![]() |
Citaat:
Vanavond ergens komen de antwoorden erbij. |
Ik zat om 20.00 uur in de kerk en was daarvoor het hele weekend weg. Ik heb de antwoorden net verstuurd, nog voordat de antwoorden dus online staan. Ik heb zo m'n best gedaan ;), mag het alsjeblieft nog meetellen? :(
|
Ja natuurlijk, ik wilde eigenlijk net de final score posten, en toen kreeg ik een popup met prive bericht. Eindstand komt er aan, paar minuutjes.
|
De zomer lijkt net goed te beginnen, maar dit is het einde van de speciale zomer-editie van "Raad de Tunes". Of er een zesde deel komt weet ik niet, misschien dat RayMania het weer eens wil doen, of wie dan ook. Ik kan hosten.
I give you: EINDSTAND ZOMER-TUNEQUIZ(quiz 5) Code:
En in de volgende spoiler staan de antwoorden van quiz 5. Je kunt nachecken of ik goed heb gecontroleerd, wie weet zie je nog een foutje ;) ANTWOORDEN ZOMER-TUNEQUIZ(quiz 5)
Spoiler
Je mag vrij praten over de antwoorden nog in dit topic. Welke vond je lastig? |
Huh? :confused:
38 is
Spoiler
Hoe kon ik die nou niet weten??? *gaat opnieuw luisteren* OMG hoe stom kan ik zijn?? Dit is t nieuwe liedje! Ben daar nog steeds niet aan gewend...damn... echt heeeel erg dom :( |
Nummer 19 vond ik erg lastig. Ik had op Google gezocht op dat 'hiho Silver' en kwam toen uit op een of andere serie die Boon heette. Had ik nog nooit van gehoord, deze serie ook niet trouwens. ;) Nummer 47 herkende ik, maar ik wist niet waarvan en nu ik het antwoord zie heb ik ook nog nooit van dit programma gehoord. :D Toch nog 39, dat valt best mee. :)
|
Ik wou eerst bij 19 IT zeggen, die film :D.
Omdat daar ook 'hiho Silver' in voorkomt (Bill Denbrough op die fiets) ;). |
Citaat:
http://users.belgacom.net/bn776367/Loneranger.wmv |
Nummer 12 is toch wel de meest vervelende geweest denk ik, iedereen kende hem maar niemand die het me kon zeggen wat het was.. erg frustrerend geweest.
|
Volgens mij heeft niemand nr 16 goed gehad.. hmm :p
|
12 had ik eerst het goede antwoord, maar heb het veranderd naar "Voor alle fans", want die tune lijkt erop.
|
Klote, toch soundmixshow... en de rest die ik niet had kende ik ook echt niet geloof ik. Dan is het niet zo erg.
|
12 had ik goed, jeeee! :D (met hulp, dat wel ;))
|
Btw, ik wil wel weer een quiz organiseren als niemand anders zich aanbied :p. Ga snel op zoek naar 25 tunes wat volgens mij hééél lastig gaat worden omdat we al 150 tunes gehad hebben.
Maar ik vind ze wel (y). |
Citaat:
ik hoor et wel :) |
Ik had er 32 goed (met hulp van mijn moeder en broertje :o), maar ik was op vakantie rond de sluitingsdatum.. Nog eentje zou leuk zijn! Tv programma's zat toch? Trouwens, gaat het alleen over de in nederland uitgezonden programma's, of ook de series die bijv op België 1 heel goed worden bekeken?
|
Oeps, compleet vergeten. Ik was op vakantie. :o
Nou ja, pech. :) |
Citaat:
Als je kijkt naar een show als 'De Big & Betsy Show', das duidelijk Belgisch, maar het heeft hier ook een tijd gelopen (misschien nog steeds?). Voldoende info? |
Ik weet het niet hoor, het is natuurlijk wel een aparte draai die eraan gegeven word, maar what's next? De introtune van de russische Ter Land Ter Zee...?
|
Neej joh, dat is te ver weg. Maar ik denk dat sommige luisteraars de tune van FC De kampioenen, Ducktales, of het intro van Ketnet (ik noem er maar een paar), meer zeggen dan Black Adder of Zeg eens AAA. Die zullen ongeveer evenveel mensen aanspreken als de Belgische programma's..
|
black adder is vaak herhaalt hier, de tune van ketnet, daar heb ik van afgezien. Zeg ns aa kan ik begrijpen..
Ducktales is hier overigens ook uitgezonden. |
ja maar deze kan ik niet horen :(
|
:| waarom zou je op dit topic reageren :)
|
Up.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |