre denk t niet:) |
Citaat:
http://www.mischabarton.com/mbimages/ss/SixthSense.jpg geloven jullie t niet.... kijk hier lijkt ze er nog n btje op: http://www.mischabarton.com/mbimages/sp/sp-tropical.jpg en hier niet meer;) http://www.mischabarton.net/mbimages.../pics-exc1.jpg |
Ik vind Summer gewoon vet cool! :cool:
|
Citaat:
|
Guys, waar zijn jullie nu met de eps? Ik heb uitgerekend dat der op 17 juli weer nieuwe aflevering komen, is dat nog een realistische berekening? Of heeft net 5 weer lopen knoeien?
Koel dat je dat shirt wil maken Heavenly! Ik wil die ook! Maar ik ben nog steeds op zoek nr de egte Paul Frank versie. In Rome hebben ze trouwens veel Paul Frank dingen, portemonees enzo, zeer koel maar doelloos. |
Citaat:
volgens mij zijn ze nu nog seizoen 1 aan het uitzonden, ik dacht dat die al eerder uitgezonden was. waarschijnlijk stoppen ze na seizoen 1 weer, gg komt er dan weer in. Of een wissel naar v8 ofzo. |
ja sorry, augustus. :)
ze waren idd al eerder met seizoen 1 begonnen, maar toen zijn ze opeens gestopt, bij aflevering 7 ofzo. daarom zei ik dat op 17 augustus weer nieuwe afleveringen komen volgens mijn berekeningen. Yeah.. |
nee niet v8!! die hebben wij nie :(
|
Citaat:
|
Citaat:
komende aflevering is die met
Spoiler
|
Citaat:
|
jup ik ook, dan weet ik ook weer precies hoe alles zat enzo.. vooral hoe koel Seth is.
|
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |