Citaat:
CyWu schreef op 13-11-2004 @ 15:18 :
ik beledig iemand omdat ik zo ben, niet uit onmacht. Het feit dat ik machteloos sta tegenover de grote hoeveelheid mensen die de film slecht vinden, interesseerd mij niet.
|
Je beledigt dus mensen omdat ze jouw standpunt niet delen.
Citaat:
Mensen die tegenwoordig alles afkraken dat ze tegenkomen behalve hetgeen dat niet van Hollywood komt (en natuurlijk de uitzonderingen), die de jaren 60 en 70-films de beste vinden gewoon omdat ze in dat tijdperk werden gemaakt, die bang zijn om een Hollywood-film goed te vinden omdat dat gewoon not done :rolleyes: is, vind ik kutmensen. Maar dat kan mij eigenlijk niet veel schelen, ik wou gewoon mijn mening daarover kwijt.
|
Als je het niets kon schelen, dan zou je ze geen 'kutmensen' noemen. Tenzij je een mensenhater bent, maar dat lijkt me niet het geval. Ik krijg het vermoeden dat je met de bovenstaande opsomming probeert te verwijzen naar mij. Als dit het geval is, dan zit je er ver naast. Er komt wel degelijk goeds uit Hollywood, het systeem is echter verachtelijk. Soms wil er nog wil iets door de mazen glippen.
Citaat:
Mensen die beweren dat de originele Texas Chainsaw Massacre goed is (wellicht gewoon omdat het de eerste was en uit weet ik veel welk jaar) zijn gewoon niet goed snik. Niet dat de remake goed is...
|
Ik ben het geheel met je eens. Mensen die beweren dat een film goed is vanwege het jaar van uitgave, en/of omdat het de eerste is in een serie van vervolgen, zwetsen uit hun nek.
|