![]() |
:)
|
Citaat:
|
ik lees cosmogirl en celebrity :) en verder Marie Claire en Starstyle alleen omdat m'n vader's restaurant ze nodig hebben ;) hihi.
Enne verder als kme ECHT verveeld en er valt niks te lezen dan lees ik weleens flaire, magriet enne vriendin :s van m'n broer's vriendin. Damn voel me gelijk een vrouw van 30/40 als k die verhalen lees hahahaha niet echt leuk dus...=P |
Ik koop meestal de Nieuwe Revu of de Aloha.
Lees sowieso elke week/maand de Libelle :|, de Viva en de Celebrity via mijn meoder en zussen. En bij de kapper en de Chinees alle roddelblaadjes :o |
En ohja als ik in een rijke en koopzieke fase zit ook weleens Oprah Magazine :o
|
Ik lees de Hitkrant en de Fancy afgewisseld met Ellegirl, Cosmogirl, enz. maar dat komt omdat ik er nog niet achter ben welke het leukst is , en dus ook nog geen abonnement neem,
en ook de Celebrity. Hitkrant past bij me vanwege mijn interesse voor 'hits', maar er staat helaas ook vaak spul in waar ik niks mee hoef (Di-rect vind ik niks aan, beetje neppe rock) Fancy/CG/EG passen bij me vanwege mijn interesse in allerlei dingen die jongens geen ene moer schelen. Maar ik heb nu nog niet de leeftijd bereikt waar ik echt interesse heb in jongens. Soms ben ik natuurlijk wel verliefd, maar ik praat niet altijd over 'lekkere jongens' en ik kijk er ook niet zo naar. Celebrity past bij me vanwege mijn interesse in mode, zowel in de kleding als in de make-up wereld, en het is gewoon best wel glamour allemaal, wat erin staat, en dat spreekt me op de een of andere manier aan. |
Citaat:
|
Ik vind de Vogue :cool: maar het is meer plaatjes kijken en dat voor 7/8 euro :o
|
Ik lees de fancy en voor de rest modebladen en haarbladen :cool:
Af en toe lees ik ook wel roddelbladen.. (niet heel veel aan) |
Oor, Elsevier, HP De Tijd, VN, Psychologie, en nog veel meer!
|
Ik heb een abo op de MAN en koop de Esquire ook altijd :) Verder soms de FHM maar dat valt altijd tegen want dat is lomp. Soms de Quote, dat is altijd wel een leuk blad om te lezen maar sommige dingen zijn ook wel saai... de thema's zijn wel leuk (quote lifestyle en quoto)
Ik zal binnenkort eens kijken.... de meeste bladen zijn maar een beetje leuk, alleen de esquire is (bijna) altijd koopwaardig (y) |
the wire, sound on sound
|
als het uitkomt koop ik weleens een nieuwe revu.
maar ik hou het meestal bij de playboy en yes van de leesmap |
Ik koop vaak alleen maar tijdschriften als er mooie foto's in staan.
Die ik vervolgens op mijn muur kan hangen |
Wat tijdschriften betreft past het wel bij mijn lifestile dat ik vooral tijdschriften lees, en minder boeken. Het vluchtige ervan misschien?
Ik lees gewoon wat ik tegenkom. Humo, Knack, Jazz, Newsweek, Gonzo, Ticket, ... |
Fancy + Celebrity.
|
elle girl
rocksound oor en nog een hele hoop andere tijdschriften die ik koop als ze leuk zijn en dat zijn er nog al veel |
Ik heb een abonnement op de Yes en koop af en toe de Cosmogirl
|
Stiekem wil ik elke maand al die geweldige dikke glossy Engelse modebladen kopen maar ze zijn zo duur. :( :(
|
Ik vind erg veel troep, ik heb althans niet zo'n interesse in meiden/jongerenbladen e.d staat niks nieuws in. Nu is er weer zo'n nieuw blad 'Red' dat voegt ook weer niks toe.
Quest vind ik wel erg leuk en alle blaadjes die de mainstream niet leest zoals onkruid, fotografieblaadjes ofzo expreszo vpro gids ! :-D Readers Digest vind ik ook leuk :D modebladen vind ik wel leuk om 1x door te bladeren maar dan ben ik ook in 5 minuten klaar i.i.g als ik in enquetes moet aangeven wat ik lees staan mijne er niet bij :rolleyes: en ik ben nergens lid van |
ik koop af en toe een vogue voor in de trein ofzo.
|
Nieuwe Revu, H/P de Tijd, National Gegeographic Magazine (ja ik ben idd een beetje een nerd), Robbedoes (Belgisch stripblad voor volwassenen), heel soms OOR het muziektijdschrift.
|
Oh en ook nog VARA TV magazine natuurlijk!
|
hmm .. viva (moeder) en essentie (bij een vriendin en haar moeder)
|
enkel de humo
|
Elle..!
|
groene amsterdammer, vrij nederland en de elsevier. allemaal een abonnement op want dan lijk ik slim
|
en ik moet schijten
|
wad magazine... is een frans urban fashion blad dat ik pas vorige week ontdekt heb maar dat wel leuk is .. :o
|
Citaat:
verder hp de tijd,vrij nederland,nieuwe revu,rails en verder alles wat mij ook maar een beetje aantrekklijk lijkt om een keer doorheen te bladeren,ben nergens lid van.. |
Citaat:
|
WAD is een gaaf tijdschrift idd, helemaal niet zo duur ook vind ik (Y) alleen beetje jammer van de naam 'We Are Different'
|
ik ben nu abonnee van de elle girl..
vind het wel een leuk blad.. |
Elle, Elle Girl (zus is geabbonneerd vanwege het Gucci II luchtje als cadeau), Glamour, Vouge, Celebrity, Cosmopolitan + Reader's Digest en Global Vision.
|
benny joling magazine
|
Citaat:
|
Ik lees eigenlijk bijna alles: Starstyle (y) , Cosmo/Elle (Geen Girl varianten!!), Panorama, Nieuwe Revu. Party/Weekend/Story :bloos: en nog veel meer. Eigenlijk voor de rest alles wat in de Leesmap zit ;) :p
|
Citaat:
|
Ik schrok van de Ellegirl van deze maand :eek: (n)
|
Citaat:
|
Elle, Cosmopolitan, Elle girl..
Maar ik lees ze alleen als mijn zus of moeder meebrengt :) |
Citaat:
Maar ik koop/lees m verder nooit (a) Hoe is de naakte issue van starstyle, leuker dan die vorige? |
Citaat:
ik hebn de vorige naked issue niet gezien, maar om eerlijk te zijn had ik er meer van verwacht. Tygo gernandt staat erin, en roderick veelo(:eek:) en even kijken...Romeo egbeama, sebastiaan labrie, Sander Janson ( die meneer van campinglife huuuh ghihihi) Regillio Simons, Andre van noord, michiel van veenendaal, erick E., Daniel boissevain, Rogier cornelisse, rayen simson en er staat ook een piemelartikel in.en op bladzijde 42 staat een artikel over mannenkalenders, met een paar hete mannen. |
en wie is je stapvriendinnetjee?
|
Starstyle en Elle
Past wel denk ik hoorrr. Vroeger toen ik bij de Bruna werkte las ik echt alles. Het was zelfs een keer zó erg dat ik echt ALLES had gelezen wat ook maar enigzins interessant was. En ik haat roddelbladen en mijn geheim en bingo en het volk dat erom komt. :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
SQUEEZE :p
|
Citaat:
Verder: Nieuwe Revu! En OOR is ook wel leuk. En kranten natuurlijk: volkskrant, nrc |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |