![]() |
Citaat:
Kan ik me aanmelden.. tss :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand geilt meer op dikke tieten :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou... ja wat ik wel leuk vind....
- Stukje kleiner dan mij, ideaal = tussen de 1,65 en 1,75. - Lang blond of bruin haar. - Blauwe of bruine ogen. - 'Normaal' gekleed, niet te hoerig, te slodderig, te etc. - Cup B of C. - Niet te dun, maar vooral niet te dik! - Ze moet wel een kont hebben. - Ze mag absoluut geen levende barbiepop zijn!! - Beetje verlegen... dat vind ik wel lief.... - Appart gevoel voor humor (mijn gevoel voor humor!) - etc. |
Citaat:
jes aaj noow zet :) |
als't maar geen modekut is en ze een stevige sexverslaving heeft ben ik dik tevreden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat kan goed, weet je nog welke? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet te klein, ook niet langer dan 1,80 ofzo :p
donker haar en lichte ogen. liefst groene ogen, moooi. grote ogen. Volle lippen zijn mooi. vooral bij een mooi gebit. maar niet té vol. moet wel natuurlijk blijven. en een kleine neus. Hele lange krullen zijn ook mooi :) iig lang haar <3 beetje alternatieve types zijn leuk, maar moet niet té worden. hippie-meisjes zijn leuk :) en emo is ook wel leuk :) en een labret-piercing kan bij sommige meisjes heel mooi zijn. maar niet zo'n scheve. Katie Melua is schattig, trouwens :) ze staat alleen altijd zo stom op foto's :p dus die ga ik niet posten ;) |
Citaat:
ik kan niet zwemmen :D http://img.photobucket.com/albums/v5...e/v_2_copy.jpg deze vind ik ook sexy. kunnen we niet delen fran? :cool: |
Citaat:
|
sowieso beetje getint :o
|
Citaat:
|
Droommeiden bestaan niet. Die zijn te mooi om waar te zijn :p Sorry, I'm a NOT believer in that sort of stuff. Kan me ook nie voorstellen dat er voor meiden droomjongens bestaan. Ik ben er iig NIET één :D Thats one thing that sure :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.idolpleasures.com/s_johan...sson12_jpg.jpg
http://msnbcmedia.msn.com/j/msnbc/Co...4p.vmedium.jpg Scarlett Johansson vind ik ontzettend knap...Ik zou voor haar echt accuut lesbisch worden :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou van cup C :cool: (y)
maar klein is ook fijn. yeah |
Citaat:
|
Cupmaat maakt niet uit als los gegeven, maakt uit of't je staat of niet
volgens mij past dat formaat wel bij onzer briseïs :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
johnny ash + i just found me a bottle of blues zegt:
ja jij zet mij neer als chinezenlover en dat ben ik, wat ken je me weer goed lenoooooo <3 |
Citaat:
fuck you |
:) :)
:) :) :) :) :) |
Citaat:
(er is namelijk een afrikaanse surfer, die niet kan zwemmen, maar wle kan surfen :P) Dus je kan alsnog een surf chickie scoren ;).. |
mijn droommeisje heet juul en ik heb met haar getongdd want soms heb ik biseksuele uitspattingen, en niks hiervan is gelogen dat is het erge :D :eek: :bloos:
|
haha 'getongd' :D dat woord heb ik lang niet gehoord(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"he, heb jij nog iemand gehad dit weekend?" :eek: hiiii :D |
wat heb je echt met die :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: de hele tijd? :confused: :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- 1.65 tot 1.75
- Redelijk slank - Bruin haar, niet te kort - Bruine of groene ogen - Volle lippen (maar lippen die me aan Donald Duck doen denken zijn ook wel schattig) - Borsten cup B of C (geen noodzaak, hecht meer waarde aan kont) - Moet lief (glim)lachen - En sowieso lief zijn - Vrouwelijk - Leuke kleding, maar wel eigen stijl (dus niet wekelijks met de mode mee) - Geen piercings tattoo's etc - Geen dialect - Kan lachen om stomme dingen - Eigenwijs Helaas nooit tegengekomen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |