![]() |
Ik wil tegen hem aankruipen, in zijn armen in slaap vallen, even zonder zorgen rusten. :)
|
dood
|
alleen zijn, huilen, maar tegelijkertijd iemand bij me hebben en blij zijn... vraag ik nu iets moeilijks :o
|
wat schiet je er nou mee op om te janken? geen reet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lucht op? Meestal voel je je na een potje janken nog leger en nog meer klote dan daarvoor :s je schiet er dus niets mee op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat het al geregeld was
dat ik het iemand durfde te vertellen |
dat ik door kan gaan met mijn leven en naar mijn niewe verliefdheid kan handelen zonder terug te vallen naar depressieviteit om mijn ex..
|
Een knuffel
en dat m'n computer weer fatsoenlijk werkt en msn dus ook! :mad: |
Ik wil ook een knuffel.... :(
En een kant en klaar boekverslag engels ;) |
dat iemand hier was
|
dat ik m'n opa nog ff kon zien en spreken... :(
|
Weg, heel ver weg en nooit meer terugkomen :(
|
Weer even rustig worden..
|
verdwijnen...
|
|
nog steeds.. innerlijke rust
|
Ik wil het liefst dat de tentamenweek voorbij is en dat ik allemaal voldoendes heb, ook voor mn engels :cool:
|
Citaat:
|
mijn schoonpa een stomp op ze bek geven en mijn vriendin in huis nemen omdat die klootzak niet goed bij zijn hoofd is :mad: (n)
|
lessenreeks AF! En een voldoende voor psychologie.
|
Slapen. Geen jeuk meer. Dunner zijn.
|
*anders zijn
*schoolzooi optijd afkrijgen |
sporten, dus dat ga ik vanavond maar eens doen
|
Ik wil op dit moment het liefst dat...
...er iemand is die mij begrijpt, die ook de moeite wil doen om mij te begijpen... ...dat ik geholpen wil worden door die iemand... |
Citaat:
|
Ik zou het liefste terug gaan naar Kreta, terug naar die mentaliteit en sfeer, terug naar mijn vakantievriendje. En hem dan zeggen dat ik bij hem wil blijven, dat ik wel Grieks zal leren enzo.. Als ik hier maar weg ben!
|
Dat die ongelofelijke jeuk en pijn eens ophoudt en dat die plek wegtrekt
|
All I want in life is to be happy....
|
Op een tropisch eiland ergens ver weg, samen met mijn vriend naar de zonsondergang kijken. *zucht*
|
Schoolwerk af, plus dat de verhuizing achter de rug is.
|
dat jeugdzorg me niet op straat heeft gezet
... |
ik heb zin om een bepaald meisje in de vernieling te helpen. Ik ken haar niet eens, maar ik heb gruwelijk de pest aan haar (ze forumt overigens ook). Als ze ooit de pech heeft mij in reallife tegen te komen kan ze maar beter heel snel maken dat ze wegkomt...blergh
|
Citaat:
On-topic: dat mijn paper(tje) af is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat hij hier bij mij was.
|
weten waar ik aan toe ben
|
douchen.
Ga ik zo maar s doen, dan. Maar ik zit met m'n beste vriendin te praten op msn en ik spreek haar niet zo vaak (ze zit in Toronto voor lange tijd), dus ik wil niet weg... :s |
geaccepteerd worden zoals ik ben:(
|
Meer discipline en een beter geheugen/inzicht.
|
Dat een bepaald persoon even snel online komt :) .
|
mn vader ff flink uitschelden, en mn mentor ook
|
naar HEM toen gaan en zeggen wat ik voor hem voel....
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |