![]() |
Triest. :(
|
ja hoor, en over een week of twee is iedereen het vergeten
|
Your point? :confused:
|
Ja tuurlijk, iedereen is ook al natuurlijk vergeten dat Herman van het dak sprong en dat silvia millecam en guusje nerderhorst gestorven zijn aan borstkanker....
O ja, en wie is elvis ook al weer :confused: Slaat nergens op dat iedereen het vergeet. Ik moest best wel slikken toen ik het hoorde :s |
Citaat:
alsof iedereen zo betrokken is |
Tja, treurig, maar hij heeft het te danken gehad aan zijn eigen leefwijze.
|
Biertjes toch
|
Andre is het haasje.
|
nu koos alberts en de rest van 't zooitje ook nog...
|
Citaat:
Ik vind het persoonlijk ook wat overdreven om elke keer op zulke topics te replyen van oh wat jammer en dit en dat maar als er toch behoefte aan is laat ze. Ik vind het goed dat zulke topics geopend worden want kennisgeving. Ik lees niet veel kranten. |
Ik vond zijn liedjes vroeger maar irritant.
Begon hem pas leuk te vinden na die documentaire en de coole knakworst reclame. Hij stak wel boven de rest van die oude lullen uit. Absoluut hootgepunt voor mij is Wij houden van Oranje. Blijft gewoon de beste voetbalsong |
Citaat:
|
Ach, zand erover.
|
Heel treurig allemaal.
Dit zullen Lebbis en Jansen leuk vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mocht ik door de drank bezwijken, mocht ik naar de donder gaan...
|
Ja, dat heb je met alcohol misbruiken en veel te veel vreten.
|
En paffen.
|
Citaat:
|
ik heb hier een brief voor andre hazes
Die hoog in de hemel is Deze brief bind ik vast aan m'n vlieger Tot hij hem ontvangt, hij die ik mis.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk, t is natuurlijk sneu voor z'n kindjes en z'n (ex-?)vrouw, en hij was wel figuur wat Nederland typeert, maar zeg nou zelf, had hij het niet een beetje aan zien kunnen komen?
|
Citaat:
Nederland: Tulpen, Klompen & André Hazes |
Jaah, goeie gozer was dat. Zonde. + Dat mijn chirurg, die me vandaag ging opereren, deheletijd droge grappen aan het maken was over dat ik in hem moest geloven enzo. (n)
|
Nooit leuk als iemand doodgaat, maar zo'n ophef hoe gaaf iedereen hem nu vond? :S
Net zoiets toen Johnny Cash was overleden, toen bleek ook opeens iedere band door hem geinspireerd. Nee ik was niet bepaald kapot van Mr. Kamp. Maarja liters pils en sloffen peuken eisen hun tol. |
Best raar..
Vanmorgen op de radio (wekkerradio) zei men dat hij in het ziekenhuis lag, dat er al mensen verkondigden dat hij dood was, maar dat dat niet waar was enzo.. Kom ik net thuis, zegt mn moeder "André Hazes is overleden". of nouja raar.. best logisch in feite. Maar toch vreemd om daar 's ochtends dan niet eens van te schrikken en zelfs nauwelijks naar te luisteren.. Verder doet André hazes me bijzonder weinig. Maar toch treurig natuurlijk. |
Ja raar, opzich wel onverwacht, was toch niet oud enzo. Altijd jammer.
|
zeiden ze dan op school met een big smile.
|
Citaat:
|
jammer
|
Heel jammer dat ie overleden is. Een paar maanden geleden zag ik hem nog op sbs6 zeggen dat ie graag het nieuwe lied voor het laatste ek had willen maken. Het is raar dat dat zo kort geleden is. Ik vindt het ook zielig voor zn familie en vrienden.:(
|
Citaat:
dat slaat helemaal nergens op :mad: |
Zijn leefwijze was er naar om niet oud te worden, maar dit wilde hijzelf; zonder een biertje en sigaretje kon ie niet leven.....maar toch wel jammer
|
Citaat:
"Ughh..." |
ach..wat zal ik er eens van zeggen...
ach dekt de lading trouwens wel dus bij deze: ach |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Eigen schuld - Dikke bult :) |
Echt klote zooi (n)
nooit meer een concert van hem :s |
tis erg :(
|
even lekker pathetisch doen met zijn allen
bij deze mijn structurele bijdrage: :( |
in de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier :evil: goh da's toch knap kut voor um
|
Waarom???Waarom toch :P
Hij was een goede kerel :P 'Want ....zij gelooft in mij.." |
klote
|
Citaat:
|
Wat vinden jullie de grootste en mooiste nummers van Hazes? Ik heb nooit echt een cd van hem gekocht maar ik vond dat ie best goede muziek maakte.
|
Ik hou totaal niet van Nederlandse muziek, maar Hazes is echt de enige die ik wel ok vond, en waarvan ik de nummers ook kon meezingen!
Ook qua persoonlijkheid was het een geweldige man! hij was altijd erg open en eerlijk! |
Ik vind Andre een toffe peer; ik kon m altijd waarderen, zijn muziek is cewl en hij is idd een icoon geworden. Maar zoals er nu wordt gedaan in de media vind ik echt te triest voor woorden.
Ineens moet iedereen zijn geweldige mening over hem verkondigen (natuurlijk niks dan goeds) en de een heeft een nog sterkere band met hem gehad dan de ander...... en oh 'hij was mijn voorbeeld' blablabla!! "Nederland is geschokt" arggggg Hou toch op! Ik vind dit zulke onzin....pas geleden heeft ie nog twee weken inde bak gezeten ivm dat vliegtuigincident en dat hij niet wilde betalen en daarom ging zitten uit principe (wat ik overigens erg goed vond) en waar was de media toen?? Niet interessant....zoals je al nooit echt veel over em hoorde de laatste jaren. Maar nu ineens dit circus....ik snap er niks van... Dit was toch te verwachten, komop zeg. Iedereen wist hoe hij leefde en hijzelf ook, maar hij wilde nix anders. Dat is hem goed recht en betekent nite dat het niet erg is dat hij dood is maar dit circus gats.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |