![]() |
Citaat:
het ziet er ook nep uit in de film dus. |
System Shock is eng :|
|
Citaat:
Ik ben het gewoon niet met Pietje eens. |
Ik zag laatst de oude versie van psycho. Dan zit ze in de auto, rije rije rije en dan 'wordt er aan een stuk door een muziekje afgespeeld waar ik echt de kriebels van krijg!! En et gaat maar door en et gaat maar door, ik heb et echt uit moeten zetten omdat ik et gewoon echt creepy vond. Terwijl et mens alleenmaar in de auto zit :s
Verder vond ik in the sixth sense idd die scene heel eng wanneer hij dat bandje terugspeelt, aaa!! |
Citaat:
|
Nee, Pietje is de persoon die de dvdcover of de preview tekst voor de bioscoop schrijft.
|
Citaat:
|
Citaat:
Over Pietje die op DVD covers schrijft heb ik het natuurlijk niet, met hem ben ik het ook vaak niet eens. Maar met hét boek dat onze taal registreerd kun je toch moeilijk in discussie gaan. |
Citaat:
Ieder z'n horror. Ofzo. |
Citaat:
niks ontkenning. lijkt me sowieso raar dat je in de jaren zeventig dieren mocht afmartelen. |
Citaat:
Citaat:
We doen het vandaag de dag nog. We mogen ze martelen, maar dan moeten we ons aan een aantal regels houden. De hokjes moeten bijvoorbeeld niet te klein zijn. |
Citaat:
oud of niet dat maakt niet uit, maar als het echt zo is, is het wel heel simpel en laf en niets anders. het ziet er niet duidelijk uit. maar terug on topic, of die film nu eng is. nee dus |
Citaat:
Heb je de film op oude VHS-band gezien misschien? Citaat:
|
Citaat:
om schokkend over te komen middels dieren te martelen is wel simpel en zeker laf. |
Citaat:
|
Darth Vader die Duits praat. scary... :eek:
Nein, Ich bin deine vater..... :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ieder z'n appeltaart, in de mijne gaan citroenen. (y) |
Keuze.
|
'Her own decisions'
David Brent |
Ik vind de Blair Witch Project 1 nog steeds super eng..
2 is weer flop maar ik vind het zo goed dat ze geen special effects enzo gebruiken. Ik dacht de eerste keer ook echt dat het echt gebeurd was haha! |
niks, heb nog nooit iets gezien wat eng is.
en dan kijk ik vooral horror en andere zieke films. maar vindt ze niet eng. wat de meeste mensen eng vinden. vindt ik saai of lachwekkend. |
Citaat:
|
Citaat:
heb 'm vorige week gezien (voor t eerst) en vond 'm zwaar tegenvallen, maar het was dan ook op klaarlichte dag, in't donker is ie vast wel eng :o Vond alleen het einde vaag en creepy, eng dus. |
Citaat:
One, two, Freddy's coming for you. Three, four, better lock your door. Five, six, grab your crucifix. Seven, eight, gonna stay up late. Nine, ten, never sleep again. meer quotes: http://us.imdb.com/title/tt0087800/quotes |
Julia Roberts is mijn grootste angst.
ik krijg altijd nachtmerries als ik haar zie. |
eem film als Scream is opzich niet zo eng, maar als je um in je eentje in een oud huis middenin een bos gaat kijken lijkt ie me opeens een stuk enger
|
jaaa, of je koopt 1 km verlengsnoer, en je gaat met je tv midden in een diep bos zitten en blair witch project kijken, dan is ie ook vast wel eng :rolleyes:
|
Citaat:
|
The Ring is niet eng
|
Mijn vader is doodsbang van alles wat met geesten en duivels te maken heeft, en dat komt omdat hij katholiek is opgevoed. Als hij naar zo'n film kijkt heeft hij echt kippenvel op zijn armen.
Ikzelf vond films vroeger helemaal niet zo snel eng, maar tegenwoordig wel :bloos:. Laatst heb ik The Sixth Sense gekeken en
Spoiler
|
Citaat:
Halloween???? WAAROM???? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |