![]() |
Een jongen die heel erg lief naar je lacht en van die mysterieuze ogen heeft!!!!
|
Ik hou van n jonge waarmee je kunt lachen, die aardig en lief tegen je doet en je accepteerd zoals je bent en waar je n goed gesprek mee kan voeren. Zijn uiterlijk maakt niet zoveel uit zolang hij maar niet te lelijk is of onverzorgt uitziet. En hij moet mooie ogen hebben en n beetje gespierd zijn :-)
|
leuk aan jongens?!:
-humor!!! -donkere ogen (myserious) -kuiltjes in zn wangen! -als ie verlegen is! -als ie heel geconcentreerd is tijdens tekenen ;-) -als ie prettig gestoord & vrolijk is! |
Citaat:
|
een gewoon gave gast.....eentje met stoere kleding, het liefst oowk een beetje wijd en gewoon een superssss lieve uitstraling....ZWIJMEL...........
|
en lieve ogen (......)......zwijmel....zwijmel.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Z'n uitstraling.. Om te zoenen..
En als een jongen goed kan dansen is t nog mooier! En dat kan mijn vriendje.. http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
hell.... ogen, uitstraling... kleding, schoenen zijn ook heeeel belangrijk en mooie handen... én gespierd maar niet zo'n macho..ennuh... niet zo'n heel verlegen persoontje want die durven hun eigen mening nie te zeggen en das ook aantrekkelijk
|
Citaat:
|
Speelsheid :)
|
kleinere meisjes dan mei met haar tot de schouders, gewoon te wouws
|
1 van de volgende eigenschappen is voldoende
-blond -blauw -sterk -prater -actief (dan ga ik ook wat doen nl.) -alles wat hierboven genoemd staat |
Mn vriendje die net onder de douche vandaag komt, en dan zo heeeeel lief lacht..
|
Ik vind het mooi als een jongen van die grote droomogen heeft!!!
:eek: |
Een jongen met inhoud (hersens), uitstraling en met wie je ontzettend kunt lachen.
|
Citaat:
jah heb ik ook last van, die handen van mijn vriend zijn zooo mooi. alleen hij bijt op z'n nagels :mad: maggie nie doen..:( maar ze blijve mooi :) |
Zo te zien vind je me wel leuk denk ik, alleen weet ik neit of je heel erg verlegen jongens leuk vind?
|
lang haar en een babyface:p , kwijl!!!!!!
|
een leuke lieve aardige vriendin is voor mij wel het mooiste...
mooier dan dit kan niet |
Citaat:
alleen is die van mij nog beter: hij speelt piano!! *zucht* ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als een vrouw me verleidelijk aankijkt, dan sta ik zowat in de fik :)
|
dreadz!!!! wel verzorgde dreadz dann..
Enneuh, bij mn vriend vinnik ut geweldig als ie zo in een bepaalde houding met los haar gitaar staat te spelen.. *smelt* owjah.. en hij moet een eigen stijl hebben, dus niej zown kuddedier.. maar gwoon een eigen, bijzondere stijl.. liefst beetje alternatief.. (muh vriend.. zucht) |
uitstraling, dat is alles, sommige meisjes hebben die flair om zich heen waarvan ik denk, yes, dat is een knappe zelfstandige griet. En dat hebben helaas niet zoveel meisjes...
|
mooie ogen
ondeugende/lieve lach spontaan lief |
donkerblond haar
blauwe ogen rode wangetjes, bij verlegenheid... lieve uitstraling lief koppie en intelligent qua geest |
Als een vrouw iets zegt waar ik niets van begrijp...
*verkocht* |
Citaat:
Wat ik vooral aantrekkelijk vind, is inderdaad ook speelsheid. Vooral jezelf niet te serieus nemen. Relativeringsvermogen (is-tie weer :D). Een Brabants accent. ;) |
Als ie een heel verlegen, schattig lachje heeft (y) :D
|
Citaat:
|
Mooie bovenarmen, op het moment....
Drummers... *kwiiiijjjjl* |
Een lieve lach en lieve ogen, maar dat is nogal standaard...
Ehm verder vind ik het leuk als hij danst en een beetje stoer probeert over te komen terwijl hij eigenlijk alleen maar heel schattig is :) |
donkerbruine ogen
donker rommelig haar/nephanekamkuifding |
bedroom eyes :o
|
Citaat:
|
- Een jongen die veel weet over interessante dingen
- groene, blauwe, grijze ogen - lang haar :o (zooo mooi) - mooie lach - pretoogjes - beginnende stoppeltjes (raspen maarrr) (Dus. Gooi je haar los, laat je baard staan en maak me gek liefste :P) |
Citaat:
Ik val op meiden die roken en een scooter hebben ;) Serieus: :P -Een mooie glimlach -Een mooi, hoog stemmetje :o :p -Lievigheid ;) |
Een jongen met een leuke lach, lieve ogen, humor(mijn humor), die lekker maf is, die slim is en interesse toont naar andere mensen. En die vooral ook te vertrouwen is.
Zoiets... |
Citaat:
Een veelzeggend/nadenkend gezicht. Arrogantie (op de een of andere manier) en subtiliteit. |
Mezelf
:rolleyes: |
Als hij veel zelfvertrouwen heeft en dat een beetje doet falen als hij bij mij is...
Als hij mondig en vlot is, ik blijk erop te vallen, terwijl ik op het moment zelve me nogal minder voel odmat ik niet uit kan blinken, 't zal wel 'n machtspositie zijn die ik, onbewust, leuk vind ofzo... |
Wat ik aantrekkelijk vind?
Een meid waarmee je goede gesprekken kan voeren, waar je niet alles uit hoeft te trekken, maar die je het gevoel geeft dat ze je vertrouwd. Dat ze je problemen bij je durft neer te leggen en dat je er samen goed over kan praten, dat je ook weet dat je bij haar terecht kan. Ja dan klikt het wel. Uiterlijk is ook belangrijk, maar minder. Tegenwoordige ziet elke gezonde meid er wel lekker uit. :D Snow :cool: (die graag mensen met problemen helpt) |
Gestoordheid en schopneigingen vind ik wel geil...
|
een beetje initiatief nemen zonder bazig te zijn
een jongen over ontroerende dingen horen praten een jongen zien huilen (haa wat ben ik gemeen) zo'n 2 dagen niet geschoren bijna-baardje warrig haar ogen die veel in de jouwe kijken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |