![]() |
Gefeliciteerd!! :) Mooie jurk en mooi haar!
|
Een forum sprookje. Zo cute. :)
Gefeliciteerd (y) |
eigenlijk zouden ze t moeten verfilmen :p :)
|
Kijk 'ns aan. :) Veel plezier en nog vele goede jaren toegewenst. :cool:
|
Omdat Quiana zo langzaam was :rolleyes: :p
hier een verlate reactie van haar :p Leonie en CJ, ik zat eens te denken, of ik je naast dit kaartje iets anders moest schenken. Ik dacht, laat ik een sinterklaasrijmpje erbij stoppen, en een paar dansende poppen. Maar dat is ook weer zo saai, vandaar een opblaashaai. (die laatste stuurt Quiana later nog op ) |
Citaat:
Voor de duidelijkheid; dit heeft FoL zelf verzonnen, opdat ik het op een kaartje kon schrijven, en met opblaashaai &al op kon sturen. :p ;) |
gaaf hoor :) heel veel geluk samen!
|
Hartelijk gefeliciteerd! :cool: (y)
Nog veel fijne jaren samen. :) |
gefeliciteerd (y)
|
Dat krijg je als je DK niet goed leest. Gefeliciteerd!! *geeft taart*
|
gefeliciteerd!! :) (y)
|
GEFELICITEERRDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!
Ik hoop dat je er van hebt genoten, en je hebt echt een hele toffe jurk! Als hij iets hoger gesloten was en er lange mouwen aanzaten, had ik hem van je over willen nemen :p . |
Citaat:
(Maar die waren er dus (gelukkig) afgehaald, veels te warm en kriebelig. :)) |
Gefeliciteerd! :)
|
Krijgen we meer foto's te zien??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja
|
Citaat:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (y) |
|
Dan zal ik eens op zoek gaan naar foto's waar ik niet net een raar gezicht op trek. :o (Moet lukken tussen zoveel foto's als er al klaar zijn. :D) En over een week of 2 zijn de foto's van de fotograaf klaar, wie weet zit daar nog iets leuks tussen.
|
Citaat:
(y) :) |
Leuk :)
|
Gefeliciteerd. (y)
|
Ik ben benieuwd..:) (naar de foto's)
|
Vergeet "De zoen" niet ! ! !
:D |
wat leuk :cool: :cool:
veel geluk samen :cool: (y) |
Zeg, nu word ik toch wel héél nieuwschierig naar die foto's hoor! :D Show them!! :p
|
Citaat:
|
Al drie pagina's lang en ik heb jullie nog niet gefeliciteerd? :bloos: :o
Alsnog gefeliciteerd, jullie! ik hoop dat het een prachtig en lang huwelijk wordt! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd!!!!
Foto's foto's foto's!!! |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek...414X4smzZf.jpg
Als de server van s.com weer levend is (wie weet is ie dat al, maar ja) en ik de scanner weer aangesloten heb, dan zal ik nog wel wat scannen/uploaden. Deze foto is dus gemaakt door de fotograaf, vandaar die mooie copyright streepjes er over heen. ;) |
Citaat:
|
Leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool:
|
Mooi hoor! :) :cool:
Hoe bevalt het om een echtgenote te zijn? :D |
:bloos: jij bent moooi
|
Citaat:
|
Citaat:
ow als jij de fotograaf opracht geeft om foto's te maken VAN JOU mag ie die (c) streepjes niet zomaar toevoegen .. Persoonlijke rechten gaan VOOR Copyright.. ziet toch ook niet uit :rolleyes: maar zoals ik al zei je bent supermooi in die jurk enzo ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg, als jullie ooit gaan scheiden... :evil: |
Oeh, hopeloos laat, maar gefeliciteerd!
Mooie jurk ook! En die laatste foto is idd echt prachtig :) |
:bloos: Bedankt allemaal. :)
Citaat:
Alleen "mijn man" ipv "mijn vriend" klinkt nog wat vreemd. ;) Maar dat zal een kwestie van wennen zijn. :) http://leonoor.scholieren.com/trouwe...s/c1eu5288.jpg Enneh: http://leonoor.scholieren.com/trouwe...5362-sepia.jpg |
Oejoejoe! Wat een mooie bruid was jij Leonoor!! En je hebt wel een knapperd aan de haak geslagen hoor! :p Het ziet er allemaal heel erg mooi uit! Ik hoop dat er nog meer foto's komen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |