Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Levensbeschouwing & Filosofie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=90)
-   -   evolutie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=911941)

Bart Klink 05-08-2004 16:02

Citaat:

MasterB schreef op 05-08-2004 @ 12:55 :
Ik ben dit wel gewend van moslims. Ik heb vele moslims de les gelezen op forums en elke keer monden zij hierin uit.
Typerend he? Hoe zou dat komen?

MasterB 05-08-2004 19:34

Citaat:

Bart Klink schreef op 05-08-2004 @ 17:02 :
Waarschijnlijk omdat ze gewoon helemaal fout zitten.

T_ID 05-08-2004 21:04

Citaat:

Bart Klink schreef op 05-08-2004 @ 17:02 :

een symptoom van een onjuiste stelling verdedigen, gebrek aan zelfbeheersing, onvoldoende redenaarstalent. mischien tikken ze zelfs iets zinnigs en editen de kwaadwillende forumbazen het tot allemaal gescheld.

who knows

:D

FuSe 06-08-2004 07:38

Citaat:

T_ID schreef op 05-08-2004 @ 22:04 :
een symptoom van een onjuiste stelling verdedigen, gebrek aan zelfbeheersing, onvoldoende redenaarstalent. who knows, mischien tikken ze iets zinnigs en editen de kwaadwillende forumbazen het tot allemaal gescheld.

who knows

:D

:D :D (y)

willypirate 08-08-2004 02:34

Nee gewoon omdat ze niet in staat zijn en tevens wij niet in staat zijn "goed" te kunnen communiceren. (n) Ik zeg wij , omdat ik geen moslim ben , maar ik respecteer hun normen en waarden alszijnde "anders". "wij" zijn zeker niet beter (n)

MasterB 08-08-2004 03:31

Citaat:

willypirate schreef op 08-08-2004 @ 03:34 :
Nee gewoon omdat ze niet in staat zijn en tevens wij niet in staat zijn "goed" te kunnen communiceren. (n) Ik zeg wij , omdat ik geen moslim ben , maar ik respecteer hun normen en waarden alszijnde "anders". "wij" zijn zeker niet beter (n)
Bewust leugens verspreiden of zo dicht mogelijk bij de waarheid komen mondt bij jou niet in een verschil uit?

Ik zou mijn mond gaan spoelen wanneer ik zoiets zou zeggen.

willypirate 08-08-2004 20:13

Citaat:

MasterB schreef op 08-08-2004 @ 04:31 :
Bewust leugens verspreiden of zo dicht mogelijk bij de waarheid komen mondt bij jou niet in een verschil uit?
Ow dus alle moslims verspreiden leugens en alle westerlingen proberen zo dicht mogelijk bij de waarheid te komen?
Geloof je het zelf?

Citaat:

Ik zou mijn mond gaan spoelen wanneer ik zoiets zou zeggen.
Je praat niet anders MasterB! Let maar op:

Citaat:

MasterB schreef op 02-08-2004 @ 15:18 :
[B]Ach spring toch heel snel nog eens van een hoog gebouw af, misschien dat je dan wel normale dingen kunt uitkramen.
Citaat:

MasterB schreef op 03-08-2004 @ 12:10 :
[B]Ik blijf het jammer vinden dat mensen moslim worden, want het denken schiet zo erg naar de achtergrond.
Citaat:

MasterB schreef op 05-08-2004 @ 12:55 :
Ik ben dit wel gewend van moslims. Ik heb vele moslims de les gelezen op forums en elke keer monden zij hierin uit.
Verval toch niet in een ja/nee spelletje MasterB , wees eens een Master ;)

Dís 08-08-2004 20:22

Citaat:

metallica schreef op 28-07-2004 @ 15:20 :
We hebben het laatst op school over evolutie gehad.
Nu vraag ik me af wat zou de volgende stap in de evolutie kunnen zijn. Dat is niet aanbod gekomen.

Ik denk soms dat het niet meer lang duurt voordat de mens zichzelf op de een af andere manier vernietigd. Maar wat blijft er dan over en zal "de macht" overnemen, daar ben ik niet uit. Maar de mens is wat mij betrefd klaar en zal niet erg veel verder komen als hij nu is.

Maarja, hoe denken jullie daarover wat zal de volgende stap in de evolutie zijn.

dus: darwin:variatie door toevallige mutatie.enz.enz.enz.
lees het boek eens.het gaat alsmaar verder.

Dís 08-08-2004 20:25

Citaat:

MasterB schreef op 02-08-2004 @ 15:18 :
Ach spring toch heel snel nog eens van een hoog gebouw af, misschien dat je dan wel normale dingen kunt uitkramen.

De evolutietheorie is helemaal geen hersenspoeling. Het is een theorie gebaseerd op veel argumenten en bewijzen. De mensen die dit tegen willen gaan hersenspoelen vaak mensen met foutieve of onbelangrijke argumenten. Een geloof in God kan overigens perfect samengaan met evolutie. Theistisch evolutionisme noemt men dit. Theistisch evolutionisten vind ik de mensen met het meeste lef. Ze gaan veelal tegen de gevestigde orde binnen de religie in en durven zelf te denken.

euhm jongens hallo vergeet my niet
ik ben moslim,ik geloof id evolutietheorie.niet over iedereen hetzelfde denken aub.heb er zelfs een eindwerk van gemaakt met 95/100.zo.

Dís 08-08-2004 20:26

[QUOTE]willypirate schreef op 08-08-2004 @ 21:13 :
[B]Ow dus alle moslims verspreiden leugens en alle westerlingen proberen zo dicht mogelijk bij de waarheid te komen?
Geloof je het zelf?

:d

MasterB 09-08-2004 02:03

Citaat:

willypirate schreef op 08-08-2004 @ 21:13 :
Ow dus alle moslims verspreiden leugens en alle westerlingen proberen zo dicht mogelijk bij de waarheid te komen?
Geloof je het zelf?

Ik heb nergens beweerd dat alle moslims zo praten. Leg mij ajb geen woorden in de mond.

Citaat:

Verval toch niet in een ja/nee spelletje MasterB , wees eens een Master ;)
Dat zijn fanatieke reacties na antwoorden vol onzinnigheden en onjuistheden. Dat verschilt.

MasterB 09-08-2004 02:05

Citaat:

blinkchic schreef op 08-08-2004 @ 21:25 :
euhm jongens hallo vergeet my niet
ik ben moslim,ik geloof id evolutietheorie.niet over iedereen hetzelfde denken aub.heb er zelfs een eindwerk van gemaakt met 95/100.zo.

Een authoriteitsargument geldt bij mij nog steeds niet in een discussie. Een biochemicus uit de V.S. is ook creationist, dus wat dat betreft blijf je twee kampen behouden.

Verder zeg ik nergens dat geen enkele moslim niet nadenkt of niet achter de evolutieleer staat. Het komt sporadisch voor, dat moge duidelijk zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.